vegnews.com

Dolce & Gabbana va renunța la utilizarea blănurilor naturale în toate colecțiile de haine și accesorii

Casa de modă Dolce & Gabbana va renunța la utilizarea blănurilor naturale în toate colecțiile de haine și accesorii din acest an, anunță Vogue Italia, care citează serviciul de presă al brand-ului.

„Noi tindem spre un viitor mai stabil, în care utilizarea blănurilor animalelor nu este posibilă”, a declarat directorul de marketing Fedele Usai.

În același timp, casa de modă planifică să utilizeze noile tehnologii pentru crearea blănurilor eco, reușind astfel să profite în continuare de experiența experților în prelucrarea blănurilor.

„Este o responsabilitate socială importantă, care trebuie promovată și încurajată: vom implementa materiale inovative și procese de producție curate din punct de vedere ecologic, păstrând locurile de muncă și profesionalismul care riscă să dispară”, se mai arată în declarație.

Anterior, brandul italian Moncler a declarat că renunță la utilizarea blănurilor naturale. Ultima astfel de colecție va fi lansată în toamna anului 2023.

În decembrie 2021, Senatul italian a adoptat o serie de amendamente, care interzic fermele de animale crescute pentru blană. Punctul final va fi implementat în iulie. Atunci, Italia va deveni a 16-a țară din UE care interzice creșterea animalelor pentru blană.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

AFP

La Moscova s-a desfășurat „Intervidenie”, alternativa la Eurovision: cine a câștigat

Pe 20 septembrie, la Moscova, a avut loc concursul muzical „Intervidenie-2025”, relansat de autoritățile ruse după excluderea țării din competiția „Eurovision” ca urmare a invaziei în Ucraina. La eveniment au participat reprezentanți din 23 de țări, inclusiv China, iar câștigător a devenit artistul vietnamez Dyk Fuk.

Potrivit publicației Deutsche Welle, reprezentantul Vietnamului, Dyk Fuk, a prezentat la concurs piesa «Phù Đổng Thiên Vương» («Eroul legendar Fu Dong»), care s-a încheiat cu un vers în limba rusă: «Мы пишем историю сегодня» (în traducere: „Noi astăzi scriem istorie”).

Locul al doilea a fost ocupat de trio-ul Nomad din Kârgâzstan cu piesa „Жалгыз сага” („Doar pentru tine”), interpretată în limbile rusă și kîrgîză. „Bronzul” a fost câștigat de cântăreața din Qatar, Dana Al-Mir, cu compoziția „Huwa Dha Anta” („Ești chiar tu”).

Participanta la „Intervidenie” din SUA, originară din Australia, Vassy, nu a urcat pe scenă, ceea ce organizatorii au explicat prin „presiuni politice fără precedent din partea guvernului australian”. Vassy este cunoscută, printre altele, pentru sprijinul acordat comunității LGBTQ+.

Cântărețul care a reprezentat Rusia, Shaman (Yaroslav Dronov), după prestația sa, a cerut juriului să-l scoată din competiție, motivând că, „conform legii ospitalității”, nu are dreptul să aspire la victorie.

Publicația Agentstvo scrie că formatul alternativ al Eurovision s-a dovedit a fi foarte asemănător cu forumurile propagandistice pe care Rusia le organizează în număr mare. Evenimentul a început cu un mesaj video al lui Vladimir Putin, urmat de discursul ministrului de externe al Rusiei, Serghei Lavrov. Prezentatorii „Intervidenie” au fost jurnalistul pro-Kremlin, Konstantin Paniușkin, și moderatoarea „liniei directe” cu președintele, Ekaterina Berezovskaia. Din partea Rusiei, concursul a fost jurizat de producătorul, Igor Matvienko. Spre deosebire de „Eurovision”, la „Intervidenie” nu a avut loc votul publicului, iar câștigătorul a fost desemnat de juriu.

Organizatorii concursului au anunțat că, în 2026, acesta va fi găzduit de Arabia Saudită.

Concursul de cântec „Intervidenie” s-a desfășurat în anii 1970-1980 în țările blocului socialist. Ulterior, au existat câteva încercări de relansare a competiției. Ideea organizării „Intervidenie” a fost reluată de autoritățile ruse după ce, în 2022, Rusia a fost exclusă de la „Eurovision” din cauza invaziei la scară largă în Ucraina.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: