Poliția de Frontieră

Moldovenii preferă să petreacă sărbătorile peste hotare? Cozi de mașini la vămile cu România și Ucraina, pe sensul de ieșire din țară

Serviciul Vamal și Poliția de Frontieră atenționează cetățenii – la vămile cu România și Ucraina se atestă, în aceste momente, trafic intensiv de mașini. Cozi de automobile, care așteaptă să iasă din țară, s-au format la Leușeni, Sculeni și Palanca. Autoritățile îndeamnă călătorii, în acest context, să opteze pentru trecerea frontierei prin toate posturile vamale.  

„Astăzi, rămân a fi cele mai aglomerate posturi vamale de frontieră pentru persoanele fizice Leușeni, Sculeni și Palanca. În acest context, Serviciul Vamal și Poliția de Frontieră îndeamnă călătorii, din timp să se informeze și să aleagă și alte puncte de trecere din proximitate”, anunță autoritățile.

Potrivit sursei citate, pe linia postului vamal de frontieră Leușeni-Albița este și postul vamal Leova-Bumbăta, pentru care cetățenii pot opta. Acesta activează cu un program de muncă pe timp de zi de la ora 08:00 – 20:00. La fel, în apropiere de vama Leușeni se află și vama Cahul-Oancea – care activează cu un program lejer și pentru care puteți opta.

În apropierea de punctul de trecere Sculeni este Costești-Stânca. Un alt post vamal prin care puteți traversa este Lipcani – Rădăuți Prut, iar în proxima punctului de trecere a frontierei comun Palanca-Maiaki-Udobnoe se află Tudora-Starokazacie.

Precizăm că, în prezent, sunt funcționale cu România 8 posturi vamale de frontieră, iar cu Ucraina – 28 de posturi vamale de frontieră.

Poliția de Frontieră
Poliția de Frontieră

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Andrei Mardari / NewsMaker

Rețelele sociale, în topul surselor de informare. Facebook și TikTok – favoritele moldovenilor

Majoritatea moldovenilor preferă rețelele sociale ca principală sursă de informare, urmate de televiziuni și site-uri de știri – arată cel mai recent studiu de audiență a mass-media din Republica Moldova, prezentat de Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI) pe 17 iunie. La polul opus, 28,6% dintre respondenți spun că nu au încredere în nicio sursă media.

Potrivit cercetării, Facebook, YouTube, TikTok, Instagram și Telegram sunt platformele cele mai accesate, în timp ce X (fosta Twitter), Odnoklassniki și Snapchat sunt mai puțin populare. Majoritatea respondenților – 81% – accesează internetul zilnic, în diverse scopuri: pentru comunicare și socializare, căutarea de informații personale, informare, ascultarea de muzică sau vizionarea de filme, studiu sau activități profesionale.

Studiul mai arată că posturile de televiziune se bucură de cea mai mare încredere în rândul populației, acestea fiind urmate de rețelele sociale și site-urile de știri.

„Sperăm că cifrele de audiență vor fi utile managerilor media în elaborarea planurilor de promovare și marketing, dar și în atragerea de parteneri și publicitate. În același timp, informațiile despre profilul socio-demografic al publicului vor ajuta echipele editoriale să înțeleagă mai bine cine le urmărește. Atunci când știi cui te adresezi, poți crea conținut mai relevant, mai interesant și mai bine adaptat nevoilor publicului, ceea ce contribuie la creșterea audienței”, a declarat Nadine Gogu, directoarea executivă a CJI.

Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 1.045 de respondenți, al populației adulte (18+ ani) din Republica Moldova. Studiul acoperă atât mediul urban, cât și cel rural, inclusiv diferite regiuni geografice ale țării. Marja de eroare maximă este de ±3,0%.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: