De zece ani Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART oferă posibilitatea ca mărcile naționale și internaționale, prezente pe piața din Republica Moldova să fie recunoscute de public în baza unui sistem inovativ, unic și transparent de voting.
Cei 60.000 vizitatori unici ai site-ului www.notorium.md au avut posibilitatea de a vota mărcile preferate, on-line cu înregistrare în baza numerelor de telefoane mobile. De pe un număr de telefon a fost posibil de votat doar o singură dată brandurile preferate înscrise în Concurs.
Sloganul Concursului a fost: „DINCOLO DE BRANDURI. OAMENII, CARE AU ÎNDRĂZNIT SĂ SCHIMBE LUMEA – MERITĂ SĂ FIE RECUNOSCUȚI!”.

Învingătorii Concursului NOTORIUM Brand Awards 2025 au fost premiați în cadrul Galei de Decernare pe data de 16 mai, la Madison Park.
La Concursul NOTORIUM Brand Awards 2025 s-au confruntat peste 4000 de mărci comerciale prezente pe piața Republicii Moldova, la 3 categorii (branduri cu impact, mărci comerciale în ascensiune, debutul anului), 45 clase și 170 domenii de activitate.
Participanții categoriei ,,Branduri cu impact au luptat pentru Trofeul NOTORIUM, Scutul Învingătorului – simbol al responsabilității care remarcă evoluția anuală a brandului și pentru dreptul exclusiv de a utiliza logotipul „VOTAT Brand RECUNOSCUT”, pentru creşterea vânzărilor, încrederii şi loialităţii clienţilor.

Participanții categoriei ,,Mărci comerciale în ascensiune” și ,,Debutul anului” au luptat pentru Trofeul NOTORIUM și Scutul Învingătorului – simbol al responsabilității cc evoluția anuală a mărcii comerciale.
În baza studiului realizat de Xplane Market Research Agency în ianuarie 2025 se estimează că:
65% din consumatorii din Moldova probabil ar cumpăra un produs/serviciu marcat cu logotipul Votat Brand Recunoscut, și 55% din consumatori vor avea încredere în aceste produse/ servicii.
Participarea unui număr de peste 1200 de nominalizați la Gala de Decernare Notorium, pe parcursul celor 10 ani, confirmă ambiția, curajul și perseverența companiilor de a se afirma și de a-și promova mărcile comerciale.

La Gala Premiilor NOTORIUM Brand Awards 2025 au fost premiate 117 mărci comerciale. Printre nominalizații Galei, se enumeră: Rompetrol, Aeroportul Internațional Chișinău, TVR Moldova, Farmacia Familiei, Romanesti, Stihl, Zity Mall, Zolușca, DocsConsult, Lemur, PLAISIR, Floreni, Renner, Hipp, Profmet, Dinotte, Radio Record, Akord, Dulcinella, Ocean Fish, Lactis, Ciao Cacao, DaviDan, AQUA UNIQA, Optiplaza, Cncrm ş.a.
La Gală au participant nominalizați din diferite orașe ale Republicii Moldova: Bălți, Ungheni, Criuleni, Calarași, Anenii Noi, Sîngerei, Drochia și desigur municipiul Chișinău, care reprezintă mărci atât naționale cât și internaționale ce provin din diverse țări așa ca Germania, Italia, Turcia, România, Ucraina, China.

Gala de Decernare a avut o lansare de spumant ROMANESTI GLERA Brut și o degustație de vinuri de la partenerul eveimentului, Vinăria Romanesti, divinuri de la partenerul evenimentului pe băuturi alcoolice tari – Lemur, covor roșu, blitzuri, transmisiune live, networking cu antreprenori de top din Moldova.
O prezentare cu tema ,,Pregătirea businessului către schimbările globale și inteligența artificială: strategii de adaptare.,, de către președintele ATIC, Veaceslav Cunev.
Show cu lupte reale a cavalerilor medievali, recital muzical cu trupa Akord – care s-au numărat și printre învingători, Vlad Fotescu, recepție VIP cu bucate selecte și tombolă cu premii de la parteneri. Seara a culminat cu un tort spectaculos de la Dulcinella servit pe ritmurile tobelor interpretat live de inegalabilul și talentatul toboșar Petru Moisei.

Astăzi, Notorium Brand Awards este o oportunitate deosebită atât pentru tinerii antreprenorii care doresc să promoveze mărcile noi lansate pe piață cât și pentru companiile medii sau mari, care doresc vizibilitate adițională și menținerea statutului brandurilor sale.
În calitate de organizator al evenimentului, Compania de Proprietate Intelectuală Intelstart cu o experiență de 18 ani în domeniul proprietății intelectuale, ce are în portofoliul său peste 3500 mărci înregistrate atât național cât și internațional, îndeamnă antreprenorii să investească în protejarea obiectelor de proprietate intelectuală – a mărcilor comerciale, a invențiilor, drepturilor de autor și designului industrial, deoarece acestea reprezintă un fundament solid al unui business de succes!
Video de la Gală puteți vedea pe portalul Privesc.eu
Video cu retrospectiva Galei Notorium în două minute puteți vedea aici
Mai multe poze de la Gala Notorium găsiți în albumul foto
Statistica Concursului Notorium Brand Awards la cele 10 ediții 2016 – 2025
5000 de mărci comerciale;
850.000 vizitatori unici ai site-ului www.notorium.md;
450.000 de telespectatori online ai Galei de Premiere Notorium, transmise pe www.privesc.eu;
20 resurse mass media au mediatizat Evenimentele NOTORIUM;

Locaţiile Galei de Decernare – Radisson Blu, Casa Sărbătorii, Palatul Grand Elysee, Richland Restaurant, Madison Park;
Invitaţi speciali reprezentantul Delegației Uniunii Europene, Directorul General AGEPI, formaţia Brio Sonores, Pasha Parfenii, Vladimir Fotescu & Band, AKORD, Aliona Moon, cavalerii medievali, Flagrant Dance, Petru Moisei.