Și în acest an, Linella, rețeaua de magazine 100% autohtonă, continuă să promoveze în rândul consumatorilor, consumul de produse locale prin campania Produs acasă – cu drag de la gospodarii noștri, prin care și-a propus să exploreze simțurile gustative și tactile a produselor moldovenești.
Campania invită consumatorii Linella să-și testeze rezistența, în fața stimulilor senzoriali și este prima de acest fel din domeniul retail din Republica Moldova, aparținând conceptului ASMR ads (Autonomous Sensory Meridian Response – Răspunsul Senzorial Meridian Autonom), care reprezintă o implicare emoțională, în condiții spectaculoase, prin sistemul auditiv.
„Întrucât suntem o companie 100% autohtonă, în fiecare zi avem grijă să punem la dispoziție o varietate de produse locale, sănătoase și naturale, oferite cu drag de gospodarii noștri. Prin această campanie ne propunem să activăm acea memorie senzorială a consumatorilor, provocându-i să simtă gustul adevărat al produselor autohtone, să experimenteaze o călătorie unică în lumea simțurilor, prin a mirosi, atinge și savura produsele.”, a explicat Mihaela Dragan, Director Marketing Linella.
Potrivit acesteia, campania din acest an promovează emoția ce este simțită atunci când consumi produse moldovenești, din ingrediente proaspete, despre satisfacția deplină a momentului în sine, despre bucuria de a simți gustul inconfundabil al bunătăților cu gust de Moldova.
De altfel, folosind o tehnică specială de înregistrare, publicitatea reușeste să transmită, într-o manieră impresionantă, prin intermediul sunetelor, gustului și texturei, generate de experiența consumului de produse locale, de aici, de acasă.
Astfel, urmează o serie de spoturi, care vor pune în scenă un mix de senzații trăite cu poftă ce îți vor încânta simțurile, spoturi prezente pe paginile oficiale Linella: www.linella.md, Youtube, Facebook, Instagram, Tiktok.
Trezește-ți simțurile, dă sunetul mai tare și savurează împreună cu Linella produsele autohtone!