TASS

19 morți în Rusia, după ce un autobuz s-a prăbușit de pe un pod

Numărul victimelor în urma accidentului din regiunea Zabaikalie, Rusia, a ajuns la 21, informează autoritățile locale. Anterior, acestea anunțau un bilanț de 19 morți și 21 de răniți, după ce un autobuz cu peste 43 de oameni la bord s-a prăbușit de pe un pod. Tragedia s-a produs ieri, 1 decembrie. 

„Alte 4 persoane au fost aduse ieri (1 decembrie), iar încă două au venit singure la spital și au solicitat îngrijiri medicale. Printre aceștia este și un copil de 12 ani”, a declarat unul dintre medicii spitalului din regiune.

Din primele informații, tragedia s-a produs după ce una dintre roţile autobuzului, care efectua o cursă între două oraşe siberiene şi transporta 43 de pasageri și șoferul, a explodat în timp ce se afla pe un pod, peste râul Kouenga din regiunea Zabaikalie.

Vehiculul a ieşit în afara carosabilului şi a căzut în râu.

Autoritățile ruse au declarat zi de doliu în regiune și au anunțat că familiile victimelor vor primi compensații morale în sumă de 1 milion de ruble.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Hotnews.ro

Ruta feroviară București-Kiev revine după 5 ani de pauză. Trenul va trece prin R. Moldova

În aceste zile va fi făcută prima călătorie feroviară de probă între București și Kiev și, dacă totul va fi bine, trenul internațional va reveni după mai bine de cinci ani de pauză. Nu va mai circula însă prin Suceava și Vadu Siret, ci prin Iași – Chișinău. Cel mai probabil va face peste 30 de ore, transmite Hotnews.

Din România spre Ucraina un singur punct feroviar de frontieră a mai fost folosit când mai circula trenul direct: Vicșani – Vadu Siret, aflat la 50 km de Suceava. De la București la Kiev sunt 1 227 km pe calea ferată și un tren convențional de pasageri făcea 25-26 de ore. Din toată distanța, 500 km erau parcurși pe teritoriul românesc, iar trenul pleca dimineața din Gara de Nord și avea un vagon de dormit al căilor ferate din Ucraina.

Planul din vara lui 2025 este ca trenul să revină, iar prima cursă de probă Kiev – Bucureşti şi retur va fi făcută în această săptămână. În noaptea de 7 spre 8 august. Trenul va pleca din Kiev, iar în noaptea de 8 spre 9 august dinspre Bucureşti către Kiev, prin Chişinău. Cursa de probă va fi făcută cu două vagoane fără pasageri, a declarat secretarul de stat în ministerul Transporturilor al României, Ionel Scrioşteanu.

El a spus, la o conferință de presă din orașul Darabani (judeţul Botoşani), că legătura feroviară directă dintre Kiev şi Bucureşti va fi făcută prin Republica Moldova, prin ataşarea a patru vagoane de călători ale companiei feroviare ucrainene la Trenul „Prietenia” București-Chişinău.

Călătoria va fi lungă: de la București la Chișinău trenul face 13 ore, iar garnitura Chișinău – Kiev face minim 17 ore.

A existat mult timp legătură feroviară directă București – Kiev, realizată mai ales de trenuri care legau Moscova de diverse orașe din Bulgaria (Sofia, Varna, Burgas).

Înainte de război se mai discuta și introducerea unor trenuri de scurt parcurs între Suceava și Cernăuți, dar nu s-a concretizat nimic.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: