screenshot

Medicii riscă sancțiuni? Fata care a căzut de la înălțime, într-un spital din Chișinău, a fost operată

Adolescenta de 16 ani, care a căzut de la etajul unui bloc al Institutului Mamei și Copilului, a fost operată pe 19 martie. Precizarea a fost făcută de ministra Sănătății, Ala Nemerenco, în cadrul unor declarații de presă. Oficialul a anunțat că vor urma sancțiuni pe marginea incidentului.

Eu am cerut explicații de ce un copil cu un diagnostic destul de complicat a rămas fără supraveghere și eu cred că vor urma sancțiuni. Sunt sigură de aceasta. Pentru fetiță a fost creat un consiliu din care fac parte cardiologi, neurologi, pediatri, profesori. Fetița este în operație neuro-chirurgicală astăzi, deoarece este o fractură mică la vertebre în regiunea toracică, în rest sunt contuzii. Este conștientă. Se discută că ar fi căzut de la etajul 5, dar de la etajul 5 traumele ar fi fost mult mai mari. Astfel, considerăm oportun să lăsăm poliția să își expună poziția lor, în baza investigațiilor.

(…) Fetița a rămas totuși fără supraveghere, având un diagnostic care ar fi necesitat o supraveghere mai mare față de alți copii din aceeași secție. Aceste chestii trebuie sancționate și penalizate”, a declarat Ala Nemerenco.

Amintim că o adolescentă de 16 ani, pacientă a Institutului Mamei și Copilului, a fost găsită pe 17 martie lângă instituția medicală cu diverse traumatisme, după ce a căzut de la înălțime. Tânăra a fost ulterior internată în cadrul Departamentului de anesteziologie și terapie intensivă.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: