gagauzinfo.md

Noi detalii despre accidentul din Bulgaria, în care a fost implicat un microbuz din Găgăuzia

Au apărut noi informații despre accidentul care s-a produs acum câteva zile în Bulgaria, în care a fost implicat un microbuz din Găgăguzia. Potrivit portalului gagauzinfo.md, au avut de suferit șase persoane, inclusiv șoferul mijlocului de transport.

Astfel, în urma impactului, au fost accidentați cinci pasageri și conducătorul mijlocului de transport. Două persoane sunt fost spitalizate în stare gravă. Alte două au beneficiat de primul ajutor la fața locului și au refuzat spitalizarea. În prezent, acestea sunt deja acasă.

La volanul microbuzului se afla un locuitor al satului Dezghingea, UTA Găgăuzia. Din primele informații, șoferul a intrat cu viteză mare într-o intersecție, pe timp de noapte, fără să știe că, cu doar două săptămâni mai devreme, în regiune fusese organizat un sens giratoriu și fusese montat un obstacol din beton. Microbuzul a intrat în plin în placa de beton și a fost făcut zob.

gagauzinfo.md

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

UNIAN

Industria cărbunelui din Rusia, în criză? Peste 50 de întreprinderi s-au închis deja sau urmează să o facă

Ministrul adjunct rus al Energiei, Dmitri Islamov, a declarat că pe teritoriul Federației Ruse există 51 de întreprinderi din sectorul cărbunelui — mine și cariere — a căror activitate a fost deja oprită sau ar putea fi sistată în viitorul apropiat. Potrivit Ministerului Energiei, pierderile totale ale sectorului pentru perioada ianuarie–mai se ridică la 112,6 miliarde de ruble, iar până la sfârșitul anului ar putea ajunge la 300–350 de miliarde.

Potrivit The Insider, în Rusia există aproximativ 180 de companii din industria cărbunelui. Potrivit estimărilor agenției NKR, cei mai vulnerabili s-au dovedit a fi producătorii mici și mijlocii de cărbune cu potențial energetic, ale căror venituri au scăzut din cauza reducerii încasărilor din export. După interzicerea livrărilor către UE, volumele principale au fost redirecționate către piețele din China (40–45% din exporturi în 2023–2024), India (10–12%) și Turcia (10–15%), unde companiile sunt nevoite să concureze cu alți furnizori.

În luna mai, Guvernul țării a introdus măsuri de sprijin: amânarea plății impozitelor și a contribuțiilor de asigurări până în decembrie 2025, restructurarea datoriilor și programe de redresare financiară. Potrivit lui Islamov, 73 de întreprinderi au solicitat sprijin de stat.

Analiștii anticipează o consolidare a pieței: structurile mai mari ar putea absorbi companiile mai slabe. Partenerul coordonator al grupului Veta, Ilia Jarski, consideră că astfel de tranzacții sunt posibile dacă există acces la finanțare prin credite.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: