Fagura anunță lansarea unei noi identități vizuale și a strategiei de brand

Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate vizuală proaspătă și modernizată, precum și o nouă strategie de poziționare. Nu e doar o schimbare, ci și un pas semnificativ în expansiunea și consolidarea poziției brandului pe piața europeană, reflectând evoluția și ambițiile brandului pentru viitor. Toate elementele de brand subliniază promisiunea platformei de a da «şanse viselor înaintea celorlalţi» și de a construi o «comunitate de creștere financiară».

Planurile de business au nevoie de o strategie adecvată, ceea ce a dus, acum câteva luni, la demararea procesului de redefinire și repoziționare a brandului. Strategia și direcțiile de acțiune concrete au inclus și crearea unei noi identități vizuale, o reprezentare proaspătă și vibrantă — care să reflecte corect spiritul inovativ și principiile care ghidează compania. Noua identitate vizuală a Fagura introduce un logo nou, dar și o nouă imagine a site-ului.

Schimbările au fost documentate și elaborate printr-o colaborare cu echipa Brandocracy, coordonată de Anca Rarău, într-un proiect de consultanță de identitate vizuală și de brand în cadrul programului Star Venture al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), cu susținerea financiară a Uniunii Europene. Specializată în strategii de brand și marketing, echipa Brandocracy reunește profesioniști români cu experiență relevantă în domeniu, care numai în ultimii cinci ani au lucrat pentru peste 50 de branduri locale și internaționale. În demersul de rebranding pentru Fagura, întreaga abordare strategică conectează obiectivele companiei cu poziționarea brandului în piață, respectiv cu instrumentele de comunicare — verbală și vizuală.

«Proiectul de rebranding al Fagura a însemnat, în primul rând, construirea strategiei de brand și integrarea viziunii fondatorilor, a obiectivelor de business, cu personalitatea brandului, cu modul de manifestare a acestuia în tot ceea ce ține de funcționalități și interacțiunea cu clienții. Fagura vine cu tehnologie avansată, inovație și acces la resurse pentru toate categoriile de parteneri sau clienți, poziționându-se ca o comunitate de creștere financiară. Semnătura identitară, noul logo și paleta de culori asociate este o expresie a personalității brandului, în concordanță cu valorile care stau la baza întregii comunități create. Logo-ul Fagura exprimă o fuziune de forme și culori care împreună afirmă dinamism, încredere și inovație. Ca simbolistică, forma organică și flexibilă din centrul hexagonului galben captează esența mișcării și conexiunii, simbolizând relațiile de parteneriat, tehnologia și fluiditatea tranzacțiilor financiare, precum și reziliența platformei. Hexagonul, cu liniile sale echilibrate și simetria perfectă, reprezintă structura ce permite interacțiunile puternice dintre investitori și cei care accesează resursele. Toate acestea poziționează Fagura ca facilitator de servicii financiare care creează o comunitate de afaceri în care membrii învață și cresc împreună», a declarat Anca Rarău, fondator și managing partner Brandocracy.

Mov și galben sunt noile culori ale brandului Fagura. Culoarea mov este asociată cu înțelepciunea și creativitatea, cu ambiția și viziunea de a deschide noi orizonturi financiare, rezonând cu aspirațiile antreprenorilor și investitorilor care caută să crească. Movul este asociat cu sinceritate, încrederea și onestitatea, care sunt fundamentale în relația dintre Fagura și toți stakeholderii săi. Galbenul, pe de altă parte, este plin de energie, optimism și inspiră comunicarea. Aceasta este culoarea care induce sentimentul de comunitate și apartenență. Astfel, logo-ul și paleta de culori alesă pentru Fagura sunt încărcate cu semnificații profunde care îmbrățișează și promovează fiecare aspect al ADN-ului de brand, de la agilitate bazată pe tehnologie până la abordarea orientată către persoane.

«Noua identitate vizuală nu este doar despre branding, ci și despre valorile noastre fundamentale. Ne dorim să transmitem un mesaj puternic de încredere în relația cu oamenii din comunitate, că suntem alături de ei și construim împreună o comunitate financiară. Continuăm să ne concentrăm pe îmbunătățirea infrastructurii IT și scalarea platformei pentru a ne asigura că îmbunătățim experiența utilizatorului, iar platforma este profitabilă și generează prosperitate pentru toți investitorii și antreprenorii», spune Tudor Darie, CEO Fagura.

Schimbările pe Fagura vin cu programe noi dedicate antreprenorilor, cum ar fi un nou program de cashback pentru femei antreprenoare, majorarea sumei împrumuturilor la 20 mii euro și limită de credit pentru persoanele fizice. Lansarea pe o nouă piață și scalarea în Uniunea Europeană sunt doar câteva aspecte ale provocării pe care o întâmpinăm. Pentru anul 2024, ne propunem să extindem operațiunile în cadrul Uniunii Europene, să testăm servicii financiare noi în Republica Moldova, să lansăm o nouă versiune îmbunătățită a Scoringului și să aducem îmbunătățiri semnificative la nivelul aplicației web și mobile.

Fagura.com a fost lansată în mai 2019 la Chișinău și este prima platformă de investiții alternative în împrumuturi din regiune, cu licenta europeană și un scoring automatizat. Platforma a fost premiată repetat în domeniul Fintech: Top 3 best FinTechs, 2019 (România), Brandul anului în FinTech, 2019-21, 2023 și Startup-ul cu cel mai mare impact, 2020 (Moldova). Fagura a castigat cohorta de scale-up la InnovX BCR (2022). De-a lungul timpului, compania a cooperat cu parteneri internaționali precum USAID, EBRD și UNDP.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Максим Андреев, NewsMaker

Moldovenii care solicită vize în SUA, obligați să-și declare rețelele sociale. Anunțul Ambasadei

Ambasada Statelor Unite ale Americii la Chișinău anunță că solicitanții de viză sunt obligați să enumere toate numele de utilizator și pseudonimele pe care le-au folosit pe rețelele sociale în ultimii cinci ani, în formularul de cerere de viză DS-160. Misiunea diplomatică precizează că fiecare solicitant trebuie să certifice, înainte de semnare și depunere, că informațiile completate în cererea de viză sunt corecte și conforme cu realitatea.

„Omiterea informațiilor de pe rețelele de socializare ar putea duce la refuzul vizei și la ineligibilitatea pentru vize ulterioare”, avertizează Ambasada SUA în Moldova.

Anunțul vine la câteva zile după ce Ambasada SUA a recomandat solicitanților de vize temporare din categoriile F, M și J – dedicate în principal studenților și elevilor – să permită accesul public la conturile personale de pe rețelele sociale.

***

Amintim că, pe 27 mai, publicația Politico a scris că administrația președintelui Donald Trump le-a cerut ambasadelor și consulatelor americane din străinătate să nu mai programeze noi interviuri pentru vizele de studii și schimburi culturale, în condițiile în care Departamentul de Stat se pregătește să extindă verificările pe rețelele de socializare pentru studenții străini.

Purtătoarea de cuvânt a Departamentului de Stat, Tammy Bruce, a refuzat să comenteze informațiile apărute în presă, dar a declarat că Statele Unite folosesc „toate instrumentele disponibile” pentru a verifica persoanele care intenționează să viziteze țara.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Andrew Harnik / Getty Images

Prima reacție a lui Trump, după ce Musk și-a anunțat propriul partid: „Catastrofă”

Președintele SUA, Donald Trump, a criticat ideea fostului său aliat, miliardarul Elon Musk, de a-și crea propriul partid politic. „Mi se pare amuzant”, le-a spus Trump jurnaliștilor.

„Îmi pare rău să văd cum Elon Musk a înnebunit complet, transformându-se practic în ultimile cinci săptămâni într-o catastrofă. El chiar vrea să înființeze un al treilea partid politic, deși acestea nu au avut niciodată succes în Statele Unite. Se pare că sistemul nu este făcut pentru ele. Singurul lucru pentru care sunt bune partidele terțe este să provoace o prăbușire completă și haos total!”, a scris Trump pe rețeaua socială Truth Social.

Înainte de a scrie pe Truth Social, Trump a comentat pentru jurnaliști anunțul lui Musk. „Partidele terțe nu au funcționat niciodată, așa că el poate să se distreze cu asta, dar mie mi se pare amuzant”, a declarat Trump, potrivit DW.

***

Potrivit Meduza, Elon Musk, miliardar și om de afaceri din SUA, a amenințat anterior că va crea o nouă formațiune politică în cazul în care Congresul va vota legea privind facilitățile fiscale, pe care președintele SUA, Donald Trump, o numește „marea lege frumoasă” (The Big Beautiful Bill). Congresul a adoptat legea pe 3 iulie, iar Trump a semnat-o pe 4 iulie.

Pe 5 iulie, Elon Musk, care până nu demult a condus Departamentul pentru Eficiența Guvernului SUA, a anunțat crearea unui partid politic numit „America”. S-a întâmplat după ce a realizat un sondaj pe rețeaua de socializare X, pe 4 iulie. „Cu un raport de 2 la 1, ați spus că vreți un nou partid politic – și îl veți avea. Când vine vorba de falimentul țării noastre cauzat de cheltuieli excesive și corupție, se pare că trăim într-un sistem monopartid, nu într-o democrație. Astăzi, partidul „America” a fost format pentru a vă reda libertatea”, a scris Elon Musk pe X în seara zilei de 5 iulie.

Captură foto

LOC părăsește Blocul „Împreună” și anunță participarea separată la alegeri (VIDEO)

Liga Orașelor și Comunelor (LOC) s-a retras oficial din Blocul politic „Împreună” și va participa separat la alegerile parlamentare din 28 septembrie. Decizia a fost aprobată de Biroul Executiv Central al formațiunii pe 5 iulie și anunțată public pe 7 iulie.

Potrivit liderilor LOC, blocul politic din care făceau parte și-a pierdut direcția inițială și a fost transformat într-un „instrument politic izolat”, unde dialogul și deschiderea au fost înlocuite de „tergiversare, etichetări și jocuri de culise”.

„LOC nu va accepta scenarii în care personalități și formațiuni oneste sunt absorbite pe listele PAS. Moldova are nevoie de o opțiune pro-europeană autentică, necompromisă, născută din comunități locale, și nu de alianțe încheiate în spatele cetățenilor”, precizează formațiunea politică.

Formațiunea lansează, totodată, un apel către foștii parteneri din Bloc, în special către Platforma „DA”, pentru a examina posibilitatea unei fuziuni în perspectiva alegerilor parlamentare, sub umbrela LOC.

„Dacă unitatea nu a fost posibilă în bloc, o putem construi împreună în LOC”, a declarat liderul LOC, Alexandru Bujorean.

Contactat pentru o reacție, PAS nu a comentat deocamdată acuzațiile. Nici Blocul „Împreună” nu a venit cu o reacție, până la această oră. Liderul Platformei „DA”, Dinu Plîngău, ne-a declarat că urmează să fie emis un comunicat oficial din partea Blocului.

***

Blocul Împreună, o alianță politică pro-europeană, a fost înființat în aprilie 2024. Inițial, acesta a fost format din Partidul Schimbării, Liga Orașelor și Comunelor, Platforma pentru Demnitate și Avedăr și Coaliția pentru Unitate și Bunăstare. Însă în august 2024, CUB a părăsit blocul politic. În schimb, pe 1 martie, la bloc a aderat Partidul Verde Ecologist.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Rusia a atacat cu drone Kievul, Harkovul și Odesa: cel puțin o persoană a decedat, iar 30 au fost rănite

Armata rusă a atacat marile orașe ale Ucrainei cu drone kamikaze de tip Shahed, în noaptea de 7 iulie. Sub atac s-a aflat Kievul, Harkovul și Odesa. Cel puțin o persoană și-a pierdut viața, iar 30 au fost rănite, arată bilanțul preliminar.

În capitala ucraineană au fost înregistrate lovituri în trei sectoare, potrivit primarului capitalei, Vitali Kliciko. În sectorul Desnian, au fost avariate o clădire administrativă, o conductă de gaze și un rezervor gol. În sectorul Solomenska, fragmente ale unei drone au căzut peste o spălătorie auto, iar în sectorul Holosiivski, în urma loviturii, o conductă termică principală a fost scoasă din funcțiune. În toate cazurile, nu au fost raportate victime.

La Harkov, dronele au atacat cartiere rezidențiale. În sectorul Șevcenkivski, din cauza unei lovituri directe, au izbucnit incendii în apartamentele de la etajul 8 al unui bloc cu 9 etaje. În sectorul Slobidski, atacul a vizat teritoriul unei grădinițe și un centru comercial, unde s-au declanșat incendii. Potrivit Serviciului de Stat pentru Situații de Urgență din Ucraina (DSNS), 27 de persoane au fost rănite, printre care și trei copii.

La Odesa, care a fost și ea vizată de atac, o persoană a murit în urma loviturilor cu drone. Potrivit DSNS, au fost avariate zece garaje și o clădire administrativă, iar mai multe mașini – autoturisme, camioane și un autobuz – au fost distruse. În locurile unde au căzut dronele, au izbucnit incendii.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
The New York Times

Inundațiile din Texas: bilanțul a trecut de 80 de morți. Câte persoane sunt în continuare dispărute

Numărul deceselor în Texas, în urma inundațiilor puternice, a crescut la 82. Peste 40 de persoane sunt date dispărute, scrie CNN.

Potrivit celor mai recente informații, în comitatul Kerr au murit 68 de persoane, dintre care 28 sunt copii. În comitatul Travis s-au înregistrat șase decese, în comitatul Burnet — trei, câte două victime în comitatele Kendall și Williamson, iar un deces a fost raportat în comitatul Tom Green.

Autoritățile au anunțat că zece fete și un supraveghetor de la tabăra Camp Mystic sunt în continuare dați dispăruți.

Președintele SUA, Donald Trump, a declarat că administrația sa colaborează strâns cu autoritățile statului. La ordinul său, în Texas a fost trimisă secretara pentru Securitate Internă a SUA, Kristi Noem.

***

Amintim că în partea centrală a statului Texas, SUA, pe 4 iulie, a avut loc o inundație majoră cauzată de o ploaie torențială. „Râul Guadalupe din Hunt continuă să crească rapid și a atins a doua cea mai mare cotă din întreaga istorie a măsurătorilor, depășind nivelul inundațiilor din 1987”, au anunțat despre inundații reprezentanții Serviciului Național de Meteorologie al SUA. Conform informațiilor din presă, au dispărut inclusiv copii dintr-o tabără creștină de vară pentru fete, Camp Mystic, situată în această zonă. Pe 5 iulie se raportau cel puțin 24 de decese și peste 20 de copii dispăruți. Ulterior, s-a anunțat că bilanțul a crescut la 51 de morți, dintre care 15 erau copii. Totodată, salvatorii căutau 27 de fete date dispărute.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: