Începând cu data de 17 martie, „Teleradio-Moldova” (TRM) are o nouă identitate corporativă și un nou slogan. Anunțul a fost făcut de directorul companiei publice, Vladimir Țurcanu. Potrivit Moldova 1, noua identitate a TRM a fost finanțată de corporația britanică BBC și a costat 575 751 lei. Rebrandingul a vizat toate platformele TRM.
Directorul companiei publice a anunțat că, începând cu 17 martie, TRM are o nouă identitate corporativă și un nou slogan: „Reușim împreună”.
„Am construit alături de partenerii noștri un ecosistem identitar din mulțimea de fragmente moștenite din tot ce-a însemnat de-a lungul ultimelor decenii Teleradio-Moldova. Schimbarea vizuală de astăzi întărește angajamentul nostru de a transforma din temelii TRM, pentru ca instituția publică a audiovizualului să funcționeze în beneficiul societății”, a menționat Țurcanu pe o rețea de socializare.
„S-a vrut să se creeze identități atemporale, să fie la fel de actuale și astăzi, și mâine, dar și mai târziu. (…) Au elemente comune, au idei comune”, a comunicat Andrei Zapșa, directorul general adjunct pe dezvoltare în cadrul TRM, la emisiunea „Bună dimineața” de la Moldova 1.
Potrivit Moldova 1, fiecare platformă a TRM are o nouă identitate vizuală și un slogan: Moldova 1 – „Reușim împreună”; Moldova 2 – „Cultura timpului”; Radio Moldova – „O comunitate pe aceeași undă”; Radio Moldova Tineret – „Creștem generația tânără împreună”; Radio Moldova Muzical – „Ascultăm melodia timpurilor împreună”.

„Rebrandingul platformelor publice face parte dintr-un proiect amplu de transformare a „Teleradio-Moldova”, realizat cu sprijinul corporației britanice BBC. Noua identitate a TRM a fost, de asemenea, finanțată de BBC Media Action și a costat 575 751 lei”, au comunicat reprezentanții Moldova 1.