noi.md/imagine simbol

Cine va măsura audiența TV și de piață din Moldova? Consiliul Audivizualului a anunțat câștigătorul concursului

Compania Kantar Media va măsura cotele de audiență TV și a celor de piață din Republica Moldova în perioada 2024-2029. Se întâmplă după ce firma a câștigat concursul inițiat și desfășurat pe 29 martie de Consiliul Audiovizualului (CA). Informațiile au fost confirmate întru-un comunicat publicat pe 1 aprilie, de CA. 

Potrivit unui comunicat publicat de CA, declararea Kantar Media ca fiind câștigătoarea licitației nu impune tuturor beneficiarilor măsurării audienței TV obligația de a încheia contracte cu Kantar Media pentru măsurarea audienței TV și/sau de a rezilia contractele cu compania de măsurare actuală.

În cazul în care, în următorii 5 ani, beneficiarii măsurării audienței TV din Republica Moldova (canalele TV, agențiile de publicitate, furnizorii de publicitate sau o organizație care va fi creată pentru a reprezenta interesele televiziunilor, caselor de vânzări și agențiilor de publicitate) vor fi asigurați integral cu sursele de finanțare suficiente pentru a acoperi oferta financiară prezentată de către Kantar Media, aceștia vor notifica Kantar Media cu privire la aceste circumstanțe și vor începe procesul de încheiere a contractului (sau contractelor) respectând condițiile prezentate de Kantar Media în cadrul licitației”, se arată în comunicat.

Desemnarea Kantar Media drept câștigător al concursului, a menționat CA, nu dă naștere niciunor obligații, inclusiv de ordin financiar, care ar putea fi puse în sarcina Comisiei de concurs, membrilor acesteia, beneficiarilor sau potențialilor beneficiari ai serviciilor de măsurare a cotelor de audiență și a cotelor de piață, oricăror autorități publice sau statului Republica Moldova. „Orice obligații vor izvorî exclusiv din prevederile contractelor care vor fi, eventual, încheiate între furnizorul rezultatelor măsurărilor și beneficiarii serviciilor de măsurare”, au comunicat reprezentanții.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Două vinării din Moldova, incluse pe lista indicativă UNESCO. Consilier: „O nouă etapă de dezvoltare pentru localitate”

Două vinării din Republica Moldova au fost incluse anul acesta pe lista indicativă UNESCO – prima etapă în procesul de înscriere a bunurilor în Lista Patrimoniului Mondial. Anunțul a fost făcut de consiliera municipală Anetta Dabija, care afirmă că o astfel de recunoaștere ar putea marca „începutul unei noi etape de dezvoltare” pentru Cricova și Chișinău.

„Un obiect de patrimoniu – clasat sau propus pentru UNESCO – aduce cu sine noi oportunități pentru localitate, turistice, economice, culturale, dar și o responsabilitate mai mare privind modul de gestionare a dezvoltării urbane”, a menționat Dabija.

Ea consideră că orașul Cricova are nevoie de o strategie clară, care să-l definească nu doar prin vinărie, ci și ca pe un oraș cu potențial turistic și cultural distinct. Potrivit acesteia, în prezent se elaborează planul de revitalizare a orașului Cricova – un proces care vizează identificarea zonelor degradate din localitate și propune un set integrat de măsuri pentru relansarea lor.

„Statutul de potențial sit UNESCO poate atrage investiții și vizitatori, dar impune și nevoia unei dezvoltări coerente, care să pună pe primul loc calitatea vieții locuitorilor, iar apoi experiența turiștilor. Suntem la etapa de cercetare, vizite în teren, discuții cu locuitorii. Cricova este o localitate interesantă și inedită, cu mare potențial de dezvoltare”, a adăugat consiliera.

În prezent, pentru una dintre localități este în elaborare un plan de revitalizare, care urmărește identificarea zonelor degradate și propunerea unui set integrat de măsuri pentru relansarea acestora. Procesul se află la etapa de cercetare și consultare cu locuitorii.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: