Procuratura Generală

(FOTO) Percheziții în penitenciarele Pruncul și Cricova. Ce au găsit oamenii legii în celulele deținuților?

Oamenii legii au efectuat, pe parcursul zilelor de 10 și 11 noiembrie 2021, percheziţii în zonele de trai ale deținuților din Penitenciarul nr.9 – Pruncul și Penitenciarul nr. 15 – Cricova. În urma verificărilor, au fost depistate mai multe obiecte interzise, care au fost confiscate.

Primele percheziții au avut loc, miercuri, în Penitenciarul Pruncul. În rezultatul măsurilor efectuate, funcționarii au depistat și ridicat din diferite ascunzișuri mai multe obiecte interzise: telefoane mobile și accesorii pentru acestea, seturi cărți de joc, băuturi alcoolice, reșou electric etc.

În dimineața de 11 noiembrie 2021, angajații Administrației Naționale a Penitenciarelor în comun cu angajații Penitenciarului nr.15-Cricova și DDS Pantera au efectuat percheziții în celulele Penitenciarului nr.15-Cricova. În rezultat, au fost ridicate obiecte interzise (obiecte spongioase, telefoane mobile și accesorii pentru acestea, seturi cărți de joc, bani) și o cantitate impunătoare de substanță interzisă.

Despre orice abateri și nereguli în cadrul penitenciarelor din Moldova puteți anunța la linia: (022) 636-968. Aceasta funcționează non stop.

ANP
ANP
ANP
ANP
ANP

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Hotnews.ro

Ruta feroviară București-Kiev revine după 5 ani de pauză. Trenul va trece prin R. Moldova

În aceste zile va fi făcută prima călătorie feroviară de probă între București și Kiev și, dacă totul va fi bine, trenul internațional va reveni după mai bine de cinci ani de pauză. Nu va mai circula însă prin Suceava și Vadu Siret, ci prin Iași – Chișinău. Cel mai probabil va face peste 30 de ore, transmite Hotnews.

Din România spre Ucraina un singur punct feroviar de frontieră a mai fost folosit când mai circula trenul direct: Vicșani – Vadu Siret, aflat la 50 km de Suceava. De la București la Kiev sunt 1 227 km pe calea ferată și un tren convențional de pasageri făcea 25-26 de ore. Din toată distanța, 500 km erau parcurși pe teritoriul românesc, iar trenul pleca dimineața din Gara de Nord și avea un vagon de dormit al căilor ferate din Ucraina.

Planul din vara lui 2025 este ca trenul să revină, iar prima cursă de probă Kiev – Bucureşti şi retur va fi făcută în această săptămână. În noaptea de 7 spre 8 august. Trenul va pleca din Kiev, iar în noaptea de 8 spre 9 august dinspre Bucureşti către Kiev, prin Chişinău. Cursa de probă va fi făcută cu două vagoane fără pasageri, a declarat secretarul de stat în ministerul Transporturilor al României, Ionel Scrioşteanu.

El a spus, la o conferință de presă din orașul Darabani (judeţul Botoşani), că legătura feroviară directă dintre Kiev şi Bucureşti va fi făcută prin Republica Moldova, prin ataşarea a patru vagoane de călători ale companiei feroviare ucrainene la Trenul „Prietenia” București-Chişinău.

Călătoria va fi lungă: de la București la Chișinău trenul face 13 ore, iar garnitura Chișinău – Kiev face minim 17 ore.

A existat mult timp legătură feroviară directă București – Kiev, realizată mai ales de trenuri care legau Moscova de diverse orașe din Bulgaria (Sofia, Varna, Burgas).

Înainte de război se mai discuta și introducerea unor trenuri de scurt parcurs între Suceava și Cernăuți, dar nu s-a concretizat nimic.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: