uip.me

Pe Telegram au început să apară primele reclame oficiale

Pe Telegram au început să apară primele reclame oficiale. Acestea sunt marcate cu mențiunea „sponsored” și sunt publicate în canalele cu un număr mare de abonați. În principal, se face publicitate la canalele noi, mai puțin cunoscute, informează meduza.io.

Administratorii canalelor de Telegram s-au arătat nemulțumiți de această schimbare, se plâng că nu văd ce reclame le apar și nu pot influența tipul de reclamă care este publicat.

Telegram a început să testeze primele reclame oficiale pe 4 noiembrie, pe canalele cu un număr mare de abonați fiind plasat mesajul publicat pe canalul lui Pavel Durov, unul dintre fondatorii rețelei. Acesta a precizat că reclamele nu vor apărea pe canelele mici, cu un număr mai mic de 1000 de abonați. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea să deconecteze aceste mesaje publicitare.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

mc.gov.md

Restaurante, vinării, muzeu dedicat pâinii. Ruta gastronomică România-Republica Moldova a fost lansată

Republica Moldova și România au lansat pe 14 noiembrie Ruta gastronomică transfrontalieră. Itinerarul reunește peste 50 de obiective turistice de pe ambele maluri ale Prutului.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Culturii, ruta traversează Republica Moldova de la nord la sud, pe o distanță de 1 506 km, ce poate fi parcursă în 10 zile. Aceasta cuprinde 25 de obiective turistice din 17 raioane, reprezentând atât bucătăria națională, cât și pe cea găgăuză, bulgară și kârgâză. Printre punctele de interes se numără restaurante tradiționale, pensiuni turistice, vinării, complexe turistice, un atelier gastronomic, un muzeu dedicat pâinii, singura păstrăvărie din țară și o mănăstire certificată ecologic.

Ruta gastronomică a Republicii Moldova este conectată cu cea din România, care cuprinde 30 de obiective turistice din regiunea nord-est, oferind astfel un traseu culinar unitar și complementar.

Ruta gastronomică transfrontalieră România – Republica Moldova își propune să valorifice autenticitatea, diversitatea și bogăția gastronomică de pe ambele maluri ale Prutului. Inițiativa urmărește, totodată, să creeze noi oportunități de dezvoltare durabilă prin consolidarea parteneriatelor între comunități, sectoare economice și autorități locale, stimulând cooperarea dintre sectorul HoReCa, producătorii locali și instituțiile publice.

Fișa tehnică a rutei a fost elaborată conform noilor Norme metodologice privind elaborarea și aprobarea rutelor turistice naționale, aprobate recent de Guvern.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: