gorod.lv

Termoelectrica a demarat procedura de conectare la încălzire, la solicitare

Termoelectrica a inițiat conectarea la încălzire a consumatorilor racordați la sistemul centralizat de termoficare. Procedura a început săptămâna precedentă, la solicitarea gestionarilor blocurilor locative și administratorilor instituțiilor publice.

Până acum au fost semnate 1037 de pașapoarte de pregătire a instalațiilor de încălzire, din numărul total de 4055. Aceste obiecte vor beneficia de încălzire în decurs de 3 ore de la solicitare. Recomandăm pregătirea din timp a sistemului ingineresc din interiorul clădirii și prezentarea actelor confirmative la sediile teritoriale ale Termoelectrica, până pe 10 octombrie”, a precizat Veaceslav Eni, directorul general al întreprinderii.

Locatarii blocurilor locative care beneficiază de Încălzire Centralizată Autonomă, datorită contractului tripartit, semnat direct cu furnizorul, și deținerea propriului contor de energie termică, pot porni oricând încălzirea, de sine stătător, în cazul unor temperaturi joase, și își pot regla consumul conform necesităților.

Societatea pe Acțiuni „Termoelectrica” a fost fondată în anul 2015. Întreprinderea produce și livrează în Sistemul Energetic Național circa 15% din consumul total de energie electrică al țării și asigură cu energie termică circa 80% dintre locuitorii mun. Chișinău.

Termoelectrica asigură cu energie termică peste 4400 de imobile din mun. Chișinău, inclusiv:

  • Grădinițe- 146
  • Școli și licee -162
  • Instituții de învățământ superior- 89
  • Instituții medicale 71
  • Agenți economici – cca 800
  • Case particulare – 315
  • Blocuri locative 2858, cu cca 210 de mii de apartamente.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: