Facebook/Primăria Municipiului Chișinău

Transportul public, care face legătura între Durlești și Chișinău, va suferi modificări până pe 31 august

Începând cu ziua de mâine, 24 iunie, și până pe 31 august circulația transportului public din orașul Durlești va suferi modificări. O rută de autobuz își va înceta activitatea, o altă rută de troleibuz va fi suplinită cu două unități de transport. Celelalte autobuze și microbuze vor circula după un itinerar modificat. În această perioadă vor fi reparate mai multe porțiuni de drum ale orașului. 

Primăria Chișinău a anunțat că în perioada 24 iunie – 31 august vor fi operate modificări în rețeaua de transport public care deservește orașul Durlești.

În această perioadă se vor efectua lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str. Cartușa, tronsonul cuprins între nr. 2/1 și nr. 83a, str. Ștefan Vodă, tronsonul cuprins între nr. 2 și nr. 83, str. Viilor, str. I. Soltîs, str. Hotin, str. Timișoara, str. Rezistenței, stradelele I și II Rezistenței, str. Codrilor, tronsonul cuprins între nr. 22/1 și nr. 38.

Ruta municipală de autobuz nr. 12 va fi sistată. Iar ruta municipală de troleibuz nr. 33 va fi suplinită cu 2 unități.

Ruta municipală de troleibuz nr. 35 va circula după următorului itinerar: tur – bd. Ștefan cel Mare și Sfânt (Universitatea de Medicină) – str. Vasile Alecsandri – șos. Hâncești – str. Academiei – str. Drumul Viilor – str. Pietrarilor – șos. Hâncești (Stația Sihastrului); retur – șos. Hâncești – str. Miorița – str. Gheorghe Asachi – str. Vasile Alecsandri – str. Alexei Mateevici – str. Alexandr Pușkin – str. București – str. A. Șciusev – bd. Ștefan cel Mare și Sfânt.

Ruta municipală de autobuz nr. 11 va avea următorul itinerar: tur – Piața Pantelimon Halippa – șos. Hâncești – str. Spicului – str. Ialoveni – str. Nicolae Dimo – str-la Nicolae Dimo (stație terminus); retur – str-la Nicolae Dimo – str. Nicolae Dimo – str. Ialoveni – str. Spicului – șos. Hâncești – str. Miorița – str. Gheorghe Asachi – Piața Pantelimon Halippa.

Iar rutele municipale de microbuz nr. 101 și nr. 124 vor circula conform următorului itinerar: str. Ion Creangă – str. Tudor Vladimirescu – str. Livezilor – str. Nicolae Testemițanu – str. Miron Costin – str. Nicolae Dimo – str. Caucaz – str. Alexandru cel Bun – str. Livezilor – str. Tudor Vladimirescu – str. Ion Creangă.

„Serviciile municipale de profil solicită înțelegere și scuze cetățenilor pentru incomoditățile create”, au comunicat reprezentanții Primăriei capitalei.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Suzuki Vitara și Suzuki S-Cross – parteneri adevărați pentru viață și drum

Când ai în spate zeci de mii de kilometri și mulți ani de experiență la volan, îți schimbi atitudinea față de mașini. Nu te mai interesează „tendințele anului” și „opțiunile superioare”. Principalul lucru este ca mașina să meargă, să nu se strice, să nu fie capricioasă și să fie previzibilă pe șosea.

Suzuki Vitara și Suzuki S-Cross sunt exact așa.
Fiabile, simple, cu caracter. Fără patos, dar cu calitate adevărată sub capotă.

Suzuki Vitara — pentru cei care iubesc natura și libertatea

„Dimineața. Pescuit pe Nistru. Plecați în zori, pe bancheta din spate — undițe, cutie, câteva sandvișuri. Drumul este ud, pe alocuri cu pietriș. Dar Vitara nu pune întrebări inutile”.

1.4 BoosterJet de 140 CP și tracțiune integrală (dar poate fi și față) — și deja ești lângă apă, în timp ce ceilalți așteaptă să se usuce asfaltul.

Transmisie – la alegere: mecanică clasică sau automată. Fără roboți și variatoare. Pentru cei care preferă să țină totul sub control.

Exemplu din viață

„Am luat Vitara. Vara – la vânătoare, iarna – la pescuitul de iarnă. Nu m-a dezamăgit niciodată. Odată m-am împotmolit pe un câmp, pe ploaie, dar am activat tracțiunea integrală și am ieșit singur, fără tractor. Și apoi cu aceeași Vitara duc copilul la școală, prin oraș. Și totul cu o singură mașină.”

Suzuki S-Cross — pentru călătorii în familie și drumurile Europei

„Dimineața — piața din Cricova, după-amiaza — crama din Purcari, iar peste o săptămână — excursie pe Transfăgărășan în România”.

Suzuki S-Cross — partenerul ideal pentru astfel de trasee. Interior spațios, portbagaj încăpător, consum redus.

Te urci, pornești sistemul de navigație (sau CarPlay) și pornești la drum să descoperi lumea.

Chiar și în configurația de bază există tot ce este necesar. Iar în configurația de top — camere, climatizare, încălzire a scaunelor — confortabil atunci când conduci mult timp.

De ce alegi tocmai Suzuki?

  •     Calitate japoneză — înseamnă că nu va începe să facă zgomot după un an
  •     Minimul necesar — doar ceea ce este cu adevărat necesar
  •     Motor și transmisie fiabile – ca în vremurile bune de altădată
  •     Tracțiune integrală sau față – la alegere
  •   Garda la sol de 180 mm – suficientă atât pentru drumurile de țară, cât și pentru Europa

Ce este important de știut despre motorul și echiparea Suzuki

  •     Noul motor 1.4 BoosterJet (140 CP) — cu turbocompresor, dar fără capricii. Are o tracțiune bună la turații joase, nu este supraîncărcat cu electronică și se comportă excelent atât în oraș, cât și la munte.
  •     Econom: în condiții reale — 6,0–6,5 l/100 km pe autostradă.

Asta înseamnă că excursiile la cabană, prin Moldova sau prin Carpați nu vă vor afecta bugetul.

  •     Transmisie cu lanț pentru distribuție — fiabilă și fără cheltuieli inutile.
    Fără curele care trebuie schimbate „la fiecare două sezoane”.
  •     Transmisie clasică — la alegere: manuală sau automată.
    Fără variatoare, fără roboți — doar cutii de viteze testate în timp, care pot fi întreținute chiar și în provincie.
  •     Interior simplu și logic — totul la îndemână, fără suprasolicitarea senzorilor.
    Fără funcții inutile. Totul este intuitiv, simplu și fiabil. 
  •     Manevrabilitate excelentă — mai ales în comparație cu crossover-urile mari și grele.

Suzuki este mai ușor, dar mai stabil pe șosea. Atât în oraș, cât și pe serpentine — se conduce cu plăcere.

Acum – pentru Suzuki Vitara și Suzuki S-Cross – prețurile sunt reale, ceea ce înseamnă că este momentul potrivit pentru a cumpăra. 

Unde puteți cumpăra?

Suzuki vă așteaptă în showroom-urile Suzuki ale companiei DAAC-Hermes:

Chișinău, str. Petricani, 17

Bălți, str. Ștefan cel Mare, 152

Cahul, str. Dunării, 2
Puteți solicita un Test Drive online

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: