Secretarul general al Parlamentului va avea atribuții de gestionare a bugetului instituției legislative
Full Article 1 minutes read

Secretarul general al Parlamentului va avea atribuții de gestionare a bugetului instituției legislative

Secretarul general al Parlamentului va avea atribuții de gestionare a bugetului Parlamentului. Deputații, în data de 16 decembrie, au votat în prima lectură proiectul de modificare a Regulamentului Parlamentului. Proiectul a fost susținut de 62 parlamentari.

Modificările vor oferi Secretarului general și atribuția de angajare/eliberare a funcționarilor publici ai Secretariatului Parlamentului.

„Proiectul de lege a fost elaborat în vederea eficientizării procesului de asigurare a gestiunii resurselor umane și de implementare a politicilor de personal, precum și a asigurării gestiunii resurselor bugetare, a activității financiar-economice a Parlamentului”, a comunicat președinta Comisiei juridice, numiri și imunități, Olesea Stamate.

Secretarul general va informa semestrial și la necesitate Biroul permanent despre cheltuielile efectuate.

Proiectul de lege urmează a fi supus votului în lectură finală.

***

Tamara Gheorghița deține funcția de secretar general al Parlamentului, din data de 9 septembrie curent.

Potrivit Regulamentului Parlamentului, secretarul general se numește în funcție de către Președintele Legislativului, cu consultarea prealabilă a Biroului permanent şi cu avizul Comisiei juridice, numiri şi imunităţi.

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: