Victoriabank atenționează clienții săi despre o tentativă de escrocherie. Indivizii solicită date cu caracter personal, prin care ulterior încearcă extragerea banilor din contul clientului.
Într-un comunicat al Victoriabank se arată că „aceștia transmit un mesaj prin rețelele de socializare precum că banca oferă un ajutor material în contextul creat de COVID-19. Persoanele sunt îndemnate să ofere date personale precum: numele, prenumele, numărul cardului data expirării cardului și codul de securitate din spatele cardului (CVV/CVC), poze ale cardului pentru a le fi transferate o sumă de bani. Cu aceste date escrocii încearcă să realizeze operațiuni prin internet și să acceseze contul de online banking al clientului”.
În acest sens, Victoriabank atenționează că nu va cere niciodată transmiterea datelor cu caracter personal sau legate de contul bancar prin email, SMS sau la telefon sau prin intermediul rețelelor de socializare.
„Dacă ați căzut pradă unui astfel de caz, vă rugăm să ne contactați cât mai urgent posibil la numerele de telefon: (022) 210202 sau (022) 210303, Call Center, Carduri bancare. Totodată aveți posibilitatea să blocați cardul prin intermediul platformei de deservire la distanță: VB24 (VB24 Web sau pe aplicația mobilă VB24 Mobile)”, se mai anunță în comunicat.