Коммерсантъ / Дмитрий Лебедев

FOTO La Moscova are loc o expoziție a serviciilor funerare: cum să fie îmbrăcat mortul și ce sicrie sunt la modă 

La Moscova are loc o expoziție a serviciilor funerare „Nekropol – world Russia 2022”. La prezentare, organizată pentru a 30-a oară, locuitorii Moscovei și oaspeții capitalei Rusiei au făcut cunoștință cu tendințele serviciilor funerare – în ce să fie îmbrăcat mortul, ce sicrie sunt la modă acum și ce cruce e mai bine să fie pusă pe mormânt. 

Zeci de prestatori de servicii își fac reclamă la produse, scrie moscowchanges. „În centrul expoziției sunt sicrie, ca mașini scumpe de lux: de la cele clasice din lemn până la cele cu strasuri”, comunică sursa.

Se menționează că pentru toate gusturile pot fi găsite atât monumente, cât și pietre funerare. „Pentru cei care cred că înmormântarea ar trebui să fie „elegantă, la modă, în stil tineresc” este o piatră funerară sub forma unui smartphone cu un portret color în stilul unui selfie”, declară sursa.

Unul dintre evenimentele de bază ale expoziției este prezentarea de modă funerară, organizată de Uniunea Creativă a Artiștilor din Rusia. Creatorii de modă recomandă culori mai deschise pentru cei decedați. La fel, la eveniment, artiștii Casei de Modă din Moscova a lui Veaceslav Zaițev au prezentat o mini-colecție.

Totodată a fost improvizată și o înmormântare.

Expoziția este deschisă pentru vizitatori până în seara zilei de astăzi.

Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется
Коммерсантъ / Дмитрий Лебедев
Коммерсантъ / Дмитрий Лебедев
Лена Грачева / Москва Меняется
Лена Грачева / Москва Меняется

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

ekonomim.com

TikTok a eliminat peste 134 000 de conturi false în perioada parlamentarelor din Moldova: a făcut bilanțul

TikTok a șters peste 134 000 de conturi false și a blocat crearea a alte peste 268 000 de conturi fake de tip spam, în contextul alegerilor parlamentare din Republica Moldova, care au avut loc la sfârșitul lunii trecute. Date se conțin într-un raport privind acțiunile întreprinse de TikTok pentru a proteja integritatea aplicației în timpul scrutinului.

Potrivit sursei citate, în perioada 1 iulie – 28 septembrie, echipele TikTok au eliminat peste 134 000 de conturi false, 1,8 milioane de cereri de urmărire false și 1,8 milioane de urmăritori falși. De asemenea, au fost eliminate 1 173 de conturi care imitau oficiali din Republica Moldova.

Totodată, platforma a blocat crearea a peste 268 000 de conturi de tip spam în R. Moldova și a prevenit circa 2,9 milioane de aprecieri false.

Platforma a mai peste 9 300 de conținuturi care încălcau regulile privind integritatea civică și electorală, dezinformarea și conținutul generat cu inteligența artificială. Dintre acestea, 91% au fost eliminate proactiv, înainte de a fi raportate.

Pe 21 august, a fost lansat un Centru Electoral disponibil în aplicație, în parteneriat cu Comisia Electorală Centrală, pentru a oferi comunității noastre acces la informații sigure despre alegeri. „Am direcționat activ utilizatorii către Centru prin bannere în rezultatele căutărilor și etichete aplicate videoclipurilor cu tematică electorală. Până în prezent, Centrul a fost vizitat de peste 88 000 de ori”, se arată în raport.

Platforma a subliniat că procesul de menținere în siguranță a utilizatorilor TikTok „este continuă” și își va adapta politicile și procesele pentru a răspunde eficient „noilor provocări și amenințări” care pot apărea în perioade electorale.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: