FOTO „Păstrăm distanța, pentru a fi și mai uniți”. Mai multe companii cu renume își schimbă logo-urile, pentru a preveni răspândirea coronavirusului
Full Article 50 second read

FOTO „Păstrăm distanța, pentru a fi și mai uniți”. Mai multe companii cu renume își schimbă logo-urile, pentru a preveni răspândirea coronavirusului

Compania constructoare de mașini Audi, dar și McDonald`s Brazilia și-au rennoit logo-urile binecunoscute, în semn de solidaritate cu eforturile pe plan mondial de a preveni răspândirea pandemiei de COVID-19.

Astfel, litera M, care simbolizează denumirea companiei McDonald`s a fost tăiată în jumătate, pentru a aminti populației despre recomandarea autorităților de a păstra distanța socială între oameni. De asemenea, compania a anunțat că va dezvolta serviciul de livrare, pentru a minimaliza ieșirile în public.

Și Audi a prezentat o idee asemănătoare. Cele patru inele au fost separate pe pagina oficială a companiei. De asemenea, a fost adăugat mesajul „Păstrează distanța”.

FOTO „Păstrăm distanța, pentru a fi și mai uniți”. Mai multe companii cu renume își schimbă logo-urile, pentru a preveni răspândirea coronavirusului

marca.com

Potrivit celui mai recent bilanț, la nivel mondial sunt înregistrate circa 350 de mii de cazuri de infectare cu COVID-19. Pandemia a provocat aproape 15 mii de decese, iar peste 98 de mii de oameni s-au însănătoșit.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: