Schimbări în conducerea NewsMaker. Redacția va avea un nou redactor-șef și un director de dezvoltare

Începând cu 1 iulie, redacția NewsMaker va avea un nou redactor-șef și un director de dezvoltare. Stela Untila, până acum redactor-șef adjunct, preia conducerea echipei editoriale. Fostul redactor-șef, Galina Vasilieva, va ocupa funcția de director de dezvoltare, contribuind la succesul NewsMaker dintr-o nouă poziție strategică.

Pe 1 august, NewsMaker împlinește 10 ani de la lansare și am decis că este timpul pentru o schimbare și un nou avânt pentru echipă. Jurnalista Stela Untila, parte din echipa NewsMaker din 2019, preia funcția de redactor-șef, propunându-și să conducă redacția cu dedicare și pasiune, menținând standardele ridicate ale jurnalismului de calitate. Galina Vasilieva, jurnalistă NewsMaker începând cu anul 2016, se va concentra pe strategii de dezvoltare a redacției.

Aceste schimbări demonstrează angajamentul NewsMaker pentru inovare și adaptare la nevoile cititorilor, respectând în același timp cele mai înalte standarde de etică și deontologie. Această restructurare marchează un nou capitol pentru publicație, subliniind importanța adaptabilității și inovației în peisajul media contemporan.

În ultimii cinci ani, redacția NewsMaker s-a extins considerabil: portalul a lansat versiunea în limba română, au fost introduse noi formate și au fost dezvoltate sistematic departamentele video și SMM. În același timp, audiența NM a crescut de 3 ori, portalul fiind în mod regulat în top 5 cele mai citite site-uri din Moldova, conform companiei europene de cercetare „Gemius”. Comunitatea NM pe Patreon numără peste 100 de patroni. Am reușit să menținem standardele etice și deontologice ridicate, fiind desemnați lideri în topul celor mai credibile site-uri de știri din Republica Moldova, conform Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI).

Redacția NewsMaker a fost fondată la 1 august 2014. Din data de 27 mai 2022, 50% din cota parte a SRL NewsMaker aparține directorului executiv Olga Cenușa, 26% – directorului de dezvoltare Galina Vasilieva, iar 24% – redactorului șef-adjunct Olga Gnatcova. Pentru informații detaliate despre misiunea noastră, valorile redacționale și sursele de finanțare accesați acest link.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Pe 31 mai a fost deschis circulației podul peste calea ferată de pe drumul de ocolire a municipiului Bălți. Potrivit Ministerului Infrastructurii, acesta a fost reconstruit integral. Lucrările de reparație, demarate în octombrie 2024, au costat aproximativ 31,6 milioane de lei. Conform ministerului, durata de viață a podului este estimată la cel puțin 100 de ani. La ceremonia de inaugurare au participat președintele Parlamentului Igor Grosu și ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale Vladimir Bolea.

„Începând de astăzi, șoferii vor circula pe un pod sigur, dotat cu: parapet de siguranță și parapet pietonal protejate cu zinc, rezistente la coroziune; rosturi de dilatație moderne, adaptate la schimbările de temperatură; îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic turnat în două straturi; sistem dirijat de evacuare a apelor pluviale”, au comunicat reprezentanții Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, pe 31 mai. Potrivit ministerului, durata de viață a noii structuri este estimată la cel puțin 100 de ani.

Președintele Parlamentului, Igor Grosu, a spus că podul a fost „construit de la zero în timp record – 6 luni”. „Podul peste calea ferată, de pe traseul Chișinău-Orhei-Bălți, este un pod demult așteptat, construit conform ultimelor standarde europene. (…) Pe lângă faptul că este o arteră importantă de ocolire a orașului, podul a deschis acum drum direct și către Zona economică liberă Bălți. Până acum, antreprenorii și muncitorii din zonă erau nevoiți să facă un drum de ocolire, ceea ce însemna timp și bani irosiți”, a menționat Grosu.

Administrația de Stat a Drumurilor a raportat că pasajul peste calea ferată are o lungime de 76,21 metri și o lățime totală de 12,30 metri. Acesta include patru deschideri și două trotuare pietonale, fiecare cu o lățime de 1,0 metru. Lucrările de reparație, demarate în octombrie 2024, au o valoare totală de circa 31 635,42 mii lei. Potrivit Administrației, banii au fost alocați din Fondul Rutier.

„Vom continua cu reabilitarea podului peste râul Răut, astfel încât întreaga centură a municipiului Bălți să corespundă celor mai înalte standarde de circulație rutieră”, a declarat ministrul Vladimir Bolea.

Ministerul Infrastructurii a precizat că lucrările de reabilitare au loc în două etape: prima etapă a prevăzut reparația pasajului peste calea ferată, iar cea de-a doua etapă presupune reparația podului peste râul Răut: „Podul peste râul Răut și pasajul peste Calea Ferată sunt de o importanță strategică, fiind parte integrantă a centurii municipiului Bălți. Acestea au fost date în exploatare la începutul anilor ’70, însă, în urma constatării deteriorărilor semnificative s-a impus necesitatea stringentă a reabilitării”.

Igor Grosu
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Igor Grosu
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Igor Grosu
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: