Maib, un brand reînnoit: modern, agil, inovator. Suntem foarte încântați să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită!

De ce am simțit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care își propune să creeze un nou standard de experiență a clienților, să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai mobilă. Suntem impulsionați de viziunea noastră și inspirați de valorile noastre, care ne împing spre evoluție, inovație, spre nivelul următor și ne motivează să oferim mereu produse și servicii actualizate consumatorilor noștri, precum și să fim cu adevărat la un click distanță de fiecare client, orice ar face și oriunde s-ar afla.

Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesitățile și stilul de viață al clienților noștri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru și modelul operațional, care vor oferi mult mai multe facilități, atât în ​​mediul real, cât și în mediul online, dar și identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfățișare a sucursalelor băncii, site-ul web și aplicațiile.

Ancorată în istoria sa de 30 de ani și continuând să fie lider de piață, maib ține pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din țară. Noua identitate vizuală reflectă poziția și viziunea băncii.

În contextul în care clienții sunt atât de flexibili și ne-am propus să fim la un click distanță de ei, am simțit nevoia unei identități la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât și în new media, platformele digitale și aplicații. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambițiile noastre includ extinderea digitală internațională și inițiative pentru ecosisteme digitale.

Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?

Logo-ul restilizat s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul nostru stil recognoscibil maib și de a aduce un pic de bucurie oamenilor, păstrându-l simplu, modern și tineresc în același timp.

Cercul simbolizează stabilitatea, comunitatea și unitatea, care ține toate valorile noastre împreună, păstrând promisiunea de a rămâne orientați către client, transparenți, profesioniști, de încredere, inovatori, agili și cu spirit de echipă. Tăietura din cerc indică drumul nostru împreună, calea spre succes, spre nivelul următor. Culoarea verde a devenit mai aprinsă și mai proaspătă, transmițând astfel bună dispoziție și optimism.

Valorile maib – baza acțiunilor noastre

Valorile noastre de bază determină toate acțiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru față de angajați, parteneri, părțile interesate și clienți, dar și promisiunea noastră că vom demonstra iar și iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:

Mereu orientați către client [prioritatea noastră numărul 1] – îi înțelegem cu adevărat pe clienții noști, preferințele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente și experiențe de 5 stele, care ajută la construirea unor relații durabile și reciproc avantajoase.

Promisiunea noastră: numai punând clienții noștri pe primul loc ne putem aștepta ca clienții noștri să ne plaseze pe primul loc.

Mai transparenți [deschiși, clari, expliciți] – transparența este o trăsătură prezentă în ADN-ul nostru organizațional care demonstrează onestitate, deschidere, responsabilitate și o atitudine directă față de toate interacțiunile noastre de afaceri – atât pe plan intern, cât și extern.

Promisiunea noastră: vom crea o cultură ușor de înțeles a proceselor și a comunicării directe, care ne va câștiga încredere atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri.

 

Mai profesioniști [competenți, cunoscători, informați] – suntem într-o dezvoltare continuă, angajăm și păstrăm oameni capabili și inteligenți, oferindu-le în mod constant oportunități de creștere și perfecționare.

Promisiunea noastră: ne vom mândri cu calitatea înaltă a muncii noastre și ne vom asigura că le oferim servicii excepționale clienților noștri care, nu doar le întrunesc așteptările, ci le depășesc.

 

Mai demni de încredere [onești, demni de încredere, integri] – credem că singura modalitate de a câștiga cu adevărat încredere este să fii de încredere, astfel ne bazăm pe integritatea, capacitatea și competența echipei noastre. Încurajăm în mod activ pe toată lumea să fie cei mai buni, să facă tot ce le stă în putere, și, de asemenea, să aibă încrederea că pot cere ajutor sau sfaturi în orice moment.

Promisiunea noastră: trebuie mai întâi să ascultăm ce își doresc clienții noștri, să-i ajutăm, și, cel mai important, să fim acolo pentru ei atunci când au nevoie de noi.

 

Mai inovatori [pro-activi, creativi, vizionari] – ne propunem să creăm și să oferim produse și servicii noi și interesante care pot îmbunătăți viața clienților noștri, care le depășesc în mod constant așteptările, fiind implementate cu mult înaintea competitorilor noștri.

Promisiunea noastră: încurajăm gândirea „outside the box” la toate nivelurile afacerii, pentru a crea și livra produse și servicii noi și interesante, care vor îmbunătăți viața clienților noștri.

 

Mai agili [flexibili, adaptabili, bine pregătiți] – avem capacitatea de a ne adapta, de a ne transforma, de a reuși într-un mediu care progresează rapid, ambiguu și plin de provocări.

Promisiunea noastră: vom privi întotdeauna înainte, astfel încât reacția noastră la schimbările din condițiile pieței locale și globale poate fi imediată și suntem pregătiți să ne adaptăm mai repede la situațiile care pot afecta viața clienților noștri.

 

Cu mai mult spirit de echipă [uniți, cooperanți, comunicativi] – munca în echipă duce la o productivitate mai bună, o rentabilitate mai mare, prin obiective comune, aspirații și idei, dar și la inovație mai rapidă, perspective și abilități multiple.

Promisiunea noastră: vom aplica aceleași valori de echipă relației noastre cu partenerii și clienții noștri, menținând o conversație bidirecțională semnificativă cu aceștia, pentru a ne asigura că știm de ce au nevoie și ce doresc și pentru a co-crea produse și servicii potrivite pentru ei.

Cum a evoluat vechiul logo în cel nou?

Urmăriți videoclipul cu dezvăluirea noului logo și bucurați-vă de transformare alături de noi!

Dar asta nu este tot, veți afla în curând mai multe despre reînnoirea conceptului nostru de sucursală și urmează încă multe alte surprize! Rămâneți aproape!

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o cotă de 34% din împrumuturi și o cotă de 31% din depozitele din întregul sistem bancar. Banca deservește aproape 30% din populația țării și este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. Obiectivele pe termen mediu ale maib includ 40% din cota de piață a împrumuturilor, 55% din plăți, un raport cost-venit sub 45% și rentabilitatea de peste 20% a capitalurilor proprii, care urmează să fie atinsă până în 2024. Din 2018, cel mai mare acționar al băncii este un consorțiu care include Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup de gestionare a activelor de frunte în țările baltice și Horizon Capital, un fond de investiții privat axat pe piețele emergente din Europa.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

bbc.com/în imagine: Alina Juk

„Poți să aduci bani din Moscova”. BBC s-a infiltrat într-o rețea secretă care vizează alegerile din Moldova: investigație

Jurnaliștii de la BBC susțin că, cu ajutorul unui reporter sub acoperire, s-au infiltrat într-o rețea secretă finanțată de Rusia, care încearcă să influențeze alegerile parlamentare din Republica Moldova. Potrivit BBC, rețeaua plătește membrii săi pentru a publica propagandă pro-rusă și știri false, precum și pentru a identifica susținători ai opoziției pro-ruse și a realiza sondaje. BBC susține că a descoperit legături între rețeaua pro-rusă, politicianul fugar Ilan Șor și organizația „Eurasia”.

Pe 21 septembrie, BBC a notat că jurnaliștii săi s-au infiltrat în rețea prin aplicația Telegram, folosind un link trimis de un informator.

Potrivit sursei, reportera BBC Ana și alți 34 de recruți au primit invitația de a participa la seminare online secrete, unde „se formau operativiști”. Printre titlurile seminariilor se număra, de exemplu, unul intitulat „Cum să parcurgi drumul de la bucătărie la lider național”. Conform BBC, Ana și ceilalți erau testați regulat asupra cunoștințelor dobândite.

În cele din urmă, coordonatoarea rețelei, Alina Juk, a luat legătura cu reportera BBC. Potrivit sursei, profilul Alinei Juk de pe rețelele sociale indică faptul că este din regiunea transnistreană, iar contul ei de Instagram arată că, în ultimii ani, a vizitat de mai multe ori Rusia. Juk i-a spus Anei că va fi plătită cu 3.000 de lei moldovenești (170 de dolari SUA) pe lună pentru a posta pe TikTok și Facebook înainte de alegeri, iar banii urmau să fie primiți prin Promsviazbank (PSB).

După rezolvarea formalităților, Ana și ceilalți recruți au fost instruiți cum să posteze pe rețelele sociale folosind ChatGPT. Li s-a explicat că „conținutul atrage utilizatorii dacă imaginea reflectă satiric realitatea”, dar utilizarea excesivă a inteligenței artificiale trebuie evitată, pentru ca postările să fie percepute ca „organice”.

În grupul de Telegram, Ana și BBC au avut acces la instrucțiunile anterioare pentru recruți. Potrivit BBC, la început li se cerea să posteze mesaje patriotice despre personalități istorice din Moldova, dar treptat cerințele au devenit deschis politice.

BBC notează că Anei i s-a cerut să posteze acuzații nefondate, inclusiv că guvernarea actuală a Moldovei ar plănui să falsifice rezultatele alegerilor, că posibila aderare a Moldovei la UE ar depinde de implicarea cetățenilor în comunitatea LGBTQ+ și că președinta Sandu ar sprijini traficul de copii. Sursa menționează că, în cadrul operațiunii, angajații infiltrați ai BBC au publicat doar mesajele care corespundeau faptelor și într-o cantitate limitată.

BBC notează că a dorit să afle cine mai face parte din rețea, descoperind că aceasta include cel puțin 90 de conturi TikTok, unele mascate ca agenții de știri. Conturile au publicat mii de videoclipuri, adunând peste 23 de milioane de vizualizări și 860.000 de aprecieri de la începutul lui ianuarie.

Publicația și-a împărtășit concluziile cu Laboratorul american de Cercetări Criminalistice Digitale, care a declarat că rețeaua pro-rusă ar putea fi mult mai mare. Conform datelor lor, de la începutul lunii ianuarie, conținutul rețelei a strâns 55 de milioane de vizualizări și peste 2,2 milioane de aprecieri pe TikTok.

Potrivit BBC, răspândirea dezinformării nu este singura activitate a rețelei. Coordonatoarea Alina Juk i-a oferit Anei, de asemenea, 200 de lei moldovenești (12 dolari SUA) pe oră, în numerar, pentru a realiza un sondaj neoficial în rândul locuitorilor Chișinăului despre preferințele lor electorale. Înainte de a începe sarcina, recruții au fost instruiți cum să influențeze respondenții și să înregistreze în secret vocile celor care susțineau opoziția pro-rusă. Juk a explicat că înregistrările ar putea fi folosite pentru a „preveni falsificarea rezultatelor” și pentru a demonstra o eventuală victorie nedreaptă a PAS.

BBC notează că a obținut dovezi că rețeaua în care s-a infiltrat corespondentul său este finanțată din Rusia. Ana a interceptat și a filmat conversația Alinei Juk, care solicita bani din Moscova. „Ascultă, poți să aduci bani din Moscova… Trebuie să le plătesc salariile oamenilor mei”, îi spunea Juk unui interlocutor necunoscut. Publicația scrie că nu este clar cine i-a trimis exact banii, dar BBC a reușit să identifice legături între rețea și Ilan Șor prin intermediul ONG-ului „Eurasia”. BBC a descoperit, de asemenea, fotografii ale coordonatoarei Anei, Alina Juk, pe site-ul „Eurasia”, iar unul dintre grupurile de pe Telegram, în care a fost adăugată Ana, se numește „Liderii Eurasia”.

Publicația notează că a cerut un comentariu de la Ilan Șor, conducerea „Eurasia” și de la Alina Juk, dar nu a primit răspuns.

***

Organizația „Eurasia” a fost înregistrată la Moscova, în aprilie 2024, pe numele lui Nelli Parutenco, fost trezorier al Partidului „ȘOR”, declarat neconstituțional în 2023. „Eurasia” a sponsorizat plăți pentru pensionarii și bugetarii din Găgăuzia – regiune condusă de exponenți ai lui Ilan Șor, precum și alte inițiative care au legătură cu oligarhul fugar. Președinta Consiliului de administrație este deputata Dumei de Stat Aliona Arșinova, de la Partidul „Rusia Unită”. Organizația figurează pe lista de sancțiuni a SUA din septembrie 2024 pentru implicarea în destabilizarea Moldovei.

Ilan Șor a fugit din Republica Moldova în vara anului 2019, împreună cu fostul lider democrat Vladimir Plahotniuc, stabilindu-se ulterior în Israel. Pe 1 februarie 2024, Șor a părăsit Israelul și se află în Federația Rusă. În aprilie 2023, Curtea de Apel l-a condamnat la 15 ani de închisoare în dosarul „Frauda bancară” și a pus sechestru pe bunuri de peste 5 miliarde de lei. Șor a contestat decizia, susținând că nu se conformează acesteia, iar pe 13 decembrie 2024 Curtea Supremă de Justiție a menținut sentința. El figurează pe listele de sancțiuni ale SUA, Marii Britanii, Canadei și UE pentru legături cu Kremlinul și tentative de destabilizare a Moldovei.

(VIDEO) Descoperire în tratamentul cancerului: Echipamente de 6 milioane pentru Institutul Oncologic

Institutul Oncologic din Chișinău a primit echipamente medicale moderne în valoare de șase milioane de lei. Aparatura, oferită de Uniunea Europeană și Organizația Mondială a Sănătății, va permite medicilor să efectueze intervenții minim invazive, diagnostic precis și chiar proceduri inovatoare care anterior erau imposibile în Moldova. Medicii au testat deja noile dispozitive și le consideră o adevărată revoluție în tratamentul pacienților cu afecțiuni oncologice.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

NM

Un candidat unic prin tragere la sorți: PL cheamă partidele unioniste și pro-europene la sediul său

Partidul Liberal, condus de Mihai Ghimpu, a invitat partidele unioniste și pro-europene la sediul său pentru a decide, prin tragere la sorți, „retragerea din campania electorală în favoarea unui concurent dintre aceste partide”. Potrivit formațiunii, o astfel de retragere ar garanta „o majoritate parlamentară pro-europeană și nu una pro-rusă” în urma alegerilor parlamentare.

Partidele unioniste și pro-europene au fost invitate pe 22 septembrie, la ora 10:00, la sediul Partidului Liberal „pentru a lua decizia, prin tragere la sorți, de retragere din campania electorală în favoarea unui concurent electoral dintre aceste partide”.

„Retragerea în favoarea unui partid și sprijinirea lui de către celelalte partide concurente îi va ajuta pe alegători să voteze liber și asumat pentru menținerea cursului european. PL consideră, că doar făcând acest pas de retragere în favoarea unui concurent dintre partidele noastre putem fi siguri că vom avea o majoritate parlamentară pro-europeană și nu una pro-rusă prin votul dat la alegerile din 28 septembrie”, se arată într-o declarație a Partidului Liberal.

***

Partidul Liberal din Republica Moldova s-a lansat în campania electorală pentru scrutinul parlamentar din 28 septembrie cu promisiunea de „reîntregire a neamului” prin unirea cu România și accelerarea integrării europene. Formațiunea, care a mai participat la guvernare în cadrul Alianțelor pentru Integrare Europeană (2009–2013, 2015–2017), a venit în fața alegătorilor cu o listă de 58 de candidați.

Amintim că, săptămâna trecută, Partidul Național Moldovenesc (PNM), condus de Dragoș Galbur, a cerut Partidului Liberal, AUR Moldova și „Blocului Unirii Naționale” să se retragă din alegeri și să susțină PNM. Anterior, în martie 2025, Galbur propusese Partidului Național Liberal și Partidului Reîntregirii Naționale, care se regăsesc în cadrul „Blocului Unirii Naționale”, precum și Partidului Liberal, să fuzioneze într-o singură formațiune, însă inițiativa nu s-a materializat.

La alegerile parlamentare din 28 septembrie participă 23 de concurenți electorali: 15 partide, patru blocuri și patru candidați independenți.

rise.md

De la „Centru de tineret” la casă personală în Orheiul Vechi? Investigația Rise Moldova și reacția candidatului la deputăție

La Trebujeni, în inima Orheiului Vechi, o construcție ridicată cu promisiunea unui spațiu pentru tineri și cu munca a zeci de voluntari a ajuns, oficial, proprietate personală a unui fost deputat socialist, care candidează din nou la Parlament, scrie Rise Moldova. Potrivit sursei citate, ceea ce partenerii străini prezentau în faza de construcție drept „Centru de tineret”, Nicolae Pascaru, candidatul Partidului Alianța Moldovenii, l-a trecut pe numele său drept „casă de locuit”. În declarația de avere, politicianul susține că a ridicat imobilul cu „forțe proprii în perioada 2018-2024”.

Rise Moldova notează că, în timp ce Pascaru lansa critici publice la adresa donatorilor străini, o organizație din Danemarca strângea fonduri pentru finisarea clădirii pe care politicianul o declară astăzi drept propria „casă”. Potrivit sursei, proiectul nu e finalizat, iar danezii continuă să adune fonduri. De cealaltă parte, Pascaru susține că deși ar fi înaintat un proiect pentru construcția centrului de tineret, nu a primit „nicio copeică”, iar casa a fost ridicată cu propriile forțe: „cu prieteni, cunoscuți, eu neamuri am, și am făcut-o”. 

Investigația Rise Moldova

Potrivit Rise Moldova, în declarația de avere depusă la CEC, candidatul la funcția de deputat Nicolae Pascaru a menționat o casă de 177 m² construită cu forțe proprii, pentru care ar fi cheltuit 186.000 de lei, adică sub 10.000 de euro.

rise.md

Jurnaliștii au aflat că, pe 15 iulie 2025, Pascaru, angajat atunci ca antrenor la Criuleni, a cumpărat un teren de cinci ari la marginea satului Trebujeni, pentru doar o mie de lei, potrivit declarației sale de avere. A doua zi, YMCA Moldova anunța pe Facebook începerea lucrărilor pentru construirea unui centru destinat trainingurilor și taberelor de vară.

YMCA Moldova este o organizație de tineret, parte din rețeaua YMCA Europe (cofinanțată de Uniunea Europeană), organizația umbrelă care reunește asociațiile YMCA naționale din întreaga regiune. YMCA se descifrează din engleză ca Young Men’s Christian Association (Asociația Creștină a Tinerilor). Alianţa Naţională YMCA din Republica Moldova a fost înregistrată oficial în 2010. În prezent îl are ca președinte pe Dumitru Roibu, candidat la funcția de deputat din partea Partidului Alianța Moldovenii, pe lista căruia candidează și Nicolae Pascaru.

Rise Moldova notează că a identificat proiectul elaborat pentru construcția „Centrului de conferințe în stil rustic YMCA Moldova” chiar pe site-ul Federației Voievod, a cărui președinte a fost Pascaru. Potrivit documentului, în 2015, secretarul general al „Alianței Naționale YMCA Moldova”, adică Nicolae Pascaru, a cedat gratuit terenul, pe o perioadă de 99 de ani, pentru construcția „Centrului de conferințe în stil rustic YMCA Moldova”. Costul total estimat la acea vreme pentru construcție era de 187 de mii de euro.

Proiectul prevede construcția a patru clădiri și a unei piscine, împărțite în cinci etape de lucrări.

Potrivit Rise Moldova, lucrările au început cu sprijin extern. Un reprezentant YMCA World a donat 200 de dolari, iar Pascaru a mulțumit pe Facebook: „Banii aceștia ne vor ajuta să cumpărăm două tone de ciment, ceea ce va sprijini construcția”.

Jurnaliștii mai susțin că, în 2016, YMCA Europe a publicat o fotografie în care anunța că 20 de tineri participau la lucrările de construcție a Centrului.

rise.md

Potrivit jurnaliștilor, pe lângă YMCA Moldova, în 2016 este înființată o altă organizație: Asociația Obștească „Y’s Men’s Club” din Moldova, care intră sub umbrela Y’s Men International –  o organizație creștină de voluntari menită să sprijine activitatea YMCA prin proiecte comunitare și strângere de fonduri. În 2018, un grup de danezi, membri ai Y’s Men din Danemarca, au vizitat Republica Moldova și Centrul de tineret de la Trebujeni. La acel moment, clădirea era ridicată, iar interiorul mobilat și decorat cu covoare și icoane.

rise.md

În urma vizitei, în 2019, Y’s Men din Danemarca lansa o campanie de colectare de fonduri pentru finalizarea Centrului de la Trebujeni. Într-un alt articol apărut în aceeași perioadă se scria că este nevoie de încă 25 de mii de euro pentru a încheia lucrările.

În 2022, YMCA Europe – organizația sub umbrela căreia se află asociația din Moldova – publică primele imagini cu clădirea Centrului de tineret. În imagini apare și politicianul. Între timp, „Centrului de conferințe în stil rustic” de la Trebujeni, așa cum se numea proiectul inițial, a fost inclus în lista campusurilor YMCA Europe, alături de alte 83 de locații de pe continentul european.

rise.md

În aprilie 2024, clădirea Centrului de tineret este înregistrată oficial la Cadastru drept „casă individuală de locuit”. Proprietarul bunului imobil este Nicolae Pascaru, notează sursa. În declarația de avere, Pascaru declară că ar fi cheltuit doar 186 de mii de lei, adică circa zece mii de euro, și că ar fi construit-o cu forțele proprii.

Reieșind din proiectul inițial, imobilul nu e finisat. Între timp, organizația daneză care și-a propus să sprijine tinerii din Republica Moldova continuă să strângă bani pentru ceea ce, în acte, a devenit curtea boierească a politicianului Nicolae Pascaru, scrie Rise Moldova. Pe site-ul oficial al Y’s Men Region Danemarca figurează un nou proiect: construcția unei clădiri suplimentare, cu 50 de locuri de cazare și o sală de conferințe.

Pentru sursa citată, Pascaru a declarat că deși ar fi înaintat un proiect pentru construcția centrului de tineret, nu a primit „nicio copeică”, iar casa a fost ridicată cu propriile forțe: „cu prieteni, cunoscuți, eu neamuri am, și am făcut-o”. 

Acesta a justificat prețul scăzut prin faptul că locuința a fost construită din piatră și lemn. „Afară e de piatră, înăuntru e de lemn. La mine podelele sunt făcute din lemn. De lemn, ele sunt mai ieftine. Sus, mansarda, tot e pus mult lemn. Diferența e foarte mare. Dar dacă să betonezi, prețul se mai mărește. Și, iarăși, casa asta este de piatră. Înăuntru nu este făcută de tapet sau cum se mai cheamă”, a spus Pascaru.

rise.md

Întreaga investigație poate fi citită aici.

rtec.md

Trafic oprit pe o porțiune din sectorul Buiucani: ce transport public va fi afectat luni și marți

Luni și marți, 22 și 23 septembrie, traficul rutier va fi complet suspendat pe strada Nicolae Costin din Chișinău, între străzile Onisifor Ghibu și Liviu Deleanu. Transportul public va circula pe trasee modificate. Măsura, valabilă între 09:00 și 20:00, a fost luată în contextul unor lucrări de asfaltare.

Primăria Chișinău a anunțat că pe strada Nicolae Costin vor avea loc lucrări de asfaltare a părții carosabile. Astfel, în intervalul 09:00-20:00, pe 22 și 23 septembrie, traficul rutier va fi complet suspendat pe tronsonul dintre străzile Onisifor Ghibu și Liviu Deleanu.

Pe durata lucrărilor, ruta de microbuz nr. 103 va circula astfel:

  • Tur: de pe str. Liviu Deleanu → str. Alba Iulia → str. Onisifor Ghibu → str. Nicolae Costin și apoi pe traseul stabilit;
  • Retur: de pe str. Nicolae Costin → str. Onisifor Ghibu → str. Alba Iulia → str. Liviu Deleanu și apoi pe traseul stabilit.

Ruta de troleibuz nr. 38 va circula astfel:

  • Tur: de pe str. Alba Iulia → str. Onisifor Ghibu → str. Nicolae Costin și apoi pe traseul stabilit;
  • Retur: de pe str. Nicolae Costin → str. Onisifor Ghibu → str. Alba Iulia.

Autoritățile capitalei i-au îndemnat pe șoferi să respecte indicațiile agenților de circulație și să manifeste răbdare și disciplină, fără abateri de la Regulamentul circulației rutiere.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: