Facebook/Igor Dodon

Încă o viață furată de COVID-19. Un bărbat din Ocnița a decedat

În Republica Moldova a fost înregistrat încă un deces în rândul pacienților infectați cu noul coronavirus. Este vorba despre un bărbat de 59 de ani din Ocnița. Alți 470 de pacienți sunt în stare gravă.

Deces 897: Bărbat de 59 ani, din r-nul Ocnița, transferat de la SR Ocnița, la Spitalul Clinic Bălți, pe 14 august. Comorbidități: diabet zaharat.

Starea de sănătate a persoanelor infectate: 470 stare gravă (dintre care 28 pacienți sunt conectați la aparate de respirație asistată), 1302- stare de gravitate medie, ceilalţi pacienţi în stare satisfăcătoare.

La ora actuală, în tratament activ la domiciliu se află în continuare 3507 pacienți cu forme ușoare de COVID–19, iar 8106 persoane au finalizat cu vindecare tratamentul la domiciliu, fiind monitorizate în continuare de către medicul de familie.

Alte 323 persoane au fost tratate și externate. În total, 21 543 persoane au fost tratate  de COVID-19.

Până la ora actuală, în Republica Moldova au fost confirmate 30 183 cazuri de infecție cu noul coronavirus, dintre care 1678 în Transnistria.

În ultimele 24 ore, în cadrul Centrului COVID-19, au fost internate 83 persoane cu suspecție la infecție.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: