Sky News

Comisia Europeană a dat în judecată compania AstraZeneca. Care este motivul

Comisia Europeană a anunțat că a demarat acțiuni legale împotriva companiei AstraZeneca pentru nerespectarea contractului privind furnizarea vaccinului împotriva COVID-19. Totodată, UE acuză compania farmaceutică de neprezentarea unui plan fiabil care să asigure livrarea serului la timp, transmite Digi24 cu referire la Reuters.

Potrivit contractului, AstraZeneca se angajase să livreze către UE circa 180 de milioane de doze de vaccin în trimestrul doi. Cu toate acestea, pe 12 martie, compania a anunțat că va putea livra doar o treime din această cantitate.

La o săptămână de la acest anunț, Comisia Europeană a trimis companiei o notificare, ca prim pas al procedurii juridice de rezolvare a disputelor.

„Comisia a iniţiat vineri acţiuni legale împotriva AstraZeneca”, a declarat la o conferinţă de presă un purtător de cuvânt al executivului comunitar. Acesta a mai spus că toate cele 27 de state membre sprijină demersul.

„Unii termeni ai contractului nu au fost respectați, iar compania nu a fost în poziția de a furniza o strategie de încredere care să asigure livrarea la termen a dozelor”, a explicat acesta.

Comisia Europeană ceruse anterior companiei AstraZeneca să redirecţioneze către UE doze de vaccin produse la cele două fabrici ale sale din Marea Britanie, dar AstraZeneca a răspuns că producţia acestora este alocată britanicilor, susţinând că aşa prevede contractul semnat cu guvernul de la Londra cu trei luni înaintea celui semnat cu Comisia Europeană.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: