Președintele în exercițiu Igor Dodon a întreprins pe 21 noiembrie o vizită în sudul țării, în regiunile unde s-a votat cel mai activ în susținerea sa. Din fotografiile publicate pe pagina sa de Facebook se vede că acesta a fost însoțit și de către premierul țării, Ion Chicu.
„Voi continua să fiu alături de oameni și să le acord tot sprijinul posibil. Intenționez sa vizitez toate raionale și satele în care cetățenii au votat masiv pentru mine. Astăzi deja suntem la sudul țării, în raioanele – Taraclia, Vulcănești, Ceadîr Lunga și Comrat”, a scris Igor Dodon pe pagina sa de Facebook.
Ulterior, președintele în exercițiu a vizitat biserica „Sf. Arhangheli Mihail și Gavriil” din satul Albota, Taraclia, care astăzi marchează hramul. Iar apoi, cu ocazia aniversării a 110-a de la înființarea volostei Taraclia, împreună cu prim-ministrul țării, Ion Chicu, președintele raionului Taraclia, Ivan Paslari și ambasadorul Republicii Bulgaria în Republica Moldova, Evgeni Stefanov Stoytchev, Igor Dodon a participat la ceremonia de inaugurare a monumentului lui Ivan Berov – fost staroste (primar) al Taracliei.
Conform datelor CEC, în urma turului II al alegerilor prezidențiale, Maia Sandu a obținut doar 5,41% dintre voturile alegătorilor din UTA Găgăuzia. La Taraclia, Igor Dodon a obținut 92.95% dintre voturi, fiind susținut de 16 702 cetățeni.
Per total, însă, Igor Dodon a pierdut alegerile prezidențiale în favoarea Maiei Sandu, cu un scor de 42,25% dintre voturi.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.
Pe 14 decembrie, la Chișinău Arena, a avut loc rock-opera coregrafică VOIEVOD, care a adunat peste 3.000 de spectatori. Proiectul inovator, realizat de Media Show Grup cu sprijinul Ministerului Culturii al Republicii Moldova, s-a impus drept unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale anului.
VOIEVOD reprezintă o declarație artistică îndrăzneață, care fuzionează rock-ul, muzică simfonică, folclorul și o coregrafie complexă. Spectacolul abordează tema identității naționale și a rădăcinilor istorice, transformând scena într-un manifest al memoriei, forței și spiritului unui popor.
Pregătirea proiectului s-a desfășurat pe parcursul mai multor luni, timp în care Media Show Grup a implicat toate departamentele-cheie ale holdingului. Echipa a gestionat întregul proces de realizare – de la planificare și logistică până la producție, concept vizual și suport tehnic.
Conceptul multimedia al spectacolului a fost realizat de echipa Line Production, care a creat key visual-ul proiectului, materialele grafice și video de promovare, animațiile pentru ecranele LED, precum și întreaga foto și video-filmare a producției.
Echipa de marketing MSG a dezvoltat o strategie integrată de promovare – de la selectarea platformelor digitale și planificarea conținutului, până la plasarea publicității în mediul online, la televiziune, radio și în spațiul urban. Această abordare a asigurat o vizibilitate amplă și a contribuit la creșterea popularității proiectului.
Designul vizual și decorul realizate de Art Garage au transformat spațiul Chișinău Arena și au facilitat imersiunea publicului în atmosfera spectacolului.
Echipa MS-Prod a asigurat suportul tehnic al proiectului, care a inclus: iluminatul, sunetul, ecranele, dezvoltarea și montarea construcțiilor scenice, precum și funcționarea sincronizată a tuturor sistemelor în timp real.
Securitatea și ordinea publică au fost asigurate de 15 profesioniști Libra Guard, care au supravegheat întregul eveniment, inclusiv zonele de acces, backstage-ul și scena.
Pe scenă au evoluat Baletul Național „Joc”, Orchestra Simfonică a Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici”, Capela Corală „Moldova”, Guz, Surorile Osoianu și Lupii lui Calancea, într-o simbioză rară și autentică, care a avut un ecou puternic în rândul publicului.
Echipa extinsă a proiectului a reunit peste 200 de artiști, 40 de voluntari, 16 operatori, 5 project manageri, un regizor, producători, specialiști în lumină și sunet, scenograf, decoratori, echipe de PR, marketing și web development, precum și numeroși tehnicieni.
Infrastructura tehnică a spectacolului a inclus o fermă circulară cu diametrul de 10 metri, peste 250 m² de ecrane LED, 300 m de construcții modulare, 18 camere video și 10 tipuri de tehnică de iluminat. Special pentru acest proiect, Media Show Grup a dezvoltat un site web personalizat, cu sistem propriu de plată pentru vânzarea biletelor. Campania de promovare a cuprins rețelele sociale, publicitatea online și offline, radio, televiziune și rețele de parteneri, inclusiv Linella.
Ministrul Culturii al Republicii Moldova, Cristian Jardan, a apreciat contribuția proiectului la promovarea culturii locale, subliniind impactul său economic și social. Media Show Grup continuă să dezvolte inițiative culturale de amploare, creând proiecte care unesc, inspiră și devin parte a istoriei contemporane a țării.
Organizatori: Media Show Grup și Alex Calancea Sub egida: Ministerului Culturii al Republicii Moldova Parteneri media: AGORA, newsmaker.md, realitatea.md, zdg.md, unica.md, diez.md