Imagine simbol

(FOTO) „S-a auzit un strigăt puternic”. Mărturiile unui pasager, care se află în troleibuzul care a lovit mortal fata de 12 ani

Unul dintre pasagerii, care se afla în troleibuzul nr.13 în momentul accidentului când a fost lovită mortal fata de 12 ani, susține că șoferița mergea cu viteză mare și nu s-ar fi oprit la trecerea de pietoni. Totodată, femeia afirmă că aceasta ar fi atins un camion parcat.

„Eu mergeam în acel troleibuz, a fost un șoc. Am mers de la Unic și tot drumul ne-am rugat ca să ajungem cu bine. Troleibuzul întârzia, lângă Tutun CTC șoferița a depășit un camion parcat și s-a atins de el. Din spate venea un alt troleibuz nr.13, noi mergeam cu viteza mare, am trecut de stații la care nici nu s-a oprit. Taxatorul în continuu suna cuiva, striga la pasageri să coboare și să urce mai repede. De la piața de la Ciocana noi ne deplasam cu o viteza mare, iar lângă trecerea de pietoni troleibuzul nu s-a oprit. Apoi s-a auzit un strigat puternic”, povestește femeia.

Fata de 12 ani se numea Anastasia și era elevă în clasa a 6-a la Liceul Teoretic „Dacia” din sectorul Ciocana. Potivit apropiaților minorei, ea era singurul copil în familie.

Amintim că o fată de 12 ani a decedat, după ce a fost tamponată de un troleibuz. Impactul a avut loc în jurul orei 15:30 pe bulevardul Mircea cel Bătrân din sectorul Ciocana.

Preliminar s-a stabilit că, copila a fost lovită în timp ce traversa strada regulamentar, la o trecere nedirijată pentru pietoni.

Șoferița de 41 de ani a fost reținută pentru 72 de ore.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Administraţia Națională a Drumurilor

FOTO Circulația pe podul de pe șoseaua Balcani, redeschisă: ce lucrări s-au făcut și cât au costat

Administrația Națională a Drumurilor a anunțat că, pe 3 iulie, a fost redeschisă circulația pe podul peste râul Bâc, situat pe șoseaua Balcani din municipiul Chișinău, precum și pe pasajul rutier peste calea ferată din zonă și pe drumul de acces către strada Pietrăriei.

Potrivit Administrației Naționale a Drumurilor, implementarea acestui proiect a presupus un volum complex de lucrări, precum:

– construcția a circa 2 km de drum (inclusiv drum de acces zona Pruncul cu o lungime de 920 m (denivelat), str. Pietrăriei, bretele de acces str. Calea Ieșilor, acces s. Ghidighici), înălțimea terasamentelor pe alocuri ajunge la 7 m, iar înălțimea sistemului rutier este de aproximativ 77-97 cm;

– construcția a 2 poduri (un pod de încrucișare cu lungimea de circa 80 m, lățimea circa 14 m, care denivelat asigură traversarea r. Bâc, și a drumului de acces spre str. Pietrăriei;

– construcția a unui pasaj ce traversează calea ferată cu o lungime de cca 60 m și lățimea de circa 14 m, prevăzut cu două benzi de circulație de 3,75 m fiecare la ambele poduri și trotuar pe partea stângă la ambele poduri;

– instalarea unui sistem modern de iluminat electric exterior, cu montarea a 52 de piloni, corpuri de iluminat, pozarea a cca 2 km de cablu pentru acesta;

– regularizarea albiei râului Bâc pe o lungime de cca 500 m, consolidarea acesteia;

– construcția unui zid de sprijin din gabioane, cu o lungime de 150m;

– construcția a 5 podețe;

– amenajarea stației de epurare a apelor pluviale.

„Valoarea actuală a proiectului constituie circa 184,79 milioane lei, dintre care 38,37 milioane lei pentru construcția podului peste râul Bâc, 29,99 milioane lei pentru construcția pasajului peste calea ferată, iar 95,45 milioane lei pentru lucrările de construcție a drumurilor și acceselor, inclusiv drumul de acces spre zona industrială Pruncul (acces nr. 1, 2 și 3), strămutarea albiei râului Bâc și lucrările de racordare cu strada Pietrăriei”, au comunicat reprezentații instituției.

Potrivit Administrației, lucrările sunt finalizate în proporție de 99%. „Până la recepția finală, vor fi efectuate lucrări minore rămase, printre care: aplicarea celui de-al doilea strat de vopsea pe parapetele pietonale, consolidarea conului de acces la pasaj, finalizarea unei porțiuni de zid din gabioane și a trotuarului pe drumul de acces spre strada Pietrăriei, amenajarea zonei mediane pe drumul M1 în zona SAC „VENTO” și consolidarea unei porțiuni de 30 m a albiei râului Bâc”, au precizat reprezentanții Administrației Naționale a Drumurilor.

Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale a declarat că segmentul reabilitat face parte din drumul M1, care leagă vama Leușeni și frontiera cu România de Chișinău, și continuă spre Dubăsari și frontiera cu Ucraina. În același timp, este parte a coridorului de transport Est–Vest, cu impact direct asupra conectivității regionale, comerțului transfrontalier și mobilității cetățenilor.

Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Administraţia Națională a Drumurilor
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: