Contact Center maib: mai centrat pe client și pe fiecare angajat

„Salut! Cu ce te putem ajuta?” – este formula cu care încep zilnic câteva mii de discuții telefonice dintre clienții maib și reprezentanții Contact Center al băncii.

La 1313, 24 de ore din 24, 7 zile în săptămână, clienții sunt ghidați, consiliați și sprijiniți de angajații Contact Center să rezolve rapid urgențele sau neclaritățile de moment privind efectuarea unor operațiuni bancare.  În unele cazuri, aceștia sunt rugați să transmită anumite mesaje de mulțumire, pentru felul în care au fost deserviți în sucursale. Acest tip de mesaje formează 1% din numărul total de apeluri, dar e procentul care creează cele mai faine emoții când ajung către destinatarii din sucursalele maib. 85% dintre toate apelurile procesate de Contact Center sunt încheiate cu cuvântul „Mulțumesc!”, iar timpul de așteptare pe fir este KPI-ul pe care continuu membrii echipei îl îmbunătățesc. Deși acesta este încă unul mare, echipa este concentrată să reducă timpul de așteptare pe fir și să creeze experiențe mai bune clienților maib.

Contact Center este încă una dintre subdiviziunile maib aliniate recent noii identități de brand – relocat într-un spațiu mai mare, aliniat standardelor moderne, centrat pe deservirea de calitate și pe comoditatea până și a celui mai pretențios reprezentant al generației Z.

Plin de culoare, de fraze inspiraționale înscrise pe pereți, cu softuri moderne, cu săli concepute pentru traininguri, ședințe extinse, dar și 1:1, cu zone de relaxare dotate de la cărți la jocuri de societate, Contact Center maib este spațiul în care circa 80 de specialiști își desfășoară activitatea, fiind la dispoziția clienților la un apel distanță pentru a-i servi în cel mai bun mod.

Giorgi Shagidze, Preşedintele maib:

„Astăzi inaugurăm Contact Center renovat și cu plus de confort pentru fiecare angajat. În acest proiect de modernizare am pus accent pe crearea condițiilor optime de muncă pentru ca angajații noștri să beneficieze de cele mai bune condiții de pe piață și să-și dezvolte potențialul necesar pentru deservirea clienților la cel mai înalt nivel. Zilnic echipa Contact Center preia aproximativ 3000 de sunete, fiind la un apel distanță orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri”.

Contact Center maib este destinat persoanelor fizice și juridice, clienților și potențialilor clienți maib, care beneficiază de suport informațional în funcție de necesitățile acestora, oferindu-le soluții optime pentru orice situație.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:

„Suntem fericiți că astăzi putem păși la nivelul următor, investind și modernizând în Contact Center. Dezvoltându-ne activitatea pe dimensiunea digitală, un element cheie rămâne factorul uman, iar maib își dorește ca fiecare client care interacționează cu serviciile noastre digitale și are nevoie de asistență, să poată beneficia de acest suport prin intermediul Contact Center. Continuăm să investim în modernizarea și dezvoltarea tehnologiilor la fel de mult ca în angajații noștri, acționând cu convingerea că un angajat fericit depune eforturi înzecit ca și clientul să devină fericit”.

Pe lângă condiții moderne de muncă, angajații Contact Center beneficiază acum și de o zonă de odihnă spațioasă, unde își pot petrece pauzele, săli de instruiri și de brainstorminguri, precum și o zonă de feedback individuală, care facilitează comunicarea în condiții mai confidențiale.

Natalia Tarasova, Șefa Serviciului Contact Center maib:

„Contact Center este o fabrică de talente pentru maib și un bun start-up pentru cariera fiecărui coleg. Suntem transparenți, perseverenți și ambițioși, orientați spre necesitățile clienților atât interni, cât si externi. Aici ne simțim ca acasă, lucrăm cu plăcere, socializăm cu entuziasm, ne creștem profesionalismul și ne autodepășim zilnic, având ambiția de a fi cei mai buni prieteni ai clienților maib atunci când au nevoie de un sfat, consultanță sau ajutor privind accesarea serviciilor bancare”.

Activitatea profesională în cadrul Contact Center oferă oportunități unice pentru studenți și proaspeți absolvenți de a acumula o expriență bună în domeniul bancar, fiind antrenați în traininguri de specializare, sesiuni de coaching și dezvoltare personală.

Svetlana Bodaci, Directoare Resurse Umane maib:

„Condițiile de activitate la locul de muncă sunt o componentă cheie pe care ne propunem să o îmbunătățim continuu în cadrul maib. Ne bucurăm să le spunem bun venit în casă nouă și mult succes membrilor echipei Contact Center. Totodată, invităm și alți colegi să se alăture acestei echipe tinere, energice, ambițioase, mereu orientate spre client și gata să acorde sprijin de calitate, în același timp rămânând concentrată pe dezvoltarea competențelor și abilităților profesionale”.

Echipa Contact Center maib este la dispoziția clienților și potențialilor clienți maib prin intermediul numărului scurt de telefon 1313 sau la adresa electronică [email protected].

Maib – împreună la nivelul următor!

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Radio Chișinău

Presa: SUA a suspendat livrările de armament către aliații NATO, din cauza blocajului guvernamental. Ar fi putut afecta ajutorul pentru Ucraina

Statele Unite ale Americii au suspendat livrările de arme către aliații NATO pe fondul întreruperii activității Guvernului, care durează de mai bine de o lună. Informația a fost raportată de publicația Axios, care face trimitere la sursele sale din Departamentul de Stat.

Potrivit publicației, din cauza blocajului (shutdown) guvernamental au fost amânate livrări de armament în valoare de peste cinci miliarde de dolari. Este vorba despre rachete AMRAAM, sisteme de luptă Aegis și lansatoare de rachete HIMARS destinate Danemarcei, Croației și Poloniei.

Axios menționează că nu știe cu certitudine cui anume erau destinate armele în cadrul acestor livrări. Publicația însă presupune că efectele blocajului ar fi putut influența și ajutorul militar acordat Ucrainei, care se confruntă cu invazia rusă.

Un înalt funcționar al Departamentului de Stat a declarat pentru Axios că, pe parcursul lunii octombrie, în biroul instituției care se ocupă de problemele politico-militare lucra doar un sfert dintre angajați. Potrivit interlocutorului, întreruperea activității Guvernului „aducе prejudicii atât aliaților și partenerilor noștri, cât și industriei americane, care furnizează în străinătate multe dintre aceste mijloace critice”.

Amintim că, în vara anului 2025, a fost aprobat un nou format de livrare a armelor americane către Ucraina. Acum, pentru aceste livrări nu mai plătesc Statele Unite ale Americii, ci alte țări membre NATO. Potrivit informațiilor disponibile, în cadrul acestui format, Ucraina stabilește tipurile de armament prioritare de care are nevoie, în pachete de câte 500 de milioane de dolari, iar aliații din NATO decid între ei cine anume va plăti pentru fiecare pachet.

Blocajul Guvernului SUA a început pe 1 octombrie și durează deja de 39 de zile, fiind mai lungă întrerupere a activității guvernamentale din istoria țării. Activitatea Executivului american a fost întreruptă deoarece Congresul nu reușește să ajungă la un acord privind bugetul. Democrații insistă asupra prelungirii facilităților fiscale pentru asigurările medicale și alocării de fonduri pentru programele de asistență medicală subvenționată, în timp ce republicanii refuză să susțină aceste cereri, potrivit Meduza.

opengovpartnership.org/imagine simbol

Poliția îl contrazice pe Bujorean? Împușcăturile din Leova nu ar fi avut loc în preajma casei primarului

Inspectoratul General al Poliției (IGP) anunță că împușcăturile din orașul Leova din ajun nu au avut loc în zona în care locuiește primarul localității și că nu ar avea legătură cu nicio încercare de a-l intimida – după cum a declarat anterior edilul. IGP a menționat că focurile de armă au fost trase de un tânăr care a folosit arma tatălui său pentru a o „arăta” unui amic.

Potrivit informațiilor preliminare, nu există nicio legătură între împușcături și declarațiile făcute de bărbat. Mai mult, acesta nu locuiește în preajma unde au avut loc împușcăturile. Din primele cercetări s-a stabilit că cele două focuri de armă ar fi fost trase de un tânăr care a folosit arma tatălui său pentru a o arăta unui prieten. Astăzi, la sediul poliției s-a prezentat un bărbat care a declarat că fiul său ar fi luat arma din seiful familiei fără permisiune”, a transmis IGP într-un comunicat.

Potrivit sursei citate, arma, care este deținută legal, a fost ridicată pentru a fi supusă expertizei balistice, împreună cu tuburile depistate la fața locului.

Oamenii legii au inițiat un proces penal în temeiul art. 287 din Codul Penal, în vederea stabilirii tuturor circumstanțelor cazului.

Amintim că primarul orașului Leova, Alexandru Bujorean, a scris pe Facebook că persoane necunoscute au tras, în noaptea de 8 noiembrie, două focuri de armă „în fața” casei în care locuiește, apoi au fugit de la locul faptei cu o mașină. El a precizat că a sesizat poliția și a depus o plângere pentru investigarea cazului. Bujorean, care este lider al Ligii Orașelor și Comunelor (LOC), a calificat incidentul drept „o tentativă de intimidare”, care ar avea legătură cu candidatura sa pentru un nou mandat de primar al localității.

Getty Images

SUA: Peste 1 400 de zboruri au fost anulate pe fondul blocajului guvernamental

Companiile aeriene au anulat, pe 8 noiembrie, peste 1 400 de zboruri în SUA și au reținut alte aproximativ 6 000. Informația a fost raportată de BBC, care face trimitere la datele serviciului FlightAware. Restricțiile au început după ce autoritățile au cerut reducerea numărului de curse avia pe durata blocajului (shutdown) guvernamental.

Administrația Federală a Aviației a redus volumul zborurilor cu aproximativ 10% în 40 dintre cele mai mari aeroporturi ale țării. Controlorii de trafic aerian continuă să lucreze fără salariu și se plâng de oboseală.

Cele mai afectate aeroporturi sunt cele din New York, Charlotte și Chicago. Zborurile care au sosit la New York au înregistrat întârzieri de până la patru ore, iar decolările a fost amânate cu aproximativ o oră și jumătate.

Secretarul american al Transporturilor, Sean Duffy, a comunicat că avioanelor private li s-a interzis temporar folosirea aeroporturilor aglomerate, pentru a reduce sarcina controlorilor și a acorda prioritate zborurilor comerciale.

Am redus zborurile private pe aeroporturile foarte aglomerate — în schimb, aceste avioane folosesc aeroporturi sau aerodromuri mai mici, astfel încât controlorii supraîncărcați să se poată concentra pe aviația comercială. (…) Este o măsură corectă”, a scris Duffy pe rețeaua socială X.

Pe 6 noiembrie, agenția a anunțat că reducerea numărului de zboruri se va face treptat: pornind de la 4% dintre zboruri pe 7 noiembrie, până la 6% pe 11 noiembrie, 8% pe 13 noiembrie și 10% pe 14 noiembrie.

Funcționarea aeroporturilor a fost afectată și de faptul că majoritatea celor 64 000 de angajați ai Administrației pentru Securitatea Transporturilor (TSA) nu primesc salarii în timpul blocajului guvernamental, transmite BBC.

Potrivit presei, în timpul precedentului blocaj guvernamental, din perioada președinției lui Donald Trump, în 2018, aproximativ 10% dintre angajații TSA au refuzat să vină la serviciu pentru a nu munci fără plată.

***

Blocajul Guvernului SUA a început pe 1 octombrie și durează deja de 39 de zile, fiind mai lungă întrerupere a activității guvernamentale din istoria țării. Congresul nu a reușit încă să ajungă la un acord privind bugetul, astfel că transporturile aeriene și alte servicii publice continuă să se confrunte cu perturbări.

Facebook/Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI

Incendiu la un cămin de muncitori din Vatra: 30 de pompieri și salvatori au intervenit la stingerea flăcărilor (FOTO)

Un incendiu s-a produs, în dimineața de 9 noiembrie, într-un cămin temporar al unei întreprinderi de producere a asfaltului din orașul Vatra, municipiul Chișinău. 15 persoane au fost evacuate din clădire, iar 30 de pompieri și salvatori au fost mobilizați pentru stingerea flăcărilor. Informațiile au fost raportate de Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU) într-un comunicat.

Potrivit IGSU, la ora 07:36, prin intermediul unui apel la Serviciul 112, s-a raportat că în căminul temporar al unei întreprinderi de producere a asfaltului de pe strada Feroviarilor 10 din Vatra a izbucnit un incendiu.

Echipajele de salvatori și pompieri direcționate la destinație au stabilit că flăcările au cuprins căsuțe de timp container destinate locuirii angajaților pentru o perioadă temporară.

Până la sosirea echipajelor de intervenție, din clădirea afectată, cu suprafața de 240 m², s-au evacuat 15 persoane.

Pentru gestionarea situației, la fața locului a fost creat Statul Major. Iar la stingerea flăcărilor au fost antrenate opt unități de tehnică, cu un efectiv de 30 de salvatori și pompieri.

Datorită acțiunilor prompte și eficiente ale echipelor de salvatori, focul nu a obținut răspândire, fiind protejat un obiectiv similar din preajmă, care nu a fost afectat de foc. (…) Incendiul a fost lichidat complet la ora 09:32”, a menționat IGSU.

Victime nu au fost raportate.

Cauza și circumstanțele producerii incendiului urmează a fi stabilite de specialiști.

Facebook/Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI
Facebook/Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI
Facebook/Inspectoratul General pentru Situații de Urgență al MAI
screenshot

(VIDEO) Momentul în care în preajma casei primarului de Leova s-ar trage focuri de armă

Primarul orașului Leova, Alexandru Bujoreanu, a publicat pe Facebook două video-uri cu momentul în care în preajma casei sale s-ar auzi împușcături. Imaginile au fost surprinse de camerele de supraveghere de pe teritoriul companiei publice „Apă-Canal Leova”.

Amintim că Alexandru Bujoreanu a anunțat că, în noaptea de 8 noiembrie, persoane necunoscute au tras focuri de armă „în fața” casei undei locuiește cu familia, apoi au fugit de la locul faptei cu o mașină. Edilul a precizat că a sesizat poliția și a depus o plângere pentru investigarea cazului. Bujorean, care este lider al Ligii Orașelor și Comunelor (LOC), a calificat incidentul drept o încercare de a-l „intimida”, care ar avea legătură cu candidatura sa pentru un nou mandat de primar al localității.

Pe 16 noiembrie, locuitorii din Leova sunt așteptați la urnele de vot pentru a-și alege primarul și o nouă componență a Consiliului orășenesc.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: