novostipmr.com

Spitalul din Dubăsari în care erau tratați pacienții infectați cu COVID-19 a fost închis

Spitalul din Dubăsari în care erau tratați pacienții infectați cu COVID-19 a fost închis. Despre acest lucru a anunțat medicul-șef al Centrului de igienă și epidemiologie din raion, citat de novostipmr.com. Până pe 23 iulie, întregul personalul medical se va afla în autoizolare, a precizat Iurii Țîgulea.

„În toate secțiile spitalului de boli infecțioase se va desfășura o operațiune de dezinfectare. Până pe 23 iulie persoanalul medical se va afla în autoizolare, iar ulterior, în funcție de situație, secțiile vor fi redeschise. Toți pacienții din Dubăsari care sunt tratați în prezent în Grigoriopol vor fi transferați înapoi în spitalul raional din Dubăsari”, a explicat specialistul.

În total, în raionul Dubăsari au fost înregistrate 150 cazuri de îmbolnăvire cu noul coronavirus, inclusiv 12 în luna iulie.

Pe parcursul săptămânii curente au fost verificate condițiile de transportare a pasagerilor în microbuzele din Dubăsari și au fost depistate mai multe încălcări.

„Șoferii a 6 microbuze nu respectă regula purtării măștii de protecție. În rest, totul este conform normelor: este antiseptic, se efectuează dezinfectare, distanța dintre pasageri este respectată”, a fost concluzia inspectorilor.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Hotnews.ro

Ruta feroviară București-Kiev revine după 5 ani de pauză. Trenul va trece prin R. Moldova

În aceste zile va fi făcută prima călătorie feroviară de probă între București și Kiev și, dacă totul va fi bine, trenul internațional va reveni după mai bine de cinci ani de pauză. Nu va mai circula însă prin Suceava și Vadu Siret, ci prin Iași – Chișinău. Cel mai probabil va face peste 30 de ore, transmite Hotnews.

Din România spre Ucraina un singur punct feroviar de frontieră a mai fost folosit când mai circula trenul direct: Vicșani – Vadu Siret, aflat la 50 km de Suceava. De la București la Kiev sunt 1 227 km pe calea ferată și un tren convențional de pasageri făcea 25-26 de ore. Din toată distanța, 500 km erau parcurși pe teritoriul românesc, iar trenul pleca dimineața din Gara de Nord și avea un vagon de dormit al căilor ferate din Ucraina.

Planul din vara lui 2025 este ca trenul să revină, iar prima cursă de probă Kiev – Bucureşti şi retur va fi făcută în această săptămână. În noaptea de 7 spre 8 august. Trenul va pleca din Kiev, iar în noaptea de 8 spre 9 august dinspre Bucureşti către Kiev, prin Chişinău. Cursa de probă va fi făcută cu două vagoane fără pasageri, a declarat secretarul de stat în ministerul Transporturilor al României, Ionel Scrioşteanu.

El a spus, la o conferință de presă din orașul Darabani (judeţul Botoşani), că legătura feroviară directă dintre Kiev şi Bucureşti va fi făcută prin Republica Moldova, prin ataşarea a patru vagoane de călători ale companiei feroviare ucrainene la Trenul „Prietenia” București-Chişinău.

Călătoria va fi lungă: de la București la Chișinău trenul face 13 ore, iar garnitura Chișinău – Kiev face minim 17 ore.

A existat mult timp legătură feroviară directă București – Kiev, realizată mai ales de trenuri care legau Moscova de diverse orașe din Bulgaria (Sofia, Varna, Burgas).

Înainte de război se mai discuta și introducerea unor trenuri de scurt parcurs între Suceava și Cernăuți, dar nu s-a concretizat nimic.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: