Facebook/Vlad Țurcanu

FOTO Compania Teleradio-Moldova are o nouă identitate corporativă: cât a costat?

Începând cu data de 17 martie, „Teleradio-Moldova” (TRM) are o nouă identitate corporativă și un nou slogan. Anunțul a fost făcut de directorul companiei publice, Vladimir Țurcanu. Potrivit Moldova 1, noua identitate a TRM a fost finanțată de corporația britanică BBC și a costat 575 751 lei. Rebrandingul a vizat toate platformele TRM.

Directorul companiei publice a anunțat că, începând cu 17 martie, TRM are o nouă identitate corporativă și un nou slogan: „Reușim împreună”.

„Am construit alături de partenerii noștri un ecosistem identitar din mulțimea de fragmente moștenite din tot ce-a însemnat de-a lungul ultimelor decenii Teleradio-Moldova. Schimbarea vizuală de astăzi întărește angajamentul nostru de a transforma din temelii TRM, pentru ca instituția publică a audiovizualului să funcționeze în beneficiul societății”, a menționat Țurcanu pe o rețea de socializare.

„S-a vrut să se creeze identități atemporale, să fie la fel de actuale și astăzi, și mâine, dar și mai târziu. (…) Au elemente comune, au idei comune”, a comunicat Andrei Zapșa, directorul general adjunct pe dezvoltare în cadrul TRM, la emisiunea „Bună dimineața” de la Moldova 1.

Potrivit Moldova 1, fiecare platformă a TRM are o nouă identitate vizuală și un slogan: Moldova 1 – „Reușim împreună”; Moldova 2 – „Cultura timpului”; Radio Moldova – „O comunitate pe aceeași undă”; Radio Moldova Tineret – „Creștem generația tânără împreună”; Radio Moldova Muzical – „Ascultăm melodia timpurilor împreună”.

zdg.md

„Rebrandingul platformelor publice face parte dintr-un proiect amplu de transformare a „Teleradio-Moldova”, realizat cu sprijinul corporației britanice BBC. Noua identitate a TRM a fost, de asemenea, finanțată de BBC Media Action și a costat 575 751 lei”, au comunicat reprezentanții Moldova 1.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

(VIDEO) Colaps sau „fake news”? Ce se întâmplă cu transportul public din Bălți?

De mai bine de o lună, locuitorii municipiului Bălți se confruntă cu probleme grave în transportul public. După retragerea microbuzelor, pe 1 noiembrie, pe trasee au rămas doar troleibuzele municipale și câteva autobuze. Oamenii au declarat pentru NewsMaker că așteaptă cu orele transportul public în stații, iar elevii ajung cu întârziere la școală.
Primăria susține însă că situația este sub control și că pe trasee au fost scoase autobuze suplimentare, donate de România. Primarul municipiului Bălți, Alexandr Petkov, respinge criticile și susține, la rândul său, că presa ar „răspândi falsuri”. Edilul îi invită pe jurnaliști să compare situația din Bălți cu cea din capitală.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: