Washington Post

„Nu te vaccina!” O agenție de publicitate americană utilizează umorul negru pentru a promova imunizarea

O companie americană de publicitate a recurs la o metodă inedită pentru a promova imunizarea împotriva coronavirusului, informează Washington Post. Pe străzile din orașul Charlotte, Carolina de Nord, a fost observat un camion negru, care amintește de serviciile funerare. Pe mijlocul de transport a fost înscris mesajul „Nu te vaccina”, iar mai jos, denumirea unui site și un număr de telefon.

S-a dovedit a fi o metodă de promovare a campaniei de vaccinare împotriva coronavirusului. Imaginile cu camionul respectiv au devenit virale pe internet, iar utilizatorii au făcut schimb de opinii. În realitate, nu a fost vorba despre servicii funerare, așa cum părea la prima vedere.

Accesând site-ul web, utilizatorii ajungeau pe o pagină unde apărea mesajul „Vaccinează-te acum. În caz contrar, ne vedem în curând!”. Ulterior, utilizatorii erau redirecționați către pagina de programare pentru vaccinare a companiei locale StarMed, care oferă servicii medicale.

Timp de o zi, oamenii din spatele inițiativei au rămas un mister. Marți, o agenție locală de publicitate și-a asumat ideea. „Am fost noi. Vaccinați-vă!”, a scris agenția BooneOakley, pe Twitter.

Potrivit Washington Post, mai puțin de 55% din populația SUA este imunizată complet împotriva coronavirusului.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

facebook/moldovagaz

Moldova nu va mai stoca în depozite gazele naturale cumpărate în avans: explicația Energocom

Compania de stat Energocom nu va mai stoca gaze în depozite, ci le va cumpăra în avans pentru a fi livrate în termen. Excepție va face rezerva de securitate de 15%, care va fi păstrată în facilități de stocare. Anunțul a fost făcut de directorul Energocom, Eugeniu Buzatu, în cadrul emisiunii „Conexiuni Economice” de la TRV.

Facem achiziții cu livrare la termen, adică facem achiziții astăzi cu livrare fizică în luna octombrie, noiembrie, decembrie etc. Adică nu le mai stocăm. Un pic și rutele s-au scumpit, operatorii de transport și-au ridicat costurile de transport și nu mai este acea rentabilitate de a stoca. Oricum, Energocom are obligația de a face stocurile de securitate cele 15 la sută”, a declarat Buzatu.

Totodată, Buzatu a subliniat că tranziția serviciilor de facturare de la Moldovagaz la Energocom va dura aproape un an, dar nu va afecta consumatorii.

Conform cadrului legal, furnizorul licența căruia i-a fost retrasă și în cazul nostru Moldovagaz poate să acorde acest serviciu până la un an de zile, cu posibilitatea de a fi prelungit pe un an de zile la solicitarea Energocomului. Bineînțeles, Energocomul va încerca în cel mai scurt timp să-și integreze un soft de biling, un CRM. Un cabinet personal al consumatorului, unde are trecute datele istorice, consumul și la acest lucru lucram deja”, a mai menționat directorul instituției.

Precizăm că Republica Moldova are deja peste 75% din necesarul de gaze pentru perioada de iarnă. Stocul a fost asigurat prin contracte bilaterale și achiziții realizate pe platformele de tranzacționare din Uniunea Europeană.

Amintim că începând cu luna august, Energocom asigură furnizarea gazelor naturale pentru consumatorii de pe malul drept al Nistrului, după ce ANRE a retras licența Moldovagaz. Decizia a fost luată pentru că Moldovagaz nu a respectat termenul-limită de 31 iulie privind separarea activităților de producție, transport și distribuție.

Autoritatea a cerut ca până la sfârșitul lunii august Moldovagaz și Energocom să finalizeze toate măsurile organizatorice, astfel încât livrarea gazelor către populație să nu fie afectată.

Moldovagaz va fi responsabilă de asigurarea cu gaze a regiunii transnistrene, până în aprilie 2026.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: