O parte dintre clienții unei bănci comerciale au primit sms-uri privind modificarea datelor personale. Reprezentanții băncii au explicat că este o eroare tehnică
Full Article 1 minutes read

O parte dintre clienții unei bănci comerciale au primit sms-uri privind modificarea datelor personale. Reprezentanții băncii au explicat că este o eroare tehnică

O parte dintre clienții băncii Moldova Agroindbank (MAIB) au primit pe 1 august un mesaj prin care au fost anunțați că datele personale ale acestora au fost modificate. Ulterior, reprezentanții MAIB au publicat un mesaj pe pagina de facebook a băncii, în care au îndemnat clienții să ignore mesajul.

Potrivit clienților care au primit mesajele respective pe telefoanele mobile, reprezentanții băncii îi anunțau că au fost efectuate anumite modificări ale datelor personale și îi îndemnau să ia legătura cu serviciul clienți, dacă nu au solicitat schimbările respective.

Corespondentul NM a reușit să discute cu reprezentanții serviciului clienți, care au explicat că sunt efectuate lucrări tehnice, iar mesajele respective au fost trimise în mod automat tuturor clienților băncii. Reprezentanții băncii au dat asigurări că datele personale ale clienților nu au suferit modificări.

Ulterior, pe pagina de Facebook a băncii a fost publicat un mesaj, prin care reprezentanții MAIB îndeamnă clienții să ignore mesajele respective și îi informează că nu au fost operate modificări în sistem.

 

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: