Maib, un brand reînnoit: modern, agil, inovator. Suntem foarte încântați să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită!

De ce am simțit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care își propune să creeze un nou standard de experiență a clienților, să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai mobilă. Suntem impulsionați de viziunea noastră și inspirați de valorile noastre, care ne împing spre evoluție, inovație, spre nivelul următor și ne motivează să oferim mereu produse și servicii actualizate consumatorilor noștri, precum și să fim cu adevărat la un click distanță de fiecare client, orice ar face și oriunde s-ar afla.

Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesitățile și stilul de viață al clienților noștri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru și modelul operațional, care vor oferi mult mai multe facilități, atât în ​​mediul real, cât și în mediul online, dar și identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfățișare a sucursalelor băncii, site-ul web și aplicațiile.

Ancorată în istoria sa de 30 de ani și continuând să fie lider de piață, maib ține pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din țară. Noua identitate vizuală reflectă poziția și viziunea băncii.

În contextul în care clienții sunt atât de flexibili și ne-am propus să fim la un click distanță de ei, am simțit nevoia unei identități la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât și în new media, platformele digitale și aplicații. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambițiile noastre includ extinderea digitală internațională și inițiative pentru ecosisteme digitale.

Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?

Logo-ul restilizat s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul nostru stil recognoscibil maib și de a aduce un pic de bucurie oamenilor, păstrându-l simplu, modern și tineresc în același timp.

Cercul simbolizează stabilitatea, comunitatea și unitatea, care ține toate valorile noastre împreună, păstrând promisiunea de a rămâne orientați către client, transparenți, profesioniști, de încredere, inovatori, agili și cu spirit de echipă. Tăietura din cerc indică drumul nostru împreună, calea spre succes, spre nivelul următor. Culoarea verde a devenit mai aprinsă și mai proaspătă, transmițând astfel bună dispoziție și optimism.

Valorile maib – baza acțiunilor noastre

Valorile noastre de bază determină toate acțiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru față de angajați, parteneri, părțile interesate și clienți, dar și promisiunea noastră că vom demonstra iar și iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:

Mereu orientați către client [prioritatea noastră numărul 1] – îi înțelegem cu adevărat pe clienții noști, preferințele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente și experiențe de 5 stele, care ajută la construirea unor relații durabile și reciproc avantajoase.

Promisiunea noastră: numai punând clienții noștri pe primul loc ne putem aștepta ca clienții noștri să ne plaseze pe primul loc.

Mai transparenți [deschiși, clari, expliciți] – transparența este o trăsătură prezentă în ADN-ul nostru organizațional care demonstrează onestitate, deschidere, responsabilitate și o atitudine directă față de toate interacțiunile noastre de afaceri – atât pe plan intern, cât și extern.

Promisiunea noastră: vom crea o cultură ușor de înțeles a proceselor și a comunicării directe, care ne va câștiga încredere atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri.

 

Mai profesioniști [competenți, cunoscători, informați] – suntem într-o dezvoltare continuă, angajăm și păstrăm oameni capabili și inteligenți, oferindu-le în mod constant oportunități de creștere și perfecționare.

Promisiunea noastră: ne vom mândri cu calitatea înaltă a muncii noastre și ne vom asigura că le oferim servicii excepționale clienților noștri care, nu doar le întrunesc așteptările, ci le depășesc.

 

Mai demni de încredere [onești, demni de încredere, integri] – credem că singura modalitate de a câștiga cu adevărat încredere este să fii de încredere, astfel ne bazăm pe integritatea, capacitatea și competența echipei noastre. Încurajăm în mod activ pe toată lumea să fie cei mai buni, să facă tot ce le stă în putere, și, de asemenea, să aibă încrederea că pot cere ajutor sau sfaturi în orice moment.

Promisiunea noastră: trebuie mai întâi să ascultăm ce își doresc clienții noștri, să-i ajutăm, și, cel mai important, să fim acolo pentru ei atunci când au nevoie de noi.

 

Mai inovatori [pro-activi, creativi, vizionari] – ne propunem să creăm și să oferim produse și servicii noi și interesante care pot îmbunătăți viața clienților noștri, care le depășesc în mod constant așteptările, fiind implementate cu mult înaintea competitorilor noștri.

Promisiunea noastră: încurajăm gândirea „outside the box” la toate nivelurile afacerii, pentru a crea și livra produse și servicii noi și interesante, care vor îmbunătăți viața clienților noștri.

 

Mai agili [flexibili, adaptabili, bine pregătiți] – avem capacitatea de a ne adapta, de a ne transforma, de a reuși într-un mediu care progresează rapid, ambiguu și plin de provocări.

Promisiunea noastră: vom privi întotdeauna înainte, astfel încât reacția noastră la schimbările din condițiile pieței locale și globale poate fi imediată și suntem pregătiți să ne adaptăm mai repede la situațiile care pot afecta viața clienților noștri.

 

Cu mai mult spirit de echipă [uniți, cooperanți, comunicativi] – munca în echipă duce la o productivitate mai bună, o rentabilitate mai mare, prin obiective comune, aspirații și idei, dar și la inovație mai rapidă, perspective și abilități multiple.

Promisiunea noastră: vom aplica aceleași valori de echipă relației noastre cu partenerii și clienții noștri, menținând o conversație bidirecțională semnificativă cu aceștia, pentru a ne asigura că știm de ce au nevoie și ce doresc și pentru a co-crea produse și servicii potrivite pentru ei.

Cum a evoluat vechiul logo în cel nou?

Urmăriți videoclipul cu dezvăluirea noului logo și bucurați-vă de transformare alături de noi!

Dar asta nu este tot, veți afla în curând mai multe despre reînnoirea conceptului nostru de sucursală și urmează încă multe alte surprize! Rămâneți aproape!

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o cotă de 34% din împrumuturi și o cotă de 31% din depozitele din întregul sistem bancar. Banca deservește aproape 30% din populația țării și este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. Obiectivele pe termen mediu ale maib includ 40% din cota de piață a împrumuturilor, 55% din plăți, un raport cost-venit sub 45% și rentabilitatea de peste 20% a capitalurilor proprii, care urmează să fie atinsă până în 2024. Din 2018, cel mai mare acționar al băncii este un consorțiu care include Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup de gestionare a activelor de frunte în țările baltice și Horizon Capital, un fond de investiții privat axat pe piețele emergente din Europa.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

„Nota 6-7″. Cum apreciază unul dintre donatorii PAS activitatea guvernării în domeniul economic

Vasile Tofan, partener senior al fondului de investiții private „Horizon Capital” și unul dintre donatorii Partidului  Acțiune și Solidaritate (PAS), se declarată dezamăgit de partidul de guvernare „în anumite privințe”. În cadrul emisiunii NM „Есть вопросы”, omul de afaceri a apreciat politicile în domeniul economic cu notele 6-7. De asemenea, Tofan a recunoscut că, de-a lungul timpului, i s-a propus de mai multe ori să ocupe funcții publice.

„Nu ascund că am simpatie pentru această generație de lideri și politicieni care încearcă să schimbe ceva. În același timp, sunt critic la adresa lor și, ca mulți alții, sunt dezamăgit în anumite privințe. Dar apreciez faptul că, în general, ei sunt oameni cinstiți. Spre deosebire de mulți care finanțează opoziția cu saci întregi de bani, ei abordează acest lucru transparent”, a declarat Tofan.

Întrebat cum apreciază politica economică a guvernării din ultimii patru ani, investitorul a fost rezervat în nota acordată.

„Le-aș da un 6–7 din 10. Au intenții bune, sincere, dar, ca mulți politicieni, le lipsește curajul pentru a implementa reforme cu adevărat eficiente”, a spus el.

În contextul stagnării economice, Tofan consideră că situația este cauzată de o combinație de factori interni și externi.

„E o prostie să negi influența războiului, secetei sau crizei din industria auto europeană. Hai să trecem rapid prin factorii principali. În primul rând, războiul — un factor evident pentru toată lumea, investițiile nu vin. În al doilea rând, seceta: sectorul agricol reprezenta înainte cam 12% din PIB, acum este în jur de 5%, deci o pierdere de circa 7%.

Al treilea — componentele auto, care de mulți ani sunt cel mai mare articol de export al Moldovei: aproape 20% din exporturi. Industria auto germană este acum într-o criză profundă.

Al patrulea factor — demografic. Creșterea economică este numărul de persoane care muncesc, înmulțit cu productivitatea lor. Dacă populația scade, asta afectează economia direct”, a menționat el.

Omul de afaceri a atras atenția că multe dintre problemele cu care se confruntă țara nu pot fi puse exclusiv în cârca PAS.

„Am enumerat patru factori principali, dar provocările sunt mult mai multe. Acestea sunt dificultăți reale, externe și interne, pentru care PAS nu poate fi considerat responsabil. Deși mulți afirmă că exodul populației a fost cauzat de guvernarea PAS, realitatea este că demografia urmează un trend global, care nu se schimbă pe termen scurt”, a punctat Tofan.

De asemenea, Tofan a recunoscut că, de-a lungul timpului, i s-a propus de mai multe ori să ocupe funcții publice.

„Nu sunt politician. Sunt prea rațional și, în același timp, prea emoțional pentru asta. Resimt o repulsie față de politicieni. Când aud ce spun unii dintre ei, mă întreb: chiar cred în ceea ce spun sau doar mint pentru a obține puterea? Nu știu ce e mai grav”, a subliniat acesta.

Ce ar însemna pentru Moldova cumpărarea acțiunilor Purcari de către grupul polonez Maspex: „Este important”

În luna mai, a devenit public faptul că grupul polonez Maspex intenționează să cumpere pachetul majoritar de acțiuni al companiei Purcari (în prezent, grupul include fabricile Purcari, Bostavan, Bardar din Moldova, două crame în România și una în Bulgaria – NM). Într-un interviu pentru NM, Vasile Tofan, partener senior al fondului de investiţii private „Horizon Capital”, a explicat ce implică această tranzacție și ce impact poate avea pentru Republica Moldova.

Tofan a subliniat că Maspex este unul dintre cei mai mari jucători regionali în industria alimentară, cu venituri anuale de aproximativ 3,5 miliarde de euro, și că intrarea acestuia în acționariatul Purcari ar aduce beneficii importante. „A fost evident că un investitor strategic de talia Maspex ar aduce o altă forță în acționariat. Maspex deține branduri precum ‘Żubrówka’, cea mai vândută vodcă din Europa de Est, și Carlo Rossi, cel mai vândut vin din Polonia”, a explicat omul de afaceri.

El consideră că această tranzacție este o oportunitate majoră pentru Moldova, mai ales în ceea ce privește accesul pe piețe internaționale. „Este important pentru noi și pentru Moldova, deoarece avem un vin cu adevărat bun — poate cel mai bun din punct de vedere al raportului calitate-preț. Totuși, ne-a lipsit forța comercială necesară pentru a pătrunde în marile lanțuri de magazine — precum Tesco, Auchan, Biedronka (lanț polonez de retail) și altele. Pentru a concura cu asemenea retaileri și a ajunge pe rafturi, este nevoie de sprijin puternic”, a explicat Tofan.

În opinia sa, prezența Maspex va consolida poziția Purcari pe piața internațională și va contribui la creșterea exporturilor moldovenești: „Eu sunt convins că parteneriatul cu Maspex ne va oferi o forță comercială mult mai mare. La o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari a grupului Purcari și la dimensiunea Maspex, poziția noastră va fi mult mai solidă. Pentru Moldova, aceasta înseamnă o creștere semnificativă a exporturilor”.

Totodată, Tofan a menționat că Maspex are deja relații comerciale cu Moldova, prin intermediul brandului său Tymbark: „Ei deja cumpără cireșe, vișine, concentrat de mere. Cred că investițiile în această zonă se vor accelera”.

Referindu-se la detaliile tranzacției, omul de afaceri a precizat că, în prezent, nu poate oferi informații exacte despre cine va vinde acțiunile: „În prezent, o parte din acțiuni aparțin fondului Horizon Capital, o parte fondatorului companiei, Victor Bostan, iar o parte sunt tranzacționate liber la bursă și pot fi cumpărate de orice doritor. Deocamdată nu pot spune exact de la cine vor cumpăra acțiuni cei de la Maspex, pentru că, sincer, nici eu nu știu. Din informațiile publice, se știe că fondatorul Victor Bostan va păstra circa 75% din acțiunile sale — deci va vinde doar o parte și va rămâne la conducerea companiei. Restul investitorilor vor decide individual”, a subliniat Vasile Tofan.

În ceea ce privește prețul oferit de Maspex, Tofan a explicat că oferta include o primă generoasă față de cotațiile actuale: „aspex a oferit 21 RON pe acțiune, în timp ce anterior acțiunile se tranzacționau în jur de 14 RON. Este o primă de aproximativ 50% față de prețul de piață. Fiecare investitor decide singur dacă acceptă oferta. Ca să înțelegeți, avem aproximativ 70 de fonduri-investitor și circa 11.000 de investitori de retail — adică oameni simpli, care au cumpărat acțiuni”.

Întrebat de ce ar vinde cineva o companie profitabilă, omul de afaceri a explicat că astfel de decizii depind exclusiv de perspectiva fiecărui investitor: „Oferta presupune o primă de 50% față de prețul actual al pieței. Fiecare investitor își va face propria evaluare. Dacă mă întrebați personal, eu consider că este un preț bun”, a menționat partener senior al fondului de investiţii private „Horizon Capital”.

Recean, în dialog cu activiști, antreprenori și tineri din Găgăuzia și Taraclia: „Unitatea e puterea noastră”

Prim-ministrul Dorin Recean a avut o întrevedere cu mai mulți activiști civici, antreprenori, tineri, dar și reprezentanți ai sectoarelor de educație, cultură și mass-media din UTA Găgăuzia și raionul Taraclia. Potrivit unui comunicat al Executivului, discuțiile s-au concentrat pe importanța implicării minorităților naționale în procesele de luare a deciziilor.

Dorin Recean a evidențiat faptul că în sudul țării se investește activ, în special, în infrastructură. Printre cele mai mari proiecte se numără construcția drumului de ocolire Vulcănești, un proiect de 28 de milioane de euro, susținut din fonduri europene. Totodată, în UTA Găgăuzia, sunt în desfășurare 15 proiecte finanțate prin programul guvernamental „Satul European”, în valoare totală de 73 de milioane de lei.

De asemenea, premierul a menționat lansarea programului de formare profesională pentru cadrele didactice care predau limba găgăuză în grădinițele din autonomie. Programul este organizat de Universitatea de Stat din Comrat, sub egida Ministerului Educației, și este destinat pentru 74 de cadre didactice din 56 de grădinițe din autonomie. 

Tinerii prezenți la întrevedere au abordat subiecte privind integrarea europeană și măsurile de combatere a dezinformării.

„Unitatea e puterea noastră și doar împreună vom reuși să dezvoltăm comunitățile locale și să asigurăm un nivel de trai mai bun”, a precizat șeful Guvernului. 

(VIDEO) Drumurile Moldovei și Ucrainei spre UE se vor separa/ Aerul din Chișinău este nociv/ Râul Bâc a secat

Cele mai importante știri din Moldova și din lume în noua ediție NewsMaker!
Subiectele ediției:
— PNM cere autorităților să interzică participarea la alegeri a blocului „Victorie”
— Calitatea aerului s-a înrăutățit la Chișinău și Bălți din cauza caniculei
— Șapte partide ar putea să nu participe la parlamentare
— Bîc – râul care „dispare” vara
— Canicula nu cedează: Cod Galben în sudul țării
— Căldură mare și la zoo: animalele stau la umbră sau fac duș rece
— Moldova șI Ucraina, pe drumuri separate în negocierile de aderare la UE
— Trei lideri de partide acuză autoritățile de subordonarea sistemului „Alegeri”
— Partidul „Inima Moldovei” a protestat la sediul CA: „Aici ar fi putut fi adevărul”
— PL cere anchetă pentru declarațiile lui Șor de la Moscova
— PSDE propune crearea „Alianței Moldova Europeană”
— Risc de corupere a alegătorilor. Recean: democrația nu-i de vânzare
— Până la 400 milioane euro pentru securitatea energetică a Moldovei
Abonați-vă la NewsMaker – cele mai actuale știri fără cenzură.
Nu uitați să apăsați pe clopoțel pentru a nu rata noile ediții: zilnic, la 15:00 și 19:00, de luni până vineri.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Sandu, mesaj de la Varșovia: „Moldova este mândră să fie alături de Polonia”

Președinta Republicii Moldova, Maia Sandu, efectuează o vizită oficială la Varșovia, unde a susținut marți, 8 iulie, un discurs în cadrul conferinței comune cu omologul său polonez, Andrzej Duda. În declarațiile sale, șefa statului a evidențiat relațiile strânse dintre cele două țări, „bazate pe încredere, solidaritate și obiective comune”, menționând că parteneriatul moldo-polonez este „mai solid ca niciodată”.

Maia Sandu a apreciat sprijinul Poloniei pentru Republica Moldova în momentele de criză, precum pandemia, criza energetică și valul de refugiați, dar și susținerea oferită în parcursul european al țării.

„Polonia a fost de mult timp o sursă de inspirație pentru Moldova — prin transformarea sa democratică, modernizarea economică și parcursul său de succes către integrarea europeană”, a subliniat președinta.

Președinta a remarcat că Polonia a devenit recent a 20-a cea mai mare economie a lumii și a apreciat că „familiile poloneze nu au trăit niciodată mai bine — pentru că s-a investit în reforme și s-a construit un stat ancorat în valorile europene”.

Președinta Moldovei a amintit sprijinul oferit de Polonia în momente-cheie pentru țara sa, inclusiv în crizele pandemiei, energetice și în gestionarea refugiaților.

„În 2021, când Rusia a transformat gazul într-o armă, Moldova a făcut prima achiziție de gaz de pe piața liberă — și am apelat la o companie poloneză. Asistența poloneză face o diferență reală în comunitățile din întreaga Moldovă — modernizând școlile noastre, spitalele și instituțiile locale. Ne-ați ajutat să dotăm forțele noastre de ordine cu expertiză și echipamente pentru a rămâne reziliente într-un mediu de securitate din ce în ce mai complex. Ați sprijinit antreprenorii moldoveni — inclusiv prin finanțare din partea Băncii de Dezvoltare Poloneze  pentru întreprinderile mici și mijlocii”, a subliniat Sandu.

Șefa statului a vorbit și despre cooperarea economică, menționând că „asistența poloneză face o diferență reală în comunitățile din întreaga Moldovă — modernizând școlile noastre, spitalele și instituțiile locale”. Ea a amintit investițiile poloneze, inclusiv achiziția Purcari de către Grupul Maspex: „Acest parteneriat oferă produselor moldovenești acces la o rețea regională de distribuție puternică, un impuls important pentru exporturile noastre — și transmite un mesaj clar că Moldova este deschisă pentru afaceri”.

Președinta a încurajat firmele poloneze să investească în Moldova.

„Moldova oferă o bază eficientă din punct de vedere al costurilor și prietenoasă cu mediul de afaceri pentru acces pe piețe românească și ucraineană. Având o piață internă mai mică, suntem obligați, ca țară, să construim cea mai competitivă platformă de export din regiune și dorim ca firme poloneze ambițioase să valorifice acest potențial”, a mai menționat șefa statului.

Sandu a mai menționat și legăturile culturale și umane dintre cele două popoare: „În Moldova, o comunitate mică, dar mândră, de etnie poloneză continuă să-și păstreze patrimoniul cultural — o moștenire a istoriei noastre comune. Iar în Polonia, diaspora moldovenească construiește noi punți între popoarele noastre — prin muncă, studii și viață comunitară, contribuind la economiile ambelor țări”.

Președinta a elogiat vocea Poloniei în UE și a reiterat sprijinul Moldovei pentru Ucraina: „Suntem profund recunoscători Poloniei pentru sprijinul ferm acordat Ucrainei — pentru că, sprijinind Ucraina, contribuiți la protejarea Moldovei. Țineți acest război — și imperiul din spatele lui — departe de granițele noastre, departe de casele noastre. Ucraina poartă greul acestui război — iar curajul ei apără întreaga Europă. Onorăm această jertfă”.

Maia Sandu a reafirmat angajamentul pentru integrarea europeană: „Nu cerem scurtături. Ne facem temele — pentru că credem în acest proiect. Și pentru că vrem să contribuim la el”. Ea a transmis că Moldova este pregătită să întărească Uniunea Europeană „pentru regiunea noastră, pentru securitatea granițelor și pentru viitorul Europei”.

„Moldova este mândră să fie alături de Polonia. Și împreună, suntem hotărâți să construim o Europă mai puternică, mai sigură și mai unită”, a încheiat Maia Sandu.

Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: