Câștigă o cină sau pleacă în croazieră cu STAR Card de la Victoriabank

În luna îndrăgostiților, dăm start unei super promoții la Victoriabank! Între 14 februarie – 8 martie, dacă deschizi câte un STAR Card împreună cu persoana dragă, participați automat la tombola care vă poate aduce una din cele 5 cine la restaurantul Pegas sau premiul mare, o croazieră pentru 2 în 4 cele mai frumoase orașe din Europa, oferită de partenerul proiectului STAR Card, Go Travel.

Participarea în Campanie este valabilă pentru orice pereche care se va prezenta la orice unitate Victoriabank și va completa cuponul de participare pentru două persoane. Se acceptă și perechi, în care unul din două persoane deja deține STAR Card. Fiecare pereche, care întrunește toate criteriile devine în mod automat participant al tombolei, care va avea loc în data de 16 martie 2020.

Fondul de premii presupune:

  • 5 cine de 1500 de lei fiecare la restaurantul Pegas
  • 1 croazieră în 4 orașe din Europa: Genova, Barcelona, Palma de Mallorca și Marseille.

Regulamentul campaniei promoționale este aici.

STAR Card este produsul ce încorporează trei carduri: cardul de credit, un card care îți permită achitarea unor produse în rate fără dobândă și un card de acumulare a punctelor de loialitate – puncte STAR, pe care le poți folosi pentru achiziționarea altor produse din rețeaua noastră de parteneri, care este în permanentă extindere.

Grăbește-te și profită de cea mai tare ofertă de la Victoriabank!

www.victoriabank.md

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Ilan Șor

Postul public de televiziune din Găgăuzia, amendat cu 30 de mii de lei pentru un discurs al lui Șor în care a dezinformat

Consiliul Audiovizualului a amendat cu 30 de mii de lei postul public de radio și televiziune din Găgăuzia (GRT) după ce a difuzat un discurs al oligarhului condamnat pentru frauda bancară, Ilan Șor, cu ocazia Zilei Independenței. Autoritatea a constatat că Șor, care se ascunde de justiție în Rusia și care este vizat de sancțiuni internaționale pentru acțiuni de destabilizare a Republicii Moldova, a promovat în mesajul său falsuri, etichetări și discurs instigator la discriminare.

Printre falsurile transmise de Șor, prezentat de GRT drept „mare prieten al Găgăuziei și mecenat”, depistate de CA, sunt că „…timp de 30 de ani de independență a țării, moldoveni în Moldova au rămas practic o treime” sau că  „nivelul de trai al cetățenilor noștri este apropiat de cel al  sărăciei”. Drept falsă a fost catalogată și declarația lui Șor în care a spus că „…adevărata independență noi am obținut-o în 44, când am alungat fasciștii de pe pământul nostru”.

Pe lângă falsuri, Șor a folosit și tehnici de manipulare precum generalizarea, etichetarea și limbaj inflamator, a mai constatat CA. Autoritatea aduce drept exemplu următoarele declarații: „Totul era rău, dar a devenit de câteva ori și mai rău” sau „că nu vom fi o păpușă în mâinile europenilor jegoși, a nemernicilor. Că nu vom fi nimicul ce suntem astăzi considerați”

 Potrivit CA, Șor a făcut și instigare la discriminare atunci când a declarat că „când nu aștepți adresarea anuală a prim-ministrului narcoman, pentru ca să auzi pe cât a decis el să te fure în acest an la prețurile la gaz și electricitate. Când nu ești condus de una care este bolnavă psihic”.

„În discursul său, Ilan Șor a exploatat în mod deliberat stigmatul și prejudecățile existente în societate față de persoanele cu probleme de sănătate mintală și cele cu adicții, transformând aceste vulnerabilități în instrumente de denigrare. Totodată, acesta subminează eforturile continue ale profesioniștilor și organizațiilor care luptă pentru demnitatea și incluziunea acestor persoane”, a constatat CA.

Monitorizarea mai relevă perpetuarea acelorași practici editoriale ale GRT „de a servi drept tribună pentru propagarea narațiunilor ostile Republicii Moldova, care sunt cu atât mai importante, cu au survenit în timpul perioadei electorale și în preajma declanșării, la doar două zile, a campaniei electorale pentru alegerile în Parlamentul Republicii Moldova – un scrutin supus unor ingerințe externe și tentative de destabilizare fără precedent, cu un puternic substrat informațional”.

Amintim că, în luna mai curent, CA a sancționat pentru prima dată un serviciu media neliniar – „Canal 5” –, aplicându-i amenzi în valoare totală de 85 000 lei, ca urmare a difuzării de publicitate politică în favoarea lui Ilan Șor și a Blocului „Pobeda”.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Averea primarului din Durlești, sub lupa ANI: cheltuieli mai mari decât veniturile

Autoritatea Națională de Integritate a inițiat, la 18 septembrie, un control al averii primarului din suburbia Chișinăului, Durlești, Eleonora Șaran. Aceasta este bănuită că ar fi ascuns o parte din venituri în declarația de avere, după ce inspectorii au observat că, în ultima declarație, cheltuielile sale depășesc semnificativ veniturile oficiale.

Inspectorii de integritate au constatat că diferența dintre veniturile și cheltuielile primarului din Durlești este una considerabilă, depășind 20 de salarii medii pe economie.

În cadrul verificării prealabile, ANI a solicitat Eleonorei Șaran informații și acte justificative privind situația sa financiară, tranzacțiile imobiliare și bunurile mobile declarate. Inspectorii au comparat datele obținute cu informațiile oficiale, constatând că primarul Durleștiului „a încălcat regimul juridic al declarării averii, fapt reflectat prin diferența substanțială dintre veniturile declarate, cheltuielile efectuate și activele dobândite”.

Primarul din Durlești a fost informat oficial despre demararea controlului.

pvi142 by Doina Buruiană

Orange este cel mai iubit brand din Moldova, conform studiului LOVEMARK 2025

Aprecierea oamenilor este cea mai prețioasă recunoaștere pe care o poate primi un brand, iar studiul independent LOVEMARK 2025 confirmă: Orange este cel mai iubit brand din țară.

Realizat pe un eșantion reprezentativ, studiul a analizat peste 7 800 de opinii referitoare la produse și servicii din 15 categorii. Orange Moldova a obținut 75,5 pe Lovemark Index – cu 16 puncte peste media pieței. Rezultatele arată că moldovenii aleg Orange pentru conectivitatea performantă și serviciile inovatoare, dar și pentru valori precum încrederea, respectul și apropierea față de oameni.

Olga SURUGIU, CEO Orange Moldova:

„Un brand este iubit atunci când oamenii se regăsesc în valorile lui. Rezultatul studiului ne impulsionează la mai multă deschidere și la o atenție sporită la nevoile reale ale clienților. Înseamnă oferte care au sens pentru toată familia, experiență simplă și utilă în aplicația My Orange, acces digital în școli și în comunități rurale, programe pentru femei care își caută o nouă direcție profesională, pentru copii curioși și pentru seniori care merită să rămână conectați. Dragostea comunității este răspunsul cel mai clar că drumul ales, cel în care performanța și responsabilitatea se susțin reciproc, este cel corect.”

Astăzi, Orange Moldova înseamnă mai mult decât o rețea. Înseamnă inovație, experiențe digitale de top și servicii de calitate pentru peste 2 milioane de clienți din toată țara. Vocea brandului Orange în Moldova este amplificată și de apartenența la Grupul Orange – unul dintre liderii globali în telecomunicații și servicii digitale, prezent în 26 de țări. 

Dragostea pentru brand se construiește prin fapte

Compania este iubită nu doar pentru calitatea serviciilor, ci și pentru contribuția constantă la dezvoltarea societății. Fundația Orange investește în proiecte de educație digitală, sport, cultură, sănătate și incluziune socială. Doar în ultimii ani, sute de profesori, mii de elevi și numeroase comunități au beneficiat de programele educaționale și de infrastructura digitală susținută de Orange, ajungând la peste 600.000 de beneficiari din întreaga țară.

De asemenea, prin programul de voluntariat „Ne Pasă”, peste 11% dintre angajații Orange aleg anual să dedice timp cauzelor sociale, contribuind direct la schimbări pozitive în comunități.

Studiul LOVEMARK 2025 a fost realizat de compania XPLANE Market Research, în perioada iulie–august 2025, pe un eșantion cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Cercetarea a fost derulată printr-o metodologie mixtă, 50% interviuri telefonice (CATI) și 50% chestionare online (CAWI), și a analizat peste 7 800 de opinii despre branduri din 15 categorii de produse și servicii – de la telecomunicații și supermarketuri, până la bănci, farmacii și produse de consum zilnic. Studiul oferă o perspectivă unică asupra poziției brandurilor în mintea și inima consumatorilor din Republica Moldova.

Despre Orange Moldova

Orange Moldova este parte din Grupul Orange, unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din lume, cu peste 300 milioane de clienți în 26 de țări.

Orange este cel mai mare operator din Moldova care oferă servicii voce și date mobile, Internet prin Fibră și servicii TV Interactive, toate sub același brand. În prezent, peste 2,6 milioane de clienți sunt conectați la rețeaua și serviciile companiei, în care activează o echipă de peste 1500 de angajați. Orange deține cea mai rapidă și extinsă rețea 5G, cea mai performantă rețea de Internet prin Fibră din Moldova, dar și două premiere tehnologice regionale: XGS-PON de 10 Gbps și Fiber To The Room (FTTR) cu Gigabit Wi-Fi în fiecare cameră. Serviciile pot fi accesate prin intermediul magazinelor Orange din toată țara, dar și online, prin aplicația My Orange, disponibilă 24/7, inclusiv de peste hotarele țării.

Recunoscută drept lider în inovații, compania Orange deține unul dintre cele mai mari hub-uri IT din țară – Orange Systems, care este al doilea angajator pe piața de tehnologii informaționale din Moldova. Iar pentru a susține educația, compania a creat Orange Digital Center – un hub de învățare pe parcursul vieții, unde fiecare poate dobândi competențele digitale și antreprenoriale necesare unui viitor tehnologizat. Mai multe detalii despre produsele și serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.md

Ministerul Justiției cere limitarea activității partidului Irinei Vlah pentru 12 luni, în plină campanie electorală

Ministerul Justiției solicită în instanță limitarea activității Partidului „Inima Moldovei”, condus de fosta bașcană Irina Vlah, pentru o perioadă de 12 luni. O cerere în acest a fost depusă, joi, 19 septembrie, la Curtea de Apel Centru.

Instituția mai solicită ca măsura să fie aplicată și pe durata examinării cauzei, până la pronunțarea unei hotărâri pe fond. Direcția comunicare a Ministerului Justiției a precizat pentru NM că instanța urmează să examineze această solicitare în termen de 3 zile de la depunerea cererii.

Demersul vine după ce Comisia Electorală Centrală a sesizat Ministerul Justiției cu privire la posibile nereguli în finanțarea formațiunii. Potrivit CEC, există „suspiciuni rezonabile” privind corectitudinea utilizării mijloacelor financiare ale partidului.

Potrivit articolului 21 din Legea cu privire la partidele politice, pe perioada limitării activității unei formațiuni, acesteia îi este interzisă fondarea mijloacelor de informare în masă, organizarea întrunirilor, mitingurilor, demonstrațiilor, pichetărilor și a altor acțiuni publice. De asemenea, partidul nu poate folosi depunerile bancare, cu excepția cazurilor ce țin de achitarea contractelor de muncă, a decontărilor cu partenerii contractuali, a plății impozitelor, taxelor, amenzilor sau pentru repararea prejudiciilor cauzate prin acțiunile sale.

Precizăm că Inima Moldovei participă la alegerile parlamentare în bloc cu comuniștii, socialiștii și Viitorul Moldovei.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Colaj NM

9 zile până la alegeri: noi percheziții în capitală. Sondaje manipulative, în interesul unor formațiuni politice

Pe 19 septembrie, în Chișinău, au loc percheziții. Acestea vizează un grup de persoane care ar fi manipulat opinia publică prin sondaje, contra cost, în interesul unor formațiuni politice. Totodată, grupul ar fi recrutat persoane cărora li s-ar fi promis bani sau alte beneficii pentru a vota într-un anumit mod la alegerile parlamentare. Informațiile au fost comunicate de reprezentanții Centrului Național Anticorupție (CNA).

Perchezițiile, efectuate de ofițerii CNA și procurorii din Chișinău, sunt efectuate „într-un amplu dosar penal pornit în baza unor bănuieli rezonabile de finanțare ilegală a partidelor politice, spălare de bani și corupere electorală în circumstanțe agravante”. Acestea vizează un grup de persoane, antrenat în activități de dezinformare și manipulare a opiniei publice, contra cost, în interesul unor formațiuni politice, au precizat reprezentanții CNA.

„Persoanele ar fi acționat concertat, la solicitarea unei forțe politice, în vederea manipulării opiniei publice prin diverse sondaje pentru care au primit remunerații provenite din surse ilicite. În scopul realizării sarcinii, grupul recruta alte persoane pe care le remunera din surse nedeclarate, acestea având rolul de a colecta informații în baza unor anchete privind preferințele alegătorilor pentru anumite partide politice”, au adăugat reprezentanții Centrului.

În aceeași cauză sunt documentate acțiuni „manifestate prin recrutarea alegătorilor și/sau a susținătorilor cărora li s-ar fi promis bani, bunuri, servicii sau alte foloase pentru a-i determina să-și exercite drepturile electorale într-un anumit mod și să susțină o anumită formațiune politică”.

„CNA a documentat în detaliu tranzacțiile cu mijloace bănești între membrii grupului, fixând acțiuni de transmitere a banilor în diverse valute”, au declarat reprezentanții Centrului.

Potrivit instituției, persoanele vizate vor fi cercetate în stare de libertate.

cna.md
cna.md
cna.md
Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: