www.ziarpiatraneamt.ro

Transfăgărășanul se închide. Circulația rutieră, sistată de astăzi

Circulaţia rutieră pe DN 7C – Transfăgărăşan – va fi închisă începând de luni, 25 octombrie, de la km 104+000, Piscu Negru, până la km 130+800, Cabana Bâlea Cascadă. Anunțul a fost făcut de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR).

Măsura a fost luată din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile (polei și zăpadă), pentru siguranța participanților la trafic. Astfel, CNAIR și Poliția Rutieră au decis ca circulația autovechiculelor să se mențină închisă pentru toate categoriile de autovehicule pe DN 67C (Transalpina), între Rânca și Obârșia Lotrului (km 34+800 – km 59+800).

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale și autostrăzi pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau accesând pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro – DISPECERAT – Situatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de Facebook.

Sectorul de drum închis circulaţiei va fi semnalizat corespunzător.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

mediu.gov.md

Încep lucrările de reparație la barajul Costești-Stânca. Anunțul ministrului Mediului

Lucrările de reparație și modernizare a barajului Costești-Stânca încep. Anunțul a fost făcut de ministrul Mediului Gheorghe Hajder pe 2 decembrie, în timpul unei vizite la Nodul hidrotehnic Costești-Stânca.

Potrivit unui comunicat emis de Ministerul Mediului, lucrările sunt realizate de Administrația Națională „Apele Moldovei” și reprezintă primele intervenții majore din ultimele două decenii. „Acestea vor asigura funcționarea sigură și eficientă a construcției hidrotehnice, care joacă un rol strategic în reglarea debitului râului Prut și în protecția hidrologică a zonei”, a menționat instituția.

Intervențiile includ lucrări de consolidare, modernizarea echipamentelor hidromecanice și reabilitarea mai multor elemente structurale ale barajului. Scopul principal este creșterea siguranței operaționale și menținerea funcționalității optime a nodului hidrotehnic pe termen lung.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: