Poliția de Frontieră

Cetățenii nu mai sunt obligați să dețină asupra lor permisele de aflare în zona de frontieră pe suport de hârtie

Din 21 februarie este funcțional Sistemul Informațional E-PERMIS din gestiunea Poliției de Frontieră, serviciu online de eliberare a permiselor de aflare în zona de frontieră. Astfel, cetățenii vor putea depune cererea în format electronic și nu vor mai fi obligați să dețină asupra lor permisele de aflare în zona de frontieră pe suport de hârtie, iar polițiștii de frontieră vor putea verifica existența și valabilitatea actelor respective în regim online.

Potrivit reprezentanților Poliției de Frontieră, prestarea serviciilor de la distanță va oferi o multitudine de avantaje pentru cetățeni prin economisirea timpului și a resurselor necesare deplasării în cadrul subdiviziunilor Poliției de Frontieră pentru depunerea cererilor și respectiv ridicarea permiselor.

„La fel, va oferi posibilitatea cetățenilor de a accesa E-PERMIS din orice colț al țării și inclusiv de pe dispozitivele telefoanelor mobile conectate la rețeaua internet. Depunerea cererii sau informarea autorității de frontieră privind intenția de a vizita o locație aflată la frontiera de stat va fi rapidă și accesibilă”, comunică reprezentanții instituției,

Accesarea sistemului va fi posibilă de pe site-ul oficial al Poliției de Frontieră, la capitolul Informații utile, rubrica „E-Permis” sau acces direct pe link: www.epermis.border.gov.md.

Pe pagină sunt active mai multe tipuri de servicii, iar pentru utilizatori este și un ghid privind etapele de obținere a permisului electronic de acces în zona de frontieră.

Totodată, pentru cetățeni este pus la dispoziție un număr de contact: 022.264.562, unde ofițerii Direcției regim și ordine publică o să ofere consultații despre corectitudinea îndeplinirii online a permiselor.

Pe parcursul anului 2022, Poliția de Frontieră a eliberat un număr de 24 145 de premise de acces în zona de frontieră, 482 de permise pentru ambarcațiuni, 3 067 de avize pentru vânătoare, 229 de autorizații de activitate în zona de frontieră și alte 37 de premise de activitate în punctele de trecere a frontierei.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Parlamentul Republicii Moldova

Parlamentul a acordat vot de încredere Guvernului Munteanu. Ce urmează

Parlamentul a acordat vot de încredere Cabinetului de miniștri propus de Alexandru Munteanu. Noul Executiv a fost susținut de cei 55 de deputați ai formațiunii de guvernământ PAS.

Noul Cabinet de miniștri va avea următoarea componență:

  • Alexandru Munteanu – prim-ministru;
  • Eugen Osmochescu – viceprim-ministru și ministru al Dezvoltării Economice și Digitalizării;
  • Vladimir Bolea – viceprim-ministru și ministru al Infrastructurii și Dezvoltării Regionale;
  • Cristina Gherasimov – viceprim-ministră pentru integrare europeană;
  • Mihai Popșoi – viceprim-ministru și ministru al Afacerilor Externe;
  • Valeriu Chiveri – viceprim-ministru pentru Reintegrare ;
  • Dan Perciun – ministru al Educației și Cercetării;
  • Ludmila Catlabuga – ministra Agriculturii și Industriei Alimentare;
  • Daniella Misail-Nichitin – ministra Afacerilor Interne;
  • Vladislav Cojuhari – ministru al Justiției;
  • Andrian Gavriliță – ministru al Finanțelor;
  • Natalia Plugaru – ministra Muncii și Protecției Sociale;
  • Emil Ceban – ministru al Sănătății;
  • Gheorghe Hajder – ministru al Mediului;
  • Cristian Jardan – ministru al Culturii;
  • Dorin Junghietu – ministru al Energiei;
  • Anatolie Nosatîi – ministru al Apărării;

Precizăm că, în baza votului de încredere acordat de Parlament, președintele Republicii Moldova numește Guvernul prin decret, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data adoptării de către legislativ a hotărârii pentru aprobarea programului de activitate al Guvernului și acordarea votului de încredere.

În termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data emiterii decretului privind numirea Guvernului, membrii Executivului depun individual, în fața șefului statului, jurământul.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: