acc.md

Tunel de dezinfecție la intrarea în sediul Apă-Canal Chișinău. De cât timp este nevoie pentru distrugerea virușilor

La intrarea în centrul comercial și asistență clienți al SA,, Apă-Canal Chișinău” a fost instalat un tunel pentru dezinfecție. Acesta pulverizează substanțe active ce distrug virușii și bacteriile odată ce persoana trece prin tunel. Astfel, în contextul pandemiei COVID-19, furnizorul își propune să protejeze angajații și consumatorii, se arată într-un comunicat publicat pe 10 iunie de reprezentanții instituției.

Tunelul presupune o instalație cu un covor îmbibat cu dezinfectant care curăță tălpile încălțămintei persoanelor sau roțile tărgilor care trec prin tunel. De asemenea, acesta deține un sistem de duze care pulverizează substanțele dezinfectante pe hainele, brațele și corpul persoanelor care trec prin tunel, fiind distruși agenții patogeni. Pentru o dezinfectare totală, persoana trebuie să stea în tunel nu mai mult de cinci secunde.

,,Pentru că problema coronavirusului persistă și ia amploare, ne-am gândit că acest dispozitiv va asigura protecția angajaților și consumatorilor. Și, nu în ultimul rând, va fi o soluție inofensivă pentru sănătatea oamenilor”, a declarat Anatolie Lichii, director general interimar al SA ,, Apă-Canal Chișinău”, citat într-un comunicat.

De asemenea, întru asigurarea comodității clienților, furnizorul de apă informează că toți angajații sunt echipați în modul corespunzător cu măști de protecție. Accesul consumatorilor în incinta furnizorului de apă este limitat, iar la necesitate le sunt puse la dispoziție măști și mănuși. Chiar la intrarea în sediu sunt produse de igienă și dezinfectanți.

În incinta întreprinderii, în special în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafețele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, soluții dezinfectante.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: