Washington Post

„Nu te vaccina!” O agenție de publicitate americană utilizează umorul negru pentru a promova imunizarea

O companie americană de publicitate a recurs la o metodă inedită pentru a promova imunizarea împotriva coronavirusului, informează Washington Post. Pe străzile din orașul Charlotte, Carolina de Nord, a fost observat un camion negru, care amintește de serviciile funerare. Pe mijlocul de transport a fost înscris mesajul „Nu te vaccina”, iar mai jos, denumirea unui site și un număr de telefon.

S-a dovedit a fi o metodă de promovare a campaniei de vaccinare împotriva coronavirusului. Imaginile cu camionul respectiv au devenit virale pe internet, iar utilizatorii au făcut schimb de opinii. În realitate, nu a fost vorba despre servicii funerare, așa cum părea la prima vedere.

Accesând site-ul web, utilizatorii ajungeau pe o pagină unde apărea mesajul „Vaccinează-te acum. În caz contrar, ne vedem în curând!”. Ulterior, utilizatorii erau redirecționați către pagina de programare pentru vaccinare a companiei locale StarMed, care oferă servicii medicale.

Timp de o zi, oamenii din spatele inițiativei au rămas un mister. Marți, o agenție locală de publicitate și-a asumat ideea. „Am fost noi. Vaccinați-vă!”, a scris agenția BooneOakley, pe Twitter.

Potrivit Washington Post, mai puțin de 55% din populația SUA este imunizată complet împotriva coronavirusului.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

foto simbol/tvrmoldova.md

Tichete de vacanță pentru angajații din Moldova: unde vor putea fi folosite

Salariații din Republica Moldova vor putea beneficia de tichete de vacanță pentru a se odihni în pensiuni și alte structuri turistice din mediul rural. Parlamentul a adoptat un proiect de lege care prevede acest mecanism, aplicabil opțional, la decizia angajatorilor.

Reprezentanții Parlamentului au anunțat că, pe 27 iunie, a fost adoptat un proiect pentru modificarea Legii cu privire la organizarea și desfășurarea activității turistice în Republica Moldova. Proiectul a fost votat în două lecturi. Acesta prevede că salariații vor putea beneficia de tichete de vacanță pentru accesarea serviciilor turistice oferite în țara noastră.

„Tichetul de vacanță reprezintă un bilet sau card cu valoare nominală, emis în formă electronică sau pe suport de hârtie de către un operator autorizat, care este acordat de către angajator salariatului pentru acoperirea cheltuielilor suportate în structurile de primire turistică din zonele rurale ale Republicii Moldova. Acordarea tichetelor de vacanță va fi facultativă și va avea loc la decizia conducătorului entității, în funcție de mijloacele financiare deținute sau preconizate. Tichetele vor fi valabile timp de un an de la data emiterii, iar procedura de emitere, eliberare, utilizare și returnare a acestora va fi stabilită de către Guvern”, au comunicat reprezentanții Parlamentului.

O altă modificare vizează crearea unei baze de date oficiale cu toți agenții economici care activează în domeniul turismului din Republica Moldova. Aceasta va include atât persoane fizice, cât și juridice, și va fi actualizată periodic pentru a reflecta realitatea din sector.

Deputata PAS, Mariana Cușnir, a precizat anterior că acest concept al tichetelor de vacanță presupune că angajatorul – în mod facultativ – poate oferi angajaților săi tichete în valoare de până la 8.000 de lei, adică aproximativ jumătate din salariul mediu pe economie, pentru a-i motiva să se odihnească în structuri turistice rurale din Republica Moldova. Ministerul Culturii susținea că companiile vor putea oferi tichete de vacanţă fără a fi impozitate.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: