AP Photo/Patrick Semansky

Joe Biden a câștigat alegerile, potrivit marilor televiziuni. Va fi primul președinte al SUA care a vizitat Moldova

Joe Biden (78 de ani) a fost declarat câștigător al alegerilor prezidențiale din SUA sâmbătă seara de toate marile televiziuni americane, inclusiv FoxNews – televiziune apropiată de Donald Trump. Biden devine al 46-lea președinte al SUA și cel mai bătrân. Totodată, este primul președinte american care a vizitat vreodată Republica Moldova.

Joe Biden a anunțat într-o declarație de presă că acceptă cu mândrie încrederea poporului american.

„Sunt onorat de încrederea poporului american. E timpul să dăm deoparte furia și retorica dură și să ne reunin ca națiune”, a spus Joe Biden într-o declarație de presă.

Joe Biden, care avea 253 de voturi electorale, a câștigat scrutinul din Pennsylvania, obținând încă 20 de voturi electorale, astfel încât democratul depășește pragul de 270 de voturi necesar pentru a-i fi proclamată victoria.

Între timp, Donald Trump a postat pe Facebook că el este adevăratul câștigător. El a respins printr-un comunicat de presă victoria lui Biden si a anunțat că de luni începe bătălia juridică.

Și Kamala Harris, care va fi primul vicepreședinte femeie al SUA, a salutat anunțul televiziunilor americane într-o declarație pe Twitter.

Joe Biden este deocamdată singurul președinte al SUA care a vizitat vreodată Republica Moldova. El a ajuns în țara noastră în martie 2011, pe când era vicepreședintele SUA. Politicianul a susținut un discurs public în scuarul Teatrului de Operă și Balet, în fața mai multor mii de moldoveni. Atunci, Biden i-a asigurat că SUA îi va sprijini pe calea reformelor democratice și integrării europene.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Peste 3.000 de spectatori au trăit experiența rock-operei VOIEVOD la Chișinău, într-un proiect de succes realizat de Media Show Grup

Pe 14 decembrie, la Chișinău Arena, a avut loc rock-opera coregrafică VOIEVOD, care a adunat peste 3.000 de spectatori. Proiectul inovator, realizat de Media Show Grup cu sprijinul Ministerului Culturii al Republicii Moldova, s-a impus drept unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale anului.

VOIEVOD reprezintă o declarație artistică îndrăzneață, care fuzionează rock-ul, muzică simfonică, folclorul și o coregrafie complexă. Spectacolul abordează tema identității naționale și a rădăcinilor istorice, transformând scena într-un manifest al memoriei, forței și spiritului unui popor.

Pregătirea proiectului s-a desfășurat pe parcursul mai multor luni, timp în care Media Show Grup a implicat toate departamentele-cheie ale holdingului. Echipa a gestionat întregul proces de realizare – de la planificare și logistică până la producție, concept vizual și suport tehnic.

Conceptul multimedia al spectacolului a fost realizat de echipa Line Production, care a creat key visual-ul proiectului, materialele grafice și video de promovare, animațiile pentru ecranele LED, precum și întreaga foto și video-filmare a producției.

Echipa de marketing MSG a dezvoltat o strategie integrată de promovare – de la selectarea platformelor digitale și planificarea conținutului, până la plasarea publicității în mediul online, la televiziune, radio și în spațiul urban. Această abordare a asigurat o vizibilitate amplă și a contribuit la creșterea popularității proiectului.

Designul vizual și decorul realizate de Art Garage au transformat spațiul Chișinău Arena și au facilitat imersiunea publicului în atmosfera spectacolului.

Echipa MS-Prod a asigurat suportul tehnic al proiectului, care a inclus: iluminatul, sunetul, ecranele, dezvoltarea și montarea construcțiilor scenice, precum și funcționarea sincronizată a tuturor sistemelor în timp real.

Securitatea și ordinea publică au fost asigurate de 15 profesioniști Libra Guard, care au supravegheat întregul eveniment, inclusiv zonele de acces, backstage-ul și scena.

Pe scenă au evoluat Baletul Național „Joc”, Orchestra Simfonică a Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici”, Capela Corală „Moldova”, Guz, Surorile Osoianu și Lupii lui Calancea, într-o simbioză rară și autentică, care a avut un ecou puternic în rândul publicului.

Echipa extinsă a proiectului a reunit peste 200 de artiști, 40 de voluntari, 16 operatori, 5 project manageri, un regizor, producători, specialiști în lumină și sunet, scenograf, decoratori, echipe de PR, marketing și web development, precum și numeroși tehnicieni.

Infrastructura tehnică a spectacolului a inclus o fermă circulară cu diametrul de 10 metri, peste 250 m² de ecrane LED, 300 m de construcții modulare, 18 camere video și 10 tipuri de tehnică de iluminat. Special pentru acest proiect, Media Show Grup a dezvoltat un site web personalizat, cu sistem propriu de plată pentru vânzarea biletelor. Campania de promovare a cuprins rețelele sociale, publicitatea online și offline, radio, televiziune și rețele de parteneri, inclusiv Linella.

Ministrul Culturii al Republicii Moldova, Cristian Jardan, a apreciat contribuția proiectului la promovarea culturii locale, subliniind impactul său economic și social. Media Show Grup continuă să dezvolte inițiative culturale de amploare, creând proiecte care unesc, inspiră și devin parte a istoriei contemporane a țării.

Organizatori: Media Show Grup și Alex Calancea
Sub egida: Ministerului Culturii al Republicii Moldova
Parteneri media: AGORA, newsmaker.md, realitatea.md, zdg.md, unica.md, diez.md

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: