Vreau să plasez publicitate pe internet, dar soluțiile standard sunt plictisitoare. Ce-i de făcut?
10
1 Ce s-a întâmplat?

Există situații în care o companie vrea să-și promoveze mărfurile ori serviciile pe internet, însă nu vrea să utilizeze publicitatea standard: plasarea bannerelor, publicarea comunicatelor de presă ori a celor comerciale, interviul cu fondatorul companiei aproape că nu mai interesează pe nimeni.

2 Ce-i de făcut?

Identificarea soluțiilor nestandard. Și acestea sunt. Una dintre ele — publicitatea nativă, naturală, care poate fi elaborată și plasată pe NewsMaker.

3 Ce înseamnă publicitate nativă?

Este publicitatea care repetă în totalitate formatul publicației, practicată în special de presă. Altfel spus, aceasta este publicitatea expusă în același limbaj și scrisă în același stil ca și articolele obișnuite ale publicației. De exemplu, dacă este vorba despre o descriere publicitară nativă, ea va fi scrisă simplu și explicit și va fi elaborată ca un text pe care îl citiți chiar acum. Iar dacă este vorba despre un longread, el va fi la fel ca și alte articole pe care le publicăm de obicei pe site-ul nostru.

4 Dacă totul seamănă cu niște texte obișnuite, nu este oare vorba despre o banală publicitate camuflată?

De fapt, nu e așa. Toată publicitatea nativă este completată cu însemnarea „Material de parteneriat“, lângă care este plasat logotipul sau denumirea comanditarului. Astfel, cititorul știe că acest conținut a fost creat cu susținerea dvs. și este comercial. Și pentru noi este important să nu mințim cititorul, propunându-i publicitate în formă de noutăți (acest „fenomen“ este numit în limba rusă „джинса“). În prezent, publicitatea nativă este foarte populară și este utilizată pe larg pentru monetizarea publicațiilor:„Meduza“, The Wall Street Journal, The New York Times ș.a.

5 Care este avantajul ei?

Avantajul acestui tip de publicitate constă în faptul că nu este atât de obsesiv. Nu este tipul de texte „banca X este cea mai bună și cea mai sigură“ sau „compania Y produce cel mai bun vin“. În loc de aceasta, în articol putem povesti despre care serviciu al unei bănci concrete (dacă tot am amintit de bancă) face viața oamenilor mai simplă și cât de sigură este utilizarea acestuia. Pe lângă aceasta, noi verificăm dacă acest serviciu este cu adevărat comod precum ne asigură banca. Noi avem o atitudine la fel de serioasă față de articolele native ca și față de activitatea noastră jurnalistică cotidiană. Noi depunem maximum de eforturi pentru ca acest material să fie interesant pentru cititor, iar informația să fie veridică și verificată.

6 Ce vă putem propune?

Multe. Putem scrie o notă explicativă despre un serviciu sau un produs. Sau putem pregăti un articol interesant despre afacerea dvs., specificul ei. Un asemenea text îl „împachetăm“ frumos: îl completăm cu imagini calitative, grafice și înregistrări video.

7 Altceva?

De asemenea, putem pregăti un text captivant despre activitatea companiei dvs., să filmăm un spot ori să scriem un articol analitic despre segmentul de piață pe care activați. Mai putem găsi împreună cu Dvs. tematica și formatul de prezentare a materialului, deoarece nimeni nu știe mai bine decât dvs. specificul afacerii dvs. Publicația poate fi unică, dar putem și să elaborăm o campanie cu utilizarea diverselor formate.

8 De ce trebuie să plasați publicitatea nativă în NewsMaker?

Noi putem scrie texte interesante. Colaborăm cu cei mai buni autori, redactori, corectori, fotografi și traducători. În afară de aceasta, noi deja publicăm texte și în limba română. Acest lucru ne permite să atragem un public care nu citește în limba rusă. Puteți lua cunoștință de ceea ce am realizat deja aici, aici și aici.

 

 

 

9 Cât costă?

Totul depinde de ce anume vreți să plasați și de volumul informației. Oferta noastră de prețuri este aici. Dacă e vorba de o comandă mai mare, discutăm despre eventualele reduceri.

10 Unde trebuie să vă adresați?

Ne puteți scrie pe aceste adrese: paholinitchi@newsmaker.md info@newsmaker.md

Ne puteți suna pe următoarele numere: +373 (22) 811088