Andrei Mardari / NewsMaker

FOTO S-a surpat asfaltul pe o stradă din centrul capitalei. Două troleibuze își modifică itinerarul 

S-a surpat asfaltul pe strada Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni, direcția – str. Alexei Mateevici din capitală. Anunțul a fost făcut de reprezentanții Regiei Transport Electric Chișinău. Prin urmare, circulația a două troleibuze urmează a fi modificată. 

Circulația troleibuzelor este organizată după cum urmează:

???????????? ?? ?? ???? ??.??: de pe str. Mitropolit Gavriil Bănulescu pe str. București, str. A. Șciusev, str. C. Stere, str. Mihail Kogălniceanu, str. A. Mateevici și în continuare pe traseul stabilit.

???????????? ?? ?? ???? ??.??: se prescurtează până la str. 31 August 1989.

Potrivit autorităților, serviciile de intervenție se află la fața locului.

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Mazda CX-30 — arta mișcării, care a devenit mai accesibilă

Nu este doar o mașină. Este un mod de a simți viața altfel. Mazda CX-30 a fost creată după filosofia KODO — când forma și mișcarea se unesc. Când liniile caroseriei captează lumina, ca și cum ar fi respirația naturii. Când, în viraje, nu te simți șofer, ci parte integrantă a mașinii. Asta înseamnă Mazda. Asta înseamnă „Feel Alive”.

La CX-30, nu doar dinamica este importantă, ci și sentimentul profund al esteticii. Fiecare detaliu este gândit până la milimetru. Această mașină este ca o melodie preferată – nu doar o asculți, ci simți ritmul și sensul ei. Astăzi, Mazda CX-30 a devenit și mai accesibilă – atât din punct de vedere emoțional, cât și din punct de vedere financiar.

Ofertă specială în Moldova

Mazda CX-30 este prezentată în Moldova cu o ofertă exclusivă:

•    Mazda CX-30 2.0 Mild Hybrid 122 CP (Roșie)

Preț: de la 29 000 €
Beneficiu de până la 3 500 €

•    Mazda CX-30 2.0 Skyactiv X Mild Hybrid 186 CP (alb)

Preț: de la 27.900 €
Beneficiu de până la 5.000 €

Oferta este limitată în timp și în ceea ce privește numărul de mașini.
Adresă: Mazda Moldova, DAAC Hermes, Calea Ieșilor 10

De ce aleg CX-30

•    Design KODO: forma inspirată de mișcare – CX-30 pare a fi în dinamică, chiar și când stă pe loc.

•    Confort și tehnologii: BOSE, HUD, CarPlay, Android Auto – totul pentru răsfățul dumneavoastră.

•    Siguranță și control: tracțiune integrală i-Activ AWD și sistem de siguranță i-Activsense.
•    Filozofia Jinba Ittai: fuziune completă cu mașina — ca între călăreț și calul său.

Avantajul general la achiziționarea unui Mazda CX-30 în acest an

În 2026, în Moldova va fi introdusă TVA de 20% pentru autoturismele noi. Acest lucru va duce la o creștere a prețurilor cu aproximativ 20% față de prețul actual din listă. Așadar, achiziționarea chiar acum reprezintă o oportunitate reală de a economisi. 

Exemplu:
Mazda CX-30 2.0 Mild Hybrid 122 CP (roșu)

•    Preț din listă: ~32 500 €

•    Ofertă specială 2025: de la 29 000 €

•    TVA 2026: +4 100 € la preț

•    Economie totală: ≈ 4 100 € (TVA) + 3 500 € (reducere) = până la 8 000 €

Cum funcționează?

•    Astăzi plătiți prețul promoțional — fără TVA.

•    De la 1 ianuarie 2026, același model va costa semnificativ mai mult, plus 20% (vorbim despre prețul de bază).

•    În plus, în 2026 veți pierde posibilitatea de a beneficia de reducerea actuală.

•    Toate acestea înseamnă că, în funcție de configurație, în 2025 economisiți până la 10 000 €.

Acesta este cazul în care a amâna înseamnă a plăti mai mult. Acum cumpărați în condițiile actuale. Peste 4 luni, totul se va schimba.

Simțiți stilul în mișcare
Mazda CX-30 face fiecare zi specială. Este o mașină pe care o alegeți cu inima și o confirmați cu mintea.

Vă invităm în salonul Mazda Moldova, DAAC Hermes, Calea Ieșilor 10
Aflați detalii și lăsați o cerere aici 
Cerere pentru test drive cu un singur clic

Mazda CX-30 — Feel Alive.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: