multimedia.parlament.md

O delegație a Radei Supreme din Ucraina, în vizită la Chișinău: a mulțumit pentru ajutorul oferit concetățenilor lor

O delegație a Radei Supreme din Ucraina se află într-o o vizită în Republica Moldova. Președintele Grupului parlamentar de prietenie cu Ucraina, Oazu Nantoi, împreună cu alți deputați ai Parlamentului moldovenesc, s-au întâlnit cu membrii delegației, condusă de Mihailo Raduțkii, care se află în vizită la Chișinău. Membrii delegației ucrainene au transmis autorităților și poporului Republicii Moldova cuvinte de recunoștință pentru eforturile de ajutorare a concetățenilor lor.

Subiectul principal al discuțiilor a fost gestionarea situației legate de persoanele refugiate din Ucraina în Republica Moldova, în contextul războiului din țara vecină.

„Deputații ucraineni au fost informați despre acțiunile întreprinse de țara noastră pentru a ajuta oamenii din Ucraina care fug din calea războiului, inclusiv cazare, asistență medicală, încadrarea în câmpul muncii, integrarea copiilor în sistemul educațional”, comunică reprezentanții Parlamentului Republicii Moldova.

Membrii delegației ucrainene au transmis autorităților și poporului Republicii Moldova cuvinte de recunoștință profundă pentru eforturile de ajutorare a concetățenilor lor – comunică sursa. „Aceștia au menționat că țara noastră din prima zi a războiului a întins o mână de ajutor refugiaților, iar importanța acestui gest sincer este imposibil de supraestimat”, se arată într-un comunicat al Parlamentului moldovenesc.

Autoritățile spun că a fost discutat un spectru larg de chestiuni ce țin de securitatea regională, posibilele scenarii de evoluție a situației în ambele state, precum și problema contracarării ”fake news” și asigurării securității informaționale.

Amintim că președintele Parlamentului Igor Grosu împreună cu deputatul PAS și președintele Comisiei permanente securitate națională, apărare și ordine publică Lilian Carp se află într-o vizită de lucru la Kiev. Anunțul a fost făcut de Carp, pe 4 mai.

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: