Facebook.com/ Dmitrie Voloșin

FOTO De la Chișinău până în România, desculț și doar cu rucsacul: Dmitri Voloșin și fiul său au pornit într-o nouă aventură

Fondatorul companiei „Simpals”, Dmitri Voloșin a pornit într-o nouă aventură alături de fiul său, Mihail. Antreprenorul a anunțat în dimineața zilei de 21 august că își propune să ajungă, pe jos și desculț, din Chișinău până Iași, România, acolo unde soția sa Victoria a deschis un restaurant. Mai mult, cei doi pornesc la drum doar cu câte un rucsac, bani, telefoanele mobile și câteva tricouri. 

Cei doi au pornit din sectorul Buiucani al capitalei, vor trece prin Dumbrava și Trușeni, apoi vor merge prin localitatea Scoreni din raionul Strășeni și își vor petrece noaptea „mai aproape de stejarul lui Ștefan cel Mare”.

„August este luna mea preferată și cea mai potrivită pentru a mă plimba cu fiul meu. Ne-am pornit cu minimum echipament întrucât în Moldova nu poți să te rătăcești, să mori de foame, să îngheți de frig în luna august și să fii devorat de urși. Ne-am luat rucsacurile, bani, telefoanele mobile și câteva tricouri (dar nu știu pentru ce). Vom fi bucuroși de însoțitori, interlocutori și orice alte persoane amabile pe care le întâlnim pe drum”, a scris Dmitri Voloșin pe Facebook.

Anul trecut, Dmitri Voloșin, împreună cu fiul său Mihail, au ajuns pe jos și desculț, din Chișinău până în satul Alexeevka din Ucraina. Iar în 2021, au parcurs 150 de km în șase zile. Aproape tot traseul, aceștia au mers desculți. Foto AICI.

Atenție, concurs! Câștigă două bilete la Summerfest. Întrebarea zilei de luni: în ce oraș se îndreaptă Dmitri Voloșin și fiul său? Condițiile concursului le puteți citi AICI

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

„Știm cum e să dezvolți o afacere acasă” – 12 luni, 12 povești inspiraționale de succes

Maib anunță o nouă inițiativă socială care aduce în prim-plan experiențele unor antreprenori curajoși, cu idei neconvenționale și inițiative construite din pasiune. Din septembrie, în fiecare lună, banca va prezenta publicului un nou parcurs inspirațional despre antreprenori care au ales să își urmeze visurile într-o manieră originală.

Un proiect social, nu comercial

Campania „Știm cum e să dezvolți o afacere acasă” își propune să ofere vizibilitate inițiativelor născute din curaj, nu doar din calcule financiare. Unele au crescut mari, altele abia prind contur – ceea ce le unește este originalitatea și puterea de a inspira.

„Este vorba despre acele afaceri care, chiar dacă nu se axează pe câștiguri financiare imediate, au un impact pozitiv și inspiră comunitățile din care fac parte”, a declarat Diana Driga, Brand Manager la maib. „Alegem să arătăm povești despre pasiune, curaj și creativitate. Vrem să le oferim celor care visează măreț o platformă unde să fie văzuți și susținuți.”

O lună, o poveste – 12 perspective de business

Pe parcursul unui an întreg, lunar, va fi publicat câte un video, – fiecare prezentând o viziune diferită despre antreprenoriat. Toate videourile vor fi publicate pe canalele oficiale maib și vor fi accesibile publicului larg. Selecția nu are la bază criterii comerciale – nu contează dacă afacerile sunt sau nu clienți ai băncii, ci dacă ideea sau parcursul lor merită să fie cunoscut.
Ne dorim să construim o arhivă reală de inspirație pentru toți cei care visează să înceapă, să continue sau să creadă din nou în propriul drum.

„Vrem să arătăm că se poate. Nu contează că afacerea pornește dintr-un spațiu modest, o bucătărie sau un balcon. Este vorba despre idei curajoase și despre curajul de a duce aceste idei la următorul nivel, chiar și în fața unor provocări mari”, adaugă Diana Driga.

Aveți o poveste care merită să fie auzită? Ați putea fi unul dintre protagoniștii campaniei.

Suntem în căutarea unor afaceri curajoase, memorabile, poate chiar un pic sărite de pe fix

Ce ne atrage:

  • idei care nu seamănă cu nimic din ce ați mai văzut;
  • începuturi neașteptate;
  • pasiune fără limite;
  • oameni care au muncit pentru a dezvolta o idee aparent irealizabilă.

Aceasta nu este o competiție. Selecția nu se face pe bază de cifre sau rezultate, ci după ceea ce simțim că merită împărtășit.

Dacă credeți că povestea dumneavoastră poate inspira, surprinde sau schimba perspective, vă invităm să ne scrieți la: [email protected]:

  • cine sunteți;
  • care e povestea afacerii dumneavoastă;
  • și de ce credeți că lumea ar trebui să o cunoască.

Știm cum e să dezvolți o afacere acasă. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: