Comerţbank: Prioritatea băncii este dezvoltarea clienților săi
Full Article 2 minutes read

Una dintre primele bănci comerciale din Republica Moldova — BC „Comerţbank” S.A. pe 14 noiembrie 2020 a împlinit 30 de ani.

«Cea de-a 30-a aniversare a echipei Comerţbank presupune nu doar sinteza rezultatelor obținute, dar și dezvoltarea soluțiilor pentru provocările prezentului și viitorului bazate pe experiența obținută în cele trei decenii», spune Serghei Cartașov, Președintele Comitetului de Conducereal Comerţbank. Cea mai importantă sarcină de astăzi este de a crea oferte care să contribuie la dezvoltarea continuă a clienților noștri, căci banca se dezvoltă împreună cu clienții săi. Accentul este pus pe digitalizarea serviciilor, astfel încât banca să devină asemenea unui centru de procesare capabil să satisfacă toate cererile și cerințele clienților, în țara noastră existând mai multe premise pentru acest lucru. Acum un contract de împrumut sau depozit, de exemplu, poate fi încheiat de la distanță, autentificându-l cu o semnătură digitală. Cred că aceste tehnologii sunt viitorul. Și, desigur, Comerţbank, ca și alte bănci, se va transforma treptat într-un conglomerat de servicii digitale».

În timpul pandemiei, deservirea la distanță au ieșit în prim plan în deservirea clienților. Comerţbank a pus accent pe dezvoltarea acestei direcții în urmă cu 5 ani și astăzi oferă o gamă completă de servicii de e-banking pentru persoane fizice și juridice. În domeniul creditării, în timpul pandemiei, Comerţbank s-a concentrat pe sprijinirea clienților săi, în special prin dezvoltarea și implementarea cu succes a pachetului Credit Suport, conceput pentru a susține afacerile în această situație dificilă.

Pe lângă simplitatea și comoditatea serviciilor electronice, unul dintre avantajele Comerţbank este asigurarea securității datelor și tranzacțiilor, prin soluții precum semnături digitale și alte soluții tehnologice alternative.

O astfel de abordare integrată a permis Comerţbank nu numai să-și păstreze clienții, ci și să atragă alții noi, oferind cele mai largi oportunități de creditare pentru dezvoltarea afacerilor. Comerţbank a fost și rămâne una dintre puținele instituții financiare din sistemul bancar național care cooperează cu Oficiul de Gestionare a Programelor de Asistență Externă. Banca are deschise toate cele 15 linii de creditare, care sunt gestionate de această organizație. Acesta este un avantaj competitiv, iar Comerţbank îl folosește activ pentru a finanța diverse domenii de activitate ale clienților săi.

Activele BC ” Comerţbank ” S.A. la 31 octombrie 2020 constituie 1 728,30 milioane lei. Capitalul autorizat constituie 147,00 milioane de lei. Fondurile proprii ale băncii (capital estimat) reprezintă aproximativ 292,77 milioane lei. Capitalul social al Băncii constituie aproximativ 374,22 milioane lei. Portofoliul de credite al băncii s-a ridicat la aproximativ 814,27 milioane de lei. Portofoliul de depozite al băncii s-a ridicat la aproximativ 1.112,83 milioane de lei. Rata lichidității curente este de 50,83%.

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: