Cât de populare sunt posturile TV cărora le-a fost suspendată licența de emisie? Infografic NM

Posturile TV, cărora le-a fost suspendată licența de emisie, sunt printre cele mai vizualizate din țară. Cel puțin asta arată datele primite de NM de la instituția care măsoară audiența posturilor de televiziune, AGB News.

Materialul prezentat de AGB a fost colectat din 1 noiembrie până la 16 decembrie, de la un public cu vârsta de peste 18 ani.

Astfel, din lista celor șase posturi cu licență de emisie suspendată, RTR Moldova a fost cel mai popular post din țară cu un rating (număr mediu de telespectatori care urmăresc un canal TV în fiecare minut, din totalul populației de peste 18 ani) de 1,35% și o cotă (numărul telespectatorilor care privesc postul din numărul total de telespectatori care urmăresc televizorul) 9,08%.

Pe locul doi s-a clasat un alt post, care nu are permisiunea să difuzeze nimic pe perioada stării de urgență – NTV Moldova – cu un rating de 0,88% și o cotă de 5,93%. Pe locul trei se află postul Prime, care aparține fostului lider al Partidului Democrat, Vladimir Plahotniuc, cu un rating de 0,85% și o cotă de 5,72%.

Un alt post de televiziune cu licența de emisie suspendată, Primul în Moldova, se află pe locul patru. Are un rating de 0,85% și o cotă de 4,97%.

TV6, un alt canal TV inclus în decizia Comisiei de Situații Excepționale (CSE), este al șaptelea cel mai popular cu un rating de 0,47% și o cotă de 3,13%, urmat de Jurnal TV cu un rating de 0,6% și o cotă de 4,04%, și de Pro TV  cu un rating de 0,47% și un cota de 3,2%.

Cele mai populare zece posturi TV includ și: Cinema 1, canal care acum difuzează conținut local din RTR Moldova, cu un rating de 0,41% și o cotă de 2,76 % ; cu un rating de 0,4% și o cotă de 2,7%, ca precum și TV8  – cu indicatori de 0,38%, respectiv 2,56%.

Canalul Accent TV ocupă ultimul, 24, în rândul canalelor TV măsurate, ratingul său este de 0,05%, iar cota este de 0,34%.

Menționăm că AGB nu măsoară audiența postului Orhei TV, iar popularitatea acestuia este necunoscută.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Hotnews.ro

Ruta feroviară București-Kiev revine după 5 ani de pauză. Trenul va trece prin R. Moldova

În aceste zile va fi făcută prima călătorie feroviară de probă între București și Kiev și, dacă totul va fi bine, trenul internațional va reveni după mai bine de cinci ani de pauză. Nu va mai circula însă prin Suceava și Vadu Siret, ci prin Iași – Chișinău. Cel mai probabil va face peste 30 de ore, transmite Hotnews.

Din România spre Ucraina un singur punct feroviar de frontieră a mai fost folosit când mai circula trenul direct: Vicșani – Vadu Siret, aflat la 50 km de Suceava. De la București la Kiev sunt 1 227 km pe calea ferată și un tren convențional de pasageri făcea 25-26 de ore. Din toată distanța, 500 km erau parcurși pe teritoriul românesc, iar trenul pleca dimineața din Gara de Nord și avea un vagon de dormit al căilor ferate din Ucraina.

Planul din vara lui 2025 este ca trenul să revină, iar prima cursă de probă Kiev – Bucureşti şi retur va fi făcută în această săptămână. În noaptea de 7 spre 8 august. Trenul va pleca din Kiev, iar în noaptea de 8 spre 9 august dinspre Bucureşti către Kiev, prin Chişinău. Cursa de probă va fi făcută cu două vagoane fără pasageri, a declarat secretarul de stat în ministerul Transporturilor al României, Ionel Scrioşteanu.

El a spus, la o conferință de presă din orașul Darabani (judeţul Botoşani), că legătura feroviară directă dintre Kiev şi Bucureşti va fi făcută prin Republica Moldova, prin ataşarea a patru vagoane de călători ale companiei feroviare ucrainene la Trenul „Prietenia” București-Chişinău.

Călătoria va fi lungă: de la București la Chișinău trenul face 13 ore, iar garnitura Chișinău – Kiev face minim 17 ore.

A existat mult timp legătură feroviară directă București – Kiev, realizată mai ales de trenuri care legau Moscova de diverse orașe din Bulgaria (Sofia, Varna, Burgas).

Înainte de război se mai discuta și introducerea unor trenuri de scurt parcurs între Suceava și Cernăuți, dar nu s-a concretizat nimic.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: