3 km până la cea mai apropiată stație. Soluția lui Ceban pentru locuitorii cartierului Schinoasa

Locuitorii cartierului Schinoasa din capitală nu au acces la niciun mijloc de transport în comun. Microbuzele 108 și 178 nu mai circulă prin regiune, iar aceștia sunt nevoiți să meargă și câte 3 kilometri pentru a ajunge la cele mai apropiate stații de așteptare. Informația a fost confirmată miercuri, 4 martie, de către primarul capitalei, Ion Ceban. 

„Cunoaștem problema oamenilor de la Schinoasa, care în această dimineață au fost nevoiți să meargă și cîte 3 km pentru a ajunge la stațiile de așteptare din str. Grenoble sau Miorița. Asta, deoarece două rute de microbuz 108 și 178 nu au ieșit la linie. Ne cerem scuze de la cetățeni pentru incomoditățile create. Căutăm soluții urgente, pentru a rezolva această problemă. Tocmai din acest motiv avem nevoie de cele 100 de autobuze, care trebuie să apară pe străzile din municipiul Chișinău, cât de curând posibil”, a scris edilul pe pagina sa de Facebook.

https://www.facebook.com/i.ceban.public/posts/560651827872030

Amintim că cinci linii de microbuz din capitală și-au sistat activitatea începând de luni, 2 martie. Cu toate acestea, viceprimarul Victor Chironda a anunțat, în cadrul celei mai recente ședințe a primăriei, că pe linia 178 circulau 5 mașini, iar administratorii acestei curse au promis că șoferii își vor continua activitatea. În caz contrar, primăria va căuta alte soluții.

Anterior, șoferii de microbuze au solicitat ca tariful pentru o călătorie să fie majorat de la 3 la 6 lei.

În data de 27 februarie, primarul Ion Ceban a anunțat că primăria municipiului Chișinău plănuiește achiziționarea unui număr de 100 de autobuze noi din Belarus. Prețul unui vehicul este de 120 de mii de euro.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

În dimineața zilei de 9 iunie, Aeroportul Internațional Chișinău s-a confruntat cu o defecțiune tehnică majoră. În plin sezon estival, sistemele informaționale au căzut: monitoarele nu mai funcționau, site-ul era inaccesibil, iar biletele de îmbarcare au fost completate de mână, cu pixul. Două zboruri au fost anulate, iar alte 15 au înregistrat întârzieri. Pasagerii au fost nevoiți să aștepte în cozi interminabile, fără a primi informații oficiale, încercând să afle ce se întâmplă, la propriu, doar din „auzite”. Unii au așteptat ore în șir, alții erau în aeroport încă de la 5 dimineața. Ce s-a întâmplat și cum autoritățile au gestionat situația — aflați în reportajul NewsMaker.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: