protestul veteranilor lângă parlament
Максим Андреев, NewsMaker

DOC Inspectoratul General de Carabinieri vrea să cumpere echipamente și haine de peste 6 mln lei

Inspectoratul General de Carabinieri din cadrul Ministerului de Interne intenționează să facă două achiziții publice, în valoare de 4,1 și respectiv 2 mln lei. Banii ar urma să fie cheltuiți pentru echipamente (căști antiglonț, veste antiglonț, măști antigaz, cătușe, bastoane, etc.), dar și haine (geci, tricouri, mănuși, costume de paradă, ș.a.).

Anunțurile au fost publicate pe portalul achizițiilor publice, în data de 11 februarie. Prima achiziție prevede un buget total de 4,16 mln lei. Ofertele urmează a fi depuse până pe 14 martie. Banii urmează a fi cheltuiți pentru:

  • căști antiglonț (483 mii lei);
  • veste antiglonț clasa NIJ-III A, în set cu plite balistice NIJ-IV (437 mii lei);
  • veste antiglonț clasa NIJ – III A, fără plite balistice (1,72 mln lei);
  • set de protecție pentru mâini și picioare (418 mii lei);
  • căști antivandal (172 mii lei);
  • măști antigaz (442 mii lei);
  • mănuși tactice (73,7 mii lei);
  • centuri tactice cu huse (125 mii lei);
  • bastoane telescopice de apărare (58 mii lei);
  • cătușe (50 mii lei);
  • lanterne (50 mii lei);
  • spray irritant – lacrimogen CS JET, 100 ml (34,5 mii lei);
  • spray irritant – lacrimogen CS JET, 400 ml  (58 mii lei);
  • dispozitive electroșoc (42 mii lei)
achiziții.md

Tot astăzi, Inspectoratul General de Carabinieri a anunțat că intenționează să cumpere îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii, prin licitație deschisă. Pentru acestea este prevăzut un buget în mărime totală de 2 083 333 lei. 

Instituția este gata să plătească:

– 62 500 lei pentru acoperământe pentru cap în perioada rece;

– 187 500 lei pentru acoperământe pentru cap în perioada caldă;

– 62 432 lei pentru echipamente de paradă/gală pentru femei;

– peste 168 mii de lei pentru echipamente de paradă/gală pentru bărbați;

– peste 195 mii de lei pentru geci tactice negre;

– aproape 98 mii lei pentru geci tactice de camuflaj;

– peste 262 mii de lei pentru costume tactice negre;

– 101 mii lei pentru costume tactice de camuflaj;

– 50 mii lei pentru tricouri tactice;

– peste 235 mii de lei pentru geci călduroase;

– peste 235 mii de lei pentru costume călduroase de patrulare;

– peste 58 mii de lei pentru îmbrăcăminte tactică;

– aproape 23 mii de lei pentru cămăși albe de damă;

– aproape 257 mii de lei pentru mănuși din piele naturală negre;

– peste 86 mii de lei pentru sacuri de merinde negre.

Ofertele pot fi depusă până în data de 8 martie 2022.

achiziții.md

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Proiectul #YouthEconomy, a doua ediție: Lecția de business pe care nu o înveți din cărți

Patru mentori de top, 27 de elevi curajoși și o zi în care s-au pus la cale idei de business. Matematica celei de-a doua ediții a proiectului YouthEconomy, powered by iute Moldova, care s-a desfășurat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Moldova, Colegiul Național de Comerț al ASEM și Junior Achievement Moldova.

#YouthEconomy este un proiect de educație financiară și antreprenorială destinat tinerilor din Republica Moldova. Inițiativa are scopul de a dezvolta competențe practice, de a inspira gândirea critică și de a apropia mediul academic de cel de afaceri. „Este un exercițiu foarte important pentru noi, întrucât ASEM își propune să formeze cei mai buni specialiști ai economiei naționale – fie că vor activa în sectorul public, privat sau în organizații internaționale”, a menționat Alexandru Stratan, rectorul ASEM.

Ediția a doua a început în forță cu un atelier interactiv susținut de Sorina Obreja, fondatoarea TeVezi Media care le-a oferit tinerilor posibilitatea de a se simți în pielea unui jurnalist cu noțiuni despre cum se scrie un text care ”vinde”, să citească de pe prompter și să-și expună gândurile în scris pentru a ajunge la inima oamenilor: ”Au adresat întrebări inteligente, au ascultat cu atenție și au demonstrat că își doresc să crească și să contribuie la o Moldovă mai bună.”

Silvia Tetelea, Chief Commercial Officer, iute Moldova a împărtășit cu tinerii cât de important e să fii organizat în gânduri. Un mindset de business, te ajută să-ți atingi scopurile: ”Pentru iute Moldova, YouthEconomy este un proiect de suflet, prin care ne propunem să aducem educația financiară la un alt nivel.”

Invitată în calitate de speaker, Carolina Bugaian, CEO Moldcell, a vorbit despre conceptul ikigai, de a te cunoaște pe sine și la ce ești bun, experiența sa din Nepal, leadership empatic și business centrat pe nevoile oamenilor: „Educația financiară este la fel de importantă ca cei șapte ani de acasă. Te ajută să ai încredere în tine, să iei decizii corecte și să îți construiești un viitor stabil, acasă, în Moldova.”

CEO MixBook Moldova, George Teodorescu a încheiat sesiunea de mentorat despre afaceri care fac înconjurul lumii. Fără clișee, fără rețete magice, cu multă perseverență și alegeri conștiente: ”Tinerii de astăzi au atâtea oportunități – tot ce trebuie este să creadă în ele. Eșecurile nu sunt obstacole, ci lecții de viață care te duc mai departe. Perseverența și curajul sunt cheia succesului.”

Pentru elevi, întâlnirea a fost mai mult decât un simplu workshop: „A fost o experiență care m-a motivat enorm. Am învățat lucruri aplicabile, care contează în viața reală”, a spus Eliseea Rusu, elevă CNC. Iar colega sa, Mădălina Cerlat, a completat că i-a plăcut să audă povești reale de la profesioniști care au reușit să-și atingă scopurile. Prin mentorat, simulări și studii de caz, proiectul YouthEconomy powered by iute Moldova contribuie la formarea unei generații de tineri responsabili, independenți și pregătiți să construiască un viitor prosper în țara lor.

iute Moldova este parte a Iute Group, un fintech fondat în 2008 în Estonia, specializat în credite de consum, servicii de plată, produse bancare și de asigurare. Grupul activează în Albania, Bulgaria, Republica Moldova și Macedonia de Nord, finanțându-și activitatea prin capital propriu, depozite și obligațiuni tranzacționate pe piețele reglementate ale Burselor din Frankfurt și Nasdaq Baltic.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: