TV8

„Este implicat Gazprombank”. La șase ani de la frauda bancară, Platon spune că dosarul furtul miliardului e practic finalizat

„Dosarul furtul miliardului este practic finalizat, procurorii cunosc în totalitate schema în baza căreia banii erau puși în circulație”. Despre aceasta a declarat controversatul om de afaceri Veaceslav Platon în cadrul emisiunii „Politica Nataliei Morari” de la TV8, pe 24 noiembrie.

Întrebat de ce în ultima perioadă nu a venit cu informații suplimentare cu privire la acest caz, Veaceslav Platon a spus că: „Sunt oameni care mi-au recomandat să-mi cunosc locul. Este vorba despre oameni din Procuratura Generală. Noi am lucrat fără ca să anunțăm ceva în public”.

Controversatul om de afaceri a spus că în cazul furtului miliardului el este vizat în calitate de martor și specialist din domeniul bancar. „Dosarul furtul miliarului este finalizat. Procuratura are toată schema pusă pe masă. Se cunoaște cine și ce rol juca. Este o persoană care stă în spate”. Veaceslav Platon a spus că nu este vorba despre deputatul Andrian Candu și nici Serghei Iaralov, fostul vicepreședinte al democraților.

Tot la „Politica Nataliei Morari”, Platon a spus că este demonstrată vinovăția Băncii Naționale a Moldovei (BNM) în acest dosar. Mai mult, controversatul om de afaceri a declarat că în frauda bancară ar fi fost implicată și banca rusă „Gazprombank”.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: