Proiectul imobiliar DUOMO: conceptul care schimbă viziunea unei locuințe urbane

Omul nu a fost creat pentru oraș, dar un oraș poate fi construit pentru om. 

Aceasta este filosofia care a stat la baza creării DUOMO. Un proiect urban care revoluționează modul de a trăi în Chișinău și care garantează siguranță, stabilitate și durabilitate pe termen lung, combinate cu costuri reduse pentru consum și confortul maxim al locuitorilor. Calitatea construcției, materialele folosite, reprezintă o investiție solidă, cu beneficii exclusive și o locuință sigură pentru întreaga familie. 

Siguranță maximă și stabilitate – fundații pe piloți

Locuitorii DUOMO primesc garanția că locuința lor va fi nu doar modernă, dar și extrem de rezistentă și sigură în fața oricăror provocări. Fundația, fiind baza unei clădiri, este construită pe piloți forați – niște stâlpi uriași de beton, cu diametrul de 1 metru și o adâncime de 25 de metri, care ajung până la un strat solid de sol. Aceasta înseamnă că construcția nu va avea probleme de tasare, iar în caz de cutremur, structura va rămâne stabilă.

După fundație, vine structura clădirii. Betonul este turnat direct pe șantier, formând un singur bloc compact. Anume acestă metodă unică oferă mai multă durabilitate, prin eliminarea punctelor slabe,   oferind protecție maxima în caz de cutremur. 

Funcționalitate și folosirea inteligentă a spațiilor – fără grinzi și cu pereți integrați

Deseori ați vizitat apartamente unde tavanele erau ”tăiate” de grinzi sau trebuia să inventați cum să poziționați mobila din cauza unor piloni inestetici. 

Cartierul rezidențial  DUOMO oferă spații care nu doar că îndeplinesc nevoile actuale, dar stabilesc noi standarde pentru utilizarea inteligentă a spațiilor în beneficiul locatarilor.

Elementele structurale sunt integrate direct în pereți, iar tavanele sunt realizate fără grinzi vizibile, ceea ce înseamnă tavane curate, o înălțime liberă mai mare, mai multă flexibilitate în amenajare, atmosferă de deschidere și aerisire. 

Tehnologie avansată și rețele inginerești durabile

Aer proaspăt fără a deschide geamurile. Fiecare apartament DUOMO va fi dotat cu sistem de ventilare individuală care aduce aer proaspăt și filtrat, fără necesitatea de a deschide geamurile, asigurând un mediu sănătos și curat în interior.

Siguranță anti incendiu. În parcările subterane și spațiile comerciale se instalează sistemul automat de stingere a incendiilor cu sprinklere, care se activează prompt la necesitate. De asemenea, structura clădirii este rezistentă la foc, pentru că betonul și cărămida sunt materiale incombustibile.

Alimentare electrică fiabilă – fără întreruperi. DUOMO garantează două surse independente de alimentare cu energie electrică, ceea ce înseamnă că, dacă una are o problemă, cealaltă preia automat alimentarea. Astfel, a fost redus considerabil riscul de a rămâne fără energie electrică. 

DUOMO dispune de 15.000 de metri de rețele de apă și canalizare complet modernizate, bazine de retenție pentru apele pluviale în scopul prevenirii inundațiilor și un sistem eficient de colectare a apei pentru irigarea spațiilor verzi.

Confort maxim, eficiență în costuri și resurse

Apartamentele DUOMO sunt echipate cu încălzire prin pardoseală, ceea ce asigură distribuirea uniformă a căldurii și contribuie la reducerea costurilor. De asemenea, izolația din vată minerală de 160 mm – mult peste standardul obișnuit – reduce pierderile de căldură și menține o temperatură confortabilă pe tot parcursul anului. Compartimentarea dintre apartamente se realizează prin pereți dubli, distanțați, cu un spațiu de minim 50 mm între ei, care vor fi căptușiți cu material fonoizolant. 

Pentru a exclude zgomotului de la vecini, Duomo a pus accent pe izolația fonică. Sunt utilizați pereți groși din cărămidă și vată minerală specială, care absorb sunetele din exterior. Mai mult, a fost gândit un sistem de fonoizolare și pentru planșee, ca să nu fie auziți pașii de deasupra.

Gândit pentru viață, comlexul este construit pentru a asigura nevoile tuturor rezidenților, cu minim costuri și confort maxim. Astfel, DUOMO oferă opțiuni flexibile de plată în rate, fără dobândă, cu o primă rată de doar 10% și termen de achitare pe patru ani. 

**Mai multe detalii, pe www.duomo.md sau la 06 888 6 888.  În scuarul Maria Drăgan de la 09:00 la 18:00, sâmbătă și duminică: de la 10:00 la 15:00. Facebook Ι Instagram Ι Tik-Tok

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Două echipaje ale Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (IGSU) au intervenit pe bulevardul Renașterii, în apropierea Circului. În după amiaza zilei de 31 mai, în mediul online au apărut imagini cu un troleibuz din care ieșea fum dens. Pentru NewsMaker, purtătoarea de cuvânt a IGSU, Liliana Pușcașu, a precizat că fumul provenea de la secțiunea motorului.

Purtătoarea de cuvânt a IGSU a menționat că flăcări nu s-au înregistrat.

Pe 31 mai a fost deschis circulației podul peste calea ferată de pe drumul de ocolire a municipiului Bălți. Potrivit Ministerului Infrastructurii, acesta a fost reconstruit integral. Lucrările de reparație, demarate în octombrie 2024, au costat aproximativ 31,6 milioane de lei. Conform ministerului, durata de viață a podului este estimată la cel puțin 100 de ani. La ceremonia de inaugurare au participat președintele Parlamentului Igor Grosu și ministrul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale Vladimir Bolea.

„Începând de astăzi, șoferii vor circula pe un pod sigur, dotat cu: parapet de siguranță și parapet pietonal protejate cu zinc, rezistente la coroziune; rosturi de dilatație moderne, adaptate la schimbările de temperatură; îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic turnat în două straturi; sistem dirijat de evacuare a apelor pluviale”, au comunicat reprezentanții Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, pe 31 mai. Potrivit ministerului, durata de viață a noii structuri este estimată la cel puțin 100 de ani.

Președintele Parlamentului, Igor Grosu, a spus că podul a fost „construit de la zero în timp record – 6 luni”. „Podul peste calea ferată, de pe traseul Chișinău-Orhei-Bălți, este un pod demult așteptat, construit conform ultimelor standarde europene. (…) Pe lângă faptul că este o arteră importantă de ocolire a orașului, podul a deschis acum drum direct și către Zona economică liberă Bălți. Până acum, antreprenorii și muncitorii din zonă erau nevoiți să facă un drum de ocolire, ceea ce însemna timp și bani irosiți”, a menționat Grosu.

Administrația de Stat a Drumurilor a raportat că pasajul peste calea ferată are o lungime de 76,21 metri și o lățime totală de 12,30 metri. Acesta include patru deschideri și două trotuare pietonale, fiecare cu o lățime de 1,0 metru. Lucrările de reparație, demarate în octombrie 2024, au o valoare totală de circa 31 635,42 mii lei. Potrivit Administrației, banii au fost alocați din Fondul Rutier.

„Vom continua cu reabilitarea podului peste râul Răut, astfel încât întreaga centură a municipiului Bălți să corespundă celor mai înalte standarde de circulație rutieră”, a declarat ministrul Vladimir Bolea.

Ministerul Infrastructurii a precizat că lucrările de reabilitare au loc în două etape: prima etapă a prevăzut reparația pasajului peste calea ferată, iar cea de-a doua etapă presupune reparația podului peste râul Răut: „Podul peste râul Răut și pasajul peste Calea Ferată sunt de o importanță strategică, fiind parte integrantă a centurii municipiului Bălți. Acestea au fost date în exploatare la începutul anilor ’70, însă, în urma constatării deteriorărilor semnificative s-a impus necesitatea stringentă a reabilitării”.

Igor Grosu
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Igor Grosu
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova
Igor Grosu

Obiceiul de a fuma în spațiile publice îi poate costa pe oameni și mai mult, iar fanii nicotinei vor trebui să se ascundă mai bine. De acum este interzis fumatul în raza de 10 metri de la clădirile autorităților și instituțiilor publice, precum și în zonele de recreere. Locuitorilor din blocurile cu mai multe etaje le este interzis să fumeze pe scările clădirii, la balcoanele comune sau private, în holuri și lifturi.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

O femeie de 63 de ani a murit, pe 31 mai, pe bulevardul Decebal din Chișinău. Aceasta a fost tamponată de un troleibuz, condus de un tânăr în vârstă de 23 de ani. Conform poliției, femeia traversa strada neregulamentar.

„Astăzi, în jurul orei 12:45, poliția a fost sesizată despre producerea unui accident rutier pe bulevardul Decebal din sectorul Botanica al capitalei. La fața locului, preliminar, polițiștii au stabilit că un troleibuz, condus de un bărbat de 23 de ani, a tamponat o femeie care traversa strada neregulamentar. În urma impactului, victima de 63 de ani a decedat pe loc”, au comunicat reprezentanții Inspectoratului General al Poliției.

Instituția a adăugat că pe caz a fost inițiată o cauză penală pentru stabilirea tuturor circumstanțelor.

Potrivit reprezentanților întreprinderii municipale „Regia Transport Electric”, care se referă la primele date, victima traversa strada în fugă.

„Accidentul s-a soldat cu decesul unui pieton, care ar fi traversat strada neregulamentar, în fugă, potrivit primelor date. Conducătorul troleibuzului nu are înregistrate alte abateri sau încălcări la locul de muncă. A fost deschisă o anchetă, iar pe marginea acestui caz urmează să se pronunțe organele competente”, au adăugat reprezentanții întreprinderii.

Pe site-ul Parlamentului Republicii Moldova sunt actualizate fotografiile deputaților. Aleșii poporului au fost fotografiați pe fundaluri diferite. NewsMaker a observat că fundalurile variază în funcție de apartenența politică a acestora. Menționăm că nu toate fotografiile parlamentarilor au fost încă încărcate.

Deputații Partidului Acțiune și Solidaritate au fost fotografiați pe fundalul drapelelor Republicii Moldova și Uniunii Europene.

parlament.md

Pentru deputații din Blocul Comuniștilor și Socialiștilor a fost ales un fundal cu drapelul Republicii Moldova.

parlament.md

Iar deputații care reprezentau în parlament partidul „Șor” și care au devenit independenți după ce formațiunea a fost declarată neconstituțională au fost fotografiați pe un fundal gri.

parlament.md
Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: