Economedia.ro

Nokia părăsește piața din Rusia 

Compania finlandeză Nokia și-a anunțat, pe 12 aprilie, retragerea de pe piața rusă. Compania a precizat că a suspendat livrările către Rusia, menționând că încă din primele zile de război, înțelegeau că nu vor mai fi prezenți în Federația Rusă. 

„Încă din primele zile ale invaziei Ucrainei, pentru compania Nokia a fost clar că o prezență pe viitor în Rusia este imposibilă. Acum putem anunța retragerea noastră de pe piața rusească”, a declarat compania.

În același timp, reprezentanții Nokia au subliniat că țările occidentale au avertizat împotriva colapsului rețelelor de telecomunicații din Rusia și au declarat că este important ca rușii să își mențină accesul la internet și informațiile din exterior.

În acest sens, după cum a menționat compania, chiar și cu retragerea din Rusia, Nokia își va păstra sarcina de a sprijini aceste rețele și de a solicita licențele necesare pentru a oferi sprijin, în măsura în care nu contravine sancțiunilor actuale.

Compania a mai declarat că Rusia a reprezentat mai puțin de 2% din vânzările nete ale Nokia în 2021 – „din acest motiv compania nu se așteaptă ca acest lucru să afecteze situația financiară pentru 2022”, spun cei de la Nokia.

Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: