gov.md

Nicu Popescu: Am încheiat pasul numărul 3 din 10 din lista pentru aderarea R. Moldova la UE

Prin transmiterea celei de-a doua părți a chestionarului Comisiei Europene pentru obținerea statutului de țară candidat pentru aderare la UE, Republica Moldova a încheiat cel de-al treilea pas din lista de 10 pași până la aderare. O spune vicepremierul Nicu Popescu, ministru al Afacerilor Externe și Integrării Europene.

„Împreună, prin dedicare, responsabilitate, efort conjugat și agenda ambițioasă de reforme vom aduce țara noastră mai aproape de UE”, a menționat șeful diplomației de la Chișinău.

Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene

Răspunsurile la cele 1822 de întrebări din partea a doua a chestionarului, structurate în 33 de capitole pe 2800 de pagini de răspunsuri care se referă la aquis-ul comunitar, au fost scrise de o echipă dedicată de funcționari din cadrul ministerelor și agențiilor de stat, reprezentanți ai societății civile, membrii din diasporă și prietenii țării noastre din Uniunea Europeană.

„Este cel mai complex exercițiu birocratic realizat în timp record, ocazie cu care exprim profunda gratitudine pentru fiecare persoană implicată. Am demonstrat că împreună suntem o forță. Este o etapă cu adevărat istorică pentru țara noastră. Mulțumesc tuturor pentru dedicare!”, a menționat Nicu Popescu.

Amintim că vicepremierul Nicu Popescu efectuează astăzi o vizită oficială la Waissenhaus, în cadrul reuniunii miniștrilor de externe ai statelor G7. Acesta va avea întrevederi bilaterale cu înaltul reprezentant al UE pentru afaceri externe și politică de securitate Josep Borrell, ministra afacerilor externe a Germaniei Annalena Baerbock, ministrul pentru Europa și afaceri externe al Franței Jean-Yves Le Drian, ministrul afacerilor externe și cooperării internaționale al Italiei Luigi Di Maio, ministrul afacerilor externe al Japoniei Hayashi Yoshimasa, ministrul afacerilor externe al Ucrainei Dmytro Kuleba și alți oficiali de nivel înalt.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: