chisinau.md

Primăria Chișinău anunță la ce etapă se află lucrările de reabilitare a pasajelor subterane

Primarul municipiului Chișinău, Ion Ceban, a convocat o ședință cu pretorii de sector, unde s-a discutat despre starea actuală a pasajelor subterane din capitală.

Potrivit Primăriei Chișinău, lucrările de reabilitare a subteranei de pe Viaduct sunt finalizate în proporție de 95%, iar în cazul obiectivului de pe strada Alecu Russo, intersecție cu bulevardul Moscova, stadiul lucrărilor este de peste 50 la sută.

În prezent se află în reparație și pasajul de pe bulevardul Dacia, intersecție cu strada Teilor, iar de miercuri a început reabilitarea subteranei din strada Alecu Russo.

Totodată, în perioada următoare vor intra în reparație trei pasaje subterane din sectorul Buiucani. Este vorba despre obiectivul din Piața „Dimitrie Cantemir”, cel de pe strada Ion Creangă, 74/1 și pasajul din Calea Ieșilor.

Municipalitatea mai informează că lucrările de reabilitare a trecerilor subterane, desfășurate în prezent, sunt executate cu suportul unor agenți economici.

Precizăm că pe teritoriul municipiului Chișinău sunt 20 de pasaje subterane.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

mediu.gov.md

Încep lucrările de reparație la barajul Costești-Stânca. Anunțul ministrului Mediului

Lucrările de reparație și modernizare a barajului Costești-Stânca încep. Anunțul a fost făcut de ministrul Mediului Gheorghe Hajder pe 2 decembrie, în timpul unei vizite la Nodul hidrotehnic Costești-Stânca.

Potrivit unui comunicat emis de Ministerul Mediului, lucrările sunt realizate de Administrația Națională „Apele Moldovei” și reprezintă primele intervenții majore din ultimele două decenii. „Acestea vor asigura funcționarea sigură și eficientă a construcției hidrotehnice, care joacă un rol strategic în reglarea debitului râului Prut și în protecția hidrologică a zonei”, a menționat instituția.

Intervențiile includ lucrări de consolidare, modernizarea echipamentelor hidromecanice și reabilitarea mai multor elemente structurale ale barajului. Scopul principal este creșterea siguranței operaționale și menținerea funcționalității optime a nodului hidrotehnic pe termen lung.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: