Fă un boost carierei tale! Află de la echipa Philip Morris Moldova care sunt beneficiile programului de stagiu INKOMPASS

Philip Morris Moldova a dat oficial startul perioadei de înscriere pentru programul de internship INKOMPASS 2023. Astfel, dacă ești student sau masterand, ai șansa de a deveni stagiar în cadrul companiei Philip Morris Moldova. Participanții la program vor fi ghidați de către mentori experimentați, care vor asigura un flux constant de feedback constructiv, pentru a contribui la dezvoltarea fiecărui tânăr talent în parte. Astăzi, facem cunoștință cu Tatiana Prunean — manager Consumer Experience în cadrul Philip Morris Moldova, unul dintre departamentele la care poți aplica pentru un internship.

Tatiana și-a început cariera la Philip Morris Moldova în 2012, când era studentă, iar prima perioadă a lucrat part-time. În cei peste 10 ani în cadrul companiei, Tatiana a schimbat mai multe funcții în diferite departamente, inclusiv în reprezentanța din Kiev, Ucraina. Astăzi, Tatiana gestionează o echipă formată din 11 persoane din cadrul departamentului Consumer Experience, pe umerii căruia este lansarea de produse, programe noi destinate clienților, monitorizarea implementării proiectelor și analiza feedback-urilor de la consumatori.

Cum descrieți experiența dvs. din cadrul Philip Morris Moldova?

Nicio zi cu plictiseală, totul este foarte dinamic. Când privesc în spate și realizez că lucrez aici de 10 ani, îmi dau seama că nu m-am gândit niciodată să-mi schimb jobul. S-au perindat diverse roluri, activități, domenii, dar mereu am învățat ceva nou și am implementat proiecte foarte diferite. Când a început transformarea companiei au apărut noi direcții și oportunități. Am construit de la zero Call Center-ul, am învățat ce înseamnă Customer Care și Consumer Journey, am lansat Sistemul de gestiune a relației cu clienții. Altfel spus, mereu apar noi provocări, care mă ajută să mă dezvolt continuu în domeniul pe care l-am ales.

Care este atmosfera din departamentul Consumer Experience?

Atmosfera este întotdeauna prietenoasă și relaxată, ceea ce face ca fiecare zi să fie plăcută. Încurajăm în continuare munca în format hibrid, la birou și la distanță. Fiecare persoană este diferită și productivă în diferite ore ale zilei, iată de ce oferim această flexibilitate.

Săptămânal, avem o întâlnire la birou — este timpul dedicat nouă, în care analizăm împreună sarcinile pe care le avem, facem schimb de opinii și idei. În așa fel reușim mai rapid și mai eficient să găsim soluții pentru diferite proiecte sau provocări.

Mai avem o întâlnire cu colegii din toate departamentele, pentru că la Philip Morris se lucrează foarte mult în proiecte și grupuri compuse din angajați din alte departamente. Eu încerc mereu să fiu la birou, am ușa deschisă și sunt mereu receptivă pentru colegii mei.

Care sunt principalele provocări cărora trebuie să le facă față echipa Consumer Experience în gestionarea experienței clienților?

În compania Philip Morris, consumatori sau clienți sunt atât cumpărătorii, cât și partenerii din retail. În mod firesc, fiecare client este unic în felul său și pentru fiecare trebuie găsită o abordare individuală. Aici, echipa Consumer Experience are misiunea de a veni cu soluții inovative și abordări noi pentru a le satisface necesitățile. Este o provocare să menții legătura cu fiecare consumator, să înțelegi necesitățile și nevoile lor.

Noi tindem să le oferim toată informația necesară despre produs și servicii, dar, în același timp, înțelegem că, în ziua de azi, oamenii sunt asaltați zilnic cu zeci de mesaje de la diverse companii. Deci, încercăm să găsim soluții individuale pentru a fi aproape de consumator, dar fără a-l supraîncărca cu informații.

În cazul partenerilor de afaceri, comercianților, la fel este nevoie de o abordare individuală. Este important ca ei să înțeleagă produsele noastre fără fum și să poată oferi utilizatorilor adulți informația relevantă.

Ce calități și abilități ar trebui să aibă stagiarii acestui departament?

Un viitor stagiar din cadrul departamentului Consumer Experience trebuie să fie curajos, confortabil cu mediul de lucru agil, să fie o persoană proactivă, autonomă, cu o doză bună de creativitate și un puternic simț al curiozității, cu interes constant pentru a învăța noi competențe. Bineînțeles, sunt importante și abilitățile eficiente de comunicare și prezentare.

Capacitățile tehnice pot fi învățate, contează ca persoana să simtă consumatorul și să înțeleagă necesitățile lui. De aceea, este important să fie empatic și sociabil, dar și să formuleze clar și concis gândurile și mesajele sale.

Cum sunt implicați stagiarii în dezvoltarea și lansarea proiectelor din departamentul Consumer Experience și care sunt cele mai importante lucruri pe care le vor învăța aici?

Consumer Experience este despre rezultatul oricărei interacțiuni pe care un consumator o are cu un brand — navigarea site-ului web, achiziționarea produsului, interacțiunea cu serviciul suport clienți.

În cadrul acestui departament, stagiarii vor avea posibilitatea să participe la dezvoltarea și lansarea proiectelor, analiza pieței, crearea strategiei de comunicare dintre client și companie, vor afla cum funcționează un Centru de Suport Clienți.

Ei vor fi implicați de la etapa de discuție a ideilor, validarea și conturarea unui business-case, până la prezentarea proiectului și apărarea în fața echipei de management.

Stagiarul va fi ghidat la fiecare etapă pentru a înțelege toate procesele, care, de altfel, sunt destul de complexe într-o companie internațională. Astfel, el va învăța să comunice eficient, să structureze informația pentru livrarea clară a mesajelor, să construiască relații solide cu partenerii de afaceri, dar și să înțeleagă nevoile clienților.

Experiența la Philip Morris Moldova îi va ajuta pe stagiari să înțeleagă dacă sunt cu adevărat interesați de acest domeniu și dacă își doresc pe viitor să lucreze într-o corporație.

Pentru a face parte din programul de internship este nevoie de completarea unei aplicații online. Candidații care întrunesc criteriile vor fi selectați pentru o etapă ulterioară, care va cuprinde un interviu. Data limită pentru aplicarea la INKOMPASS este 16 septembrie.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vasile Bolea, Victoria Furtună și Ion Ceban s-au ales cu trofee de la comunitatea LGBTQ+. Premiul mare a ajuns la Blocul Victorie

Centrul de Informaţii Genderdoc-M a decernat și în 2025 anti-premiile „Strachina de Jmalț”. Potrivit unui comunicat al Centrului, „laureații” au fost desemnați „pentru deformarea discursului public despre drepturi, libertăți și diversitate”. Într-o ceremonie din data de 13 iunie, trei politicieni și două partide au fost în atenția comunității LGBTQ+. 

Premiul „Elefantul în prăvălia de porțelan” a fost decernat lui Vasile Bolea, pentru „imobilizarea valorilor tradiționale cu o grație demnă de codul penal și un aplomb retoric de tribunal moral medieval”.

La categoria „Călcat prin străchini”, premiul a mers către Partidul MAN, „pentru promovarea neobosită a Marșului Pride prin atacuri repetate care n-au făcut decât să amplifice vizibilitatea evenimentului”.

Premiul pentru categoria „A-ntrat nora-n blide” a fost acordat Victoriei Furtună, pentru „lupta cu hulubii netradiționali, o misiune demnă de o epopee în care păsările devin dușmanii civilizației”.

Marele premiu, „Ligheanul de Plastic” a fost luat de Blocul Victorie, pentru „propaganda propagandei propagandiștilor, un exercițiu tautologic ce a revoluționat circul informațional și a dus dezinformarea la rang de virtute”.

Premiul „Votul poporului: Drușlacul de aluminiu” a mers către Ion Ceban, pentru „versatilitatea cu care filtrează democrația și pentru efortul constant de a strânge „voința populară” într-un recipient de uz casnic”.

„Anti-premiile „Strachina de jmalț” nu recompensează eforturi reale, ci pun reflectorul pe incoerența, ipocrizia și cinismul celor care atacă drepturile omului în numele unor „valori” ambigue. Este un exercițiu de umor, memorie și rezistență – o formă de a spune adevărul râzând”, se menționează în comunicatul Centrului Genderdoc-M.

Menționăm că evenimentul este organizat anual de către Centrul Genderdoc-M, ca parte a Festivalului Comunității LGBT+ din Moldova.

„Moldova altfel” revine la NewsMaker: fotoreportaj de la premiera noului sezon

Pe 12 iunie, în galeria de artă „Plai”, a avut loc o proiecție închisă a primului episod din sezonul al doilea al proiectului „Moldova altfel”, realizat de NewsMaker. De această dată, jurnaliștii au ajuns la Bălți – capitala neoficială a nordului – pentru a surprinde orașul prin ochii localnicilor: cu durere, speranță, umor autoironic și multă căldură umană.

În timpul proiecției, publicul a râs, a empatizat, a recunoscut locuri familiare și a retrăit amintiri personale. Vă invităm să descoperiți atmosfera evenimentului în reportajul foto de mai jos.

(VIDEO) Svastici pe morminte în Chișinău/Procuratura verifică OrheiLand/Consiliul lui Recean a pus sancțiuni

Cele mai importante știri din Moldova și din lume în noua ediție NewsMaker!
Subiectele ediției:
— Percheziții la OrheiLand. Distracții cu tentă de evaziune fiscală?
— 36 de morminte vandalizate și profanate: „Ar putea fi parte a unui scenariu”
— Blocul „Alternativa” la protest: Vor Consiliul Audiovizualului sub controlul opoziției
— Israelul a atacat Iranul. Chișinăul a emis o alertă de călătorie
— Deciziile Consiliului de Supervizare: între neîncredere și susținere în Parlament
— Semințele de culturi furajere produse în Moldova, acceptate pe piața UE
— În loc de omagiu – uitare și ruine: Centrul „Eugen Doga”, lăsat să moară înainte să existe
— „Moldova Altfel” revine cu un nou sezon: primul episod, dedicat orașului Bălți
Abonați-vă la NewsMaker – cele mai actuale știri fără cenzură.
Nu uitați să apăsați pe clopoțel pentru a nu rata noile ediții: zilnic, la 15:00 și 19:00, de luni până vineri.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

(VIDEO)„Moldova nu înseamnă doar Chișinău”: NewsMaker lansează un nou sezon al proiectului „Moldova altfel”

Adevărată, sinceră, așa cum este în realitate – „Moldova altfel” revine

În galeria de artă „Plai” a avut loc o proiecție închisă a primului episod din sezonul al doilea al proiectului „Moldova altfel”, realizat de NewsMaker. De această dată, jurnaliștii au mers la Bălți – capitala din nordul țării – pentru a arăta orașul așa cum îl văd localnicii: cu durere, speranță, autoironie și căldură. Potrivit autorilor, proiectul va continua să exploreze Moldova dincolo de Chișinău – cu poveștile ei autentice, provocările și oamenii săi. În timpul premierei, spectatorii au râs, au empatizat, au recunoscut locuri familiare și au împărtășit amintiri personale. Episodul va fi disponibil publicului larg începând cu 13 iunie – pe canalul de YouTube și site-ul NewsMaker.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Imagine simbol

Petiție pentru modificarea baremului la examenul de bacalaureat, la engleză. Elevi: „Nu cerem favoruri, ci dreptate”

Elevii clasei a XII-a, promoția 2025, au transmis o petiție către Ministerul Educației, solicitând revizuirea baremului de corectare pentru proba de bacalaureat la limba engleză, din cauza unui subiect care ar fi creat „confuzie”. Ministerul Educației nu a oferit, deocamdată, declarații la acest subiect.

Potrivit elevilor, subiectul, care a redactarea unui articol despre „a building in the English speaking country” („o clădire dintr-o țară vorbitoare de limbă engleză”), a lăsat loc de interpretări. Astfel, unii elevi au scris despre monumente precum Washington Monument, considerându-le clădiri datorită elementelor arhitecturale specifice.

„Washington Monument are scări interioare, ascensor funcțional, pereți, ferestre, acoperiș și un spațiu închis în care oamenii pot urca și sta pentru a privi împrejurimile – toate acestea sunt elemente comune multor clădiri moderne”, argumentează elevii în petiție.

Aceștia atrag atenția că examenul de bacalaureat nu ar trebui să penalizeze alegeri care țin de vocabular și percepție, mai ales în lipsa unui context tehnic. „Este important să subliniem că bacalaureatul nu testează cunoștințe de arhitectură, ci competențe lingvistice”, mai afirmă semnatarii.

Elevii solicită „revizuirea baremului de corectare astfel încât să se acorde punctaj parțial sau chiar integral pentru eseurile despre Washington Monument, dacă acestea respectă structura cerută și sunt corect formulate din punct de vedere lingvistic.”

„Nu cerem favoruri, ci dreptate și compasiune față de o situație generată de ambiguitatea interpretării și de emoțiile firești ale unui moment decisiv”, se mai arată în petiție.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: