Air Moldova anunță că o parte din cursele planificate pentru iulie vor suferi modificări de orar. Recomandările companiei

Compania Air Moldova anunță că o parte din cursele planificate pentru a doua jumătate a lunii iulie vor suferi modificări de orar. Cauza ar fi dificultăților operaționale cu care se confruntă companiile aeriene în urma pandemiei COVID-19, dar și situația tensionată din regiune. Air Moldova vine cu recomandări pentru pasagerii a căror zbor a fost amânat sau anulat și promite mai multe facilități pentru aceștia.

„Situația dificilă cu care ne confruntăm în prezent în sectorul aviației civile, ne aduce în fața unor decizii neplăcute. În acest sezon, orarul zborurilor suferă modificări neplanificate, inclusiv în defavoarea companiei Aeriene și a pasagerilor noștri. Din cauza dificultăților operaționale cu care ne confruntăm în urma pandemiei COVID-19, din cauza situației tensionate din regiune, reținerea aeronavelor la deservirea tehnică planificată, supraaglomerarea aeroportuară și insuficiența de personal calificat, suntem nevoiți să modificăm orarul zborurilor și să reducem frecvența unor curse pentru o perioadă scurtă de timp”, a anunțat Air Moldova.

Potrivit companiei, în cazul anulărilor, schimbărilor de orar, cetățenii sunt rugați să verifice adresa de email și numărul de telefon introdus la procurarea biletului.

Air Moldova le recomandă pasagerilor care au primit o notificare despre schimbul sau anularea cursei urmeze instrucțiunile și să răspundă la adresele menționate pentru care facilitate își doresc să beneficieze: rambursarea totală a costului biletului (la locul procurării acestuia), schimbul gratuit de dată sau oferirea unui voucher în valoarea biletului procurat.

Compania anunță că, la moment, liniile telefonice sunt suprasolicitate, iar în acest sens urmează să fie extinse capacitățile de asistență a acestuia. Call Centrul companiei este activ la numărul de telefon: 022830830.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Colaj NM

Ai primit un plic de la Serviciul Fiscal de Stat? Zeci de mii de șoferi din Moldova trebuie să achite taxa pentru folosirea drumurilor în 2026

Aproape 85 de mii de proprietari de mașini din Republica Moldova au primit, prin poștă, un plic de la Serviciul Fiscal de Stat. Instituția i-a informat despre necesitatea achitării taxei pentru folosirea drumurilor pentru anul 2026. Notificările îi vizează pe proprietarii autovehiculelor care au efectuat inspecția tehnică între iunie și decembrie 2025 și pentru care periodicitatea inspecției tehnice este de doi ani. Informațiile au fost comunicate de Serviciul Fiscal de Stat, care a confirmat că notificările sunt oficiale, după ce în mediul online au apărut discuții privind autenticitatea acestora.

Serviciul Fiscal de Stat a declarat că notificările transmise persoanelor fizice privind achitarea taxei pentru folosirea drumurilor pentru anul 2026 sunt autentice. Potrivit instituției, notificările îi vizează pe proprietarii autovehiculelor care au efectuat inspecția tehnică în perioada 1 iunie-31 decembrie 2025 și pentru care periodicitatea inspecției tehnice este de doi ani. Instituția a amintit că taxa pentru folosirea drumurilor se achită anual, indiferent de periodicitatea inspecției tehnice.

Notificarea conține informații despre autovehicul – numărul de identificare (VIN), anul fabricației, precum și suma taxei pentru anul 2026. Documentul include și un cod QR, prin intermediul căruia contribuabilul poate accesa serviciul electronic MPay pentru achitarea taxei.

Serviciul Fiscal de Stat a declarat că, prin intermediul „Poșta Moldovei”, au fost expediate 84 974 de notificări. Valoarea totală a taxei pentru folosirea drumurilor pentru anul 2026, indicată în notificări, constituie 102 milioane și 600 de mii de lei.

Instituția a precizat că, dacă taxa pentru anul 2026 a fost deja achitată pentru autovehiculul indicat în notificare, aceasta poate fi ignorată. Totodată, dacă autovehiculul a fost vândut, iar taxa pentru anul 2026 nu a fost achitată până la momentul vânzării, obligația de achitare revine noului proprietar sau posesor al autovehiculului.

Pentru informații suplimentare, contribuabilii pot contacta Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat la numărul 0 8000 1525, tasta 1 (apel gratuit).

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: