Maib, un brand reînnoit: modern, agil, inovator. Suntem foarte încântați să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită!

De ce am simțit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care își propune să creeze un nou standard de experiență a clienților, să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai mobilă. Suntem impulsionați de viziunea noastră și inspirați de valorile noastre, care ne împing spre evoluție, inovație, spre nivelul următor și ne motivează să oferim mereu produse și servicii actualizate consumatorilor noștri, precum și să fim cu adevărat la un click distanță de fiecare client, orice ar face și oriunde s-ar afla.

Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesitățile și stilul de viață al clienților noștri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru și modelul operațional, care vor oferi mult mai multe facilități, atât în ​​mediul real, cât și în mediul online, dar și identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfățișare a sucursalelor băncii, site-ul web și aplicațiile.

Ancorată în istoria sa de 30 de ani și continuând să fie lider de piață, maib ține pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din țară. Noua identitate vizuală reflectă poziția și viziunea băncii.

În contextul în care clienții sunt atât de flexibili și ne-am propus să fim la un click distanță de ei, am simțit nevoia unei identități la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât și în new media, platformele digitale și aplicații. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambițiile noastre includ extinderea digitală internațională și inițiative pentru ecosisteme digitale.

Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?

Logo-ul restilizat s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul nostru stil recognoscibil maib și de a aduce un pic de bucurie oamenilor, păstrându-l simplu, modern și tineresc în același timp.

Cercul simbolizează stabilitatea, comunitatea și unitatea, care ține toate valorile noastre împreună, păstrând promisiunea de a rămâne orientați către client, transparenți, profesioniști, de încredere, inovatori, agili și cu spirit de echipă. Tăietura din cerc indică drumul nostru împreună, calea spre succes, spre nivelul următor. Culoarea verde a devenit mai aprinsă și mai proaspătă, transmițând astfel bună dispoziție și optimism.

Valorile maib – baza acțiunilor noastre

Valorile noastre de bază determină toate acțiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru față de angajați, parteneri, părțile interesate și clienți, dar și promisiunea noastră că vom demonstra iar și iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:

Mereu orientați către client [prioritatea noastră numărul 1] – îi înțelegem cu adevărat pe clienții noști, preferințele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente și experiențe de 5 stele, care ajută la construirea unor relații durabile și reciproc avantajoase.

Promisiunea noastră: numai punând clienții noștri pe primul loc ne putem aștepta ca clienții noștri să ne plaseze pe primul loc.

Mai transparenți [deschiși, clari, expliciți] – transparența este o trăsătură prezentă în ADN-ul nostru organizațional care demonstrează onestitate, deschidere, responsabilitate și o atitudine directă față de toate interacțiunile noastre de afaceri – atât pe plan intern, cât și extern.

Promisiunea noastră: vom crea o cultură ușor de înțeles a proceselor și a comunicării directe, care ne va câștiga încredere atât din partea clienților, cât și a partenerilor noștri.

 

Mai profesioniști [competenți, cunoscători, informați] – suntem într-o dezvoltare continuă, angajăm și păstrăm oameni capabili și inteligenți, oferindu-le în mod constant oportunități de creștere și perfecționare.

Promisiunea noastră: ne vom mândri cu calitatea înaltă a muncii noastre și ne vom asigura că le oferim servicii excepționale clienților noștri care, nu doar le întrunesc așteptările, ci le depășesc.

 

Mai demni de încredere [onești, demni de încredere, integri] – credem că singura modalitate de a câștiga cu adevărat încredere este să fii de încredere, astfel ne bazăm pe integritatea, capacitatea și competența echipei noastre. Încurajăm în mod activ pe toată lumea să fie cei mai buni, să facă tot ce le stă în putere, și, de asemenea, să aibă încrederea că pot cere ajutor sau sfaturi în orice moment.

Promisiunea noastră: trebuie mai întâi să ascultăm ce își doresc clienții noștri, să-i ajutăm, și, cel mai important, să fim acolo pentru ei atunci când au nevoie de noi.

 

Mai inovatori [pro-activi, creativi, vizionari] – ne propunem să creăm și să oferim produse și servicii noi și interesante care pot îmbunătăți viața clienților noștri, care le depășesc în mod constant așteptările, fiind implementate cu mult înaintea competitorilor noștri.

Promisiunea noastră: încurajăm gândirea „outside the box” la toate nivelurile afacerii, pentru a crea și livra produse și servicii noi și interesante, care vor îmbunătăți viața clienților noștri.

 

Mai agili [flexibili, adaptabili, bine pregătiți] – avem capacitatea de a ne adapta, de a ne transforma, de a reuși într-un mediu care progresează rapid, ambiguu și plin de provocări.

Promisiunea noastră: vom privi întotdeauna înainte, astfel încât reacția noastră la schimbările din condițiile pieței locale și globale poate fi imediată și suntem pregătiți să ne adaptăm mai repede la situațiile care pot afecta viața clienților noștri.

 

Cu mai mult spirit de echipă [uniți, cooperanți, comunicativi] – munca în echipă duce la o productivitate mai bună, o rentabilitate mai mare, prin obiective comune, aspirații și idei, dar și la inovație mai rapidă, perspective și abilități multiple.

Promisiunea noastră: vom aplica aceleași valori de echipă relației noastre cu partenerii și clienții noștri, menținând o conversație bidirecțională semnificativă cu aceștia, pentru a ne asigura că știm de ce au nevoie și ce doresc și pentru a co-crea produse și servicii potrivite pentru ei.

Cum a evoluat vechiul logo în cel nou?

Urmăriți videoclipul cu dezvăluirea noului logo și bucurați-vă de transformare alături de noi!

Dar asta nu este tot, veți afla în curând mai multe despre reînnoirea conceptului nostru de sucursală și urmează încă multe alte surprize! Rămâneți aproape!

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu o cotă de 34% din împrumuturi și o cotă de 31% din depozitele din întregul sistem bancar. Banca deservește aproape 30% din populația țării și este unul dintre cei mai mari angajatori din republică. Obiectivele pe termen mediu ale maib includ 40% din cota de piață a împrumuturilor, 55% din plăți, un raport cost-venit sub 45% și rentabilitatea de peste 20% a capitalurilor proprii, care urmează să fie atinsă până în 2024. Din 2018, cel mai mare acționar al băncii este un consorțiu care include Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), Invalda INVL, un grup de gestionare a activelor de frunte în țările baltice și Horizon Capital, un fond de investiții privat axat pe piețele emergente din Europa.

 

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

noi.md

Ceban, despre veceul de lângă Catedrală: „Un lucru normal. Oamenii trebuie să aibă unde să meargă”

Primarul Chișinăului, Ion Ceban, a comentat pe 4 august, în cadrul ședinței operative a serviciilor municipale, criticile apărute în spațiul public în legătură cu construirea WC-ului din scuarul Catedralei Mitropolitană „Nașterea Domnului”. Edilul a menționat că un veceu în proximitatea lăcașurilor sfinte este „un lucru normal” și că astfel de facilități se întâlnesc și în alte capitale ale lumii. De asemenea, șeful Direcției general-locativ comunală și amenajare, Ion Bordiumov, a menționat că toaleta vizată face parte dintr-un spațiu multifuncțional, care mai include o anexă folosită de angajații Spații Verzi și una de către reprezentanții catedralei. 

Au fost foarte multe interpretări în spațiul public referitor la WC-ul din scuarul catedralei. Iar pentru cei care tot ne arată și sunt specialiști în zone și planificări urbane arhitecturale, chiar o să rugăm câteva imagini să ne transmită colegii noștri din diferite capitale, fie că sunt europene, fie că sunt altele. Cum ar fi la Bruxelles, la Berlin sau cum este la Istanbul. (…) Este un lucru normal, oamenii trebuie să aibă unde să meargă în acest sens. Amintim că sunt mii de enoriași, ca să nu zic oamenii care sunt în parc, care trebuie să aibă o zonă care în care în mod natural să ajungă. Și acest lucru n-a fost de zeci de ani buni. Ca să nu mai spun despre faptul că inclusiv cei care sunt în Catedrala Metropolitană nu au efectiv unde să meargă. (…) Deci interpretările acestea care există în spațiul public sunt vădit părtinitoare”, a declarat Ion Ceban.

La rândul său, șeful Direcției general-locativ comunală și amenajare, Ion Bordiumov, a menționat că WC-ul este monitorizat de un angajat al întreprinderii municipale Spații Verzi, iar starea sanitară a acestuia este „ideală” în permanență.

Nu este doar un WC care a fost construit de primărie. (…) Acolo a fost construit WC care este din două construcții modulare, care are suprafața de 36 m2. Este cu compartiment pentru doamne, pentru bărbați, a fost respectată și zona pentru persoanele cu dizabilități. (…) Alipită acestui veceu este încă o construcție modulară de 18m2, care este folosită de colegii noștri de la Spații Verzi. Vestiar pentru angajații care deservesc Grădina Publică „Ștefan cel Mare” și scuarul catedralei și depozit pentru instrumentele pe care dumnealor le folosesc. Plus, lângă această construcție care este nemijlocit veceu, la solicitarea reprezentanților Mitropoliei, pentru a amplasa bunurile pe care dumnealor le păstrau în spatele acestui gard a fost construită o construcție din 3 module, care 54 de m2 – unde dumnealor își depoziteză în prezent și merg, cum ați menționat… Folosesc ca depozit, ca spații auxiliare pentru necesitățile dumnealor”, a adăugat Bordiumov.

NewsMaker

VIDEO Imagini de la Judecătoria Chișinău, după ce Evghenia Guțul și-a aflat sentința

Pe 5 august, bașcana Găgăuziei, Evghenia Guțul, și-a aflat verdictul în dosarul în care este acuzată de finanțare ilegală a fostului partid „Șor”. Aceasta a fost condamnată la 7 ani de închisoare în regim semi-închis. În fața Judecătoriei Chișinău, sediul Buiucani, are loc un protest. Mai mulți susținători ai bașcanei s-au adunat la manifestație. Corespondenta NewsMaker, Ecaterina Dubasova, se află la fața locului și transmite imagini live.

Pe lângă sentința în privința Evgheniei Guțul, instanța a decis ca Svetlanei Popan, fosta secretară a Oficiului Central al ex-partidului „Șor”, să i se aplice o pedeapsă de 6 ani de închisoare.

NewsMaker
NewsMaker

Evghenia Guțul – condamnată la 7 ani de închisoare: decizia instanței

Bașcana Găgăuziei, Evghenia Guțul, a fost condamnată la 7 ani de închisoare în penitenciar de tip semi-închis pentru femei. Sentința a fost pronunțată pe 5 august de magistrații Judecătoriei Chișinău, sediul Buiucani.

Pe lângă sentința în privința Evgheniei Guțul, instanța a decis ca Svetlanei Popan, fosta secretară a Oficiului Central al ex-partidului „Șor”, să i se aplice o pedeapsă de 6 ani de închisoare.

Atât Evghenia Guțul, cât și Svetlana Popan au fost arestate în sala de judecată.

Regimul semiînchis presupune deținerea persoanei condamnate în condiții moderate de siguranță. Condamnații au libertate de mișcare în interiorul penitenciarului în scop de muncă, studii sau participare în programe. Participarea la activități conform Planului individual de executare a pedepsei constituie o condiție obligatorie de aflare în acest regim. Regimul semiînchis le va oferi persoanelor private de libertate posibilitatea de a se deplasa neînsoţite în interiorul penitenciarului, în limitele stabilite de administrația penitenciarului. Ieșirile în afara penitenciarului se vor autoriza gradual: inițial pentru câteva ore, cu însoțire sau escortă, la necesitate cu supraveghere electronică; ulterior, până la o zi întreagă, și fără însoțire.

Ce pedeapsă au cerut procurorii și ce probatoriu au prezentat

În aprilie 2024, Procuratura Anticorupție a trimis în judecată cauza penală în privința Evgheniei Guțul. Procurorii au anunțat că îi sunt incriminate două capete de acuzare: acceptarea cu bună știință a finanțării concurentului electoral și a partidului politic din partea unui grup criminal organizat, în formă prelungită, în calitate de complici.

Conform procurorilor, Guțul a fost activ implicată în introducerea sistematică în Moldova a banilor necontabilizați, proveniți de la un grup criminal organizat, preponderent din Federația Rusă, prin efectuarea curselor aeriene și terestre (tur-retur în decurs de 24 de ore). Acest lucru s-a întâmplat în perioada 2019–2022, când Guțul activa în calitate de secretară în cadrul Departamentului de Monitorizare, Planificare și Control al partidului „Șor”, declarat între timp neconstituțional. Ulterior, conform procurorilor, banii erau integrați în activitatea partidului.

Pe un alt capăt de acuzare, susțineau procurorii, Guțul a coordonat activitatea unor oficii teritoriale ale ex-partidului „Șor”, fiind responsabilă inclusiv de remunerarea participanților la protestele organizate de formațiune în fața instituțiilor publice din Chișinău: Parlament, Guvern, Președinție, Procuratura Generală. Procurorii menționau că, prin această activitate, Guțul a acceptat finanțarea ex-partidului cu peste 42,4 milioane de lei din partea unei grupări criminale organizate.

Infracțiuni similare au fost înaintate și împotriva Svetlanei Popan, fosta secretară a oficiului central al formațiunii. Procurorii menționau că aceasta a acceptat finanțarea partidului cu peste 9,7 milioane de lei din partea grupului criminal organizat, pentru achitarea protestelor organizate de formațiuni, precum și pentru plata salariilor necontabilizate (în plicuri) membrilor oficiilor teritoriale.

Procurorii au cerut 9 ani de închisoare în regim semi-închis pentru Evghenia Guțul, precum și confiscarea sumei de peste 40,9 milioane de lei din contul acesteia. În privința Svetlanei Popan, procurorii au cerut 8 ani de închisoare și confiscarea sumei de peste 9,7 milioane de lei. Acuzatorii de stat au mai solicitat privarea ambelor inculpate de dreptul de a exercita activități legate de organizarea contabilă și financiară în cadrul partidelor politice, precum și privarea de dreptul de a fi membri ai partidelor pe o perioadă de 5 ani, precum și menținerea sechestrului aplicat asupra bunurilor acestora.

Evghenia Guțul, de la consilier de partid la bașcan

Evghenia Guțul, necunoscută până atunci publicului larg, a fost aleasă în funcția de bașcan la alegerile din 14 mai 2023. Presa locală a scris că, din iunie 2018, a lucrat în calitate de „consilier” la Partidul „Șor”, declarat între timp neconstituțional. Peste o lună a fost angajată secretară. Ea a câștigat scrutinul din Găgăuzia cu peste 52% din totalul de voturi. După alegeri, Guțul, precum și echipa politicianului fugar Ilan Șor, condamnat la 15 ani de închisoare în dosarul „Frauda bancară” și care a susținut-o, au fost acuzați de coruperea alegătorilor. Centrul Național Anticorupție a pornit atunci o cauză penală „pe fapte de infracțiune de corupere a alegatorilor și încălcarea modului de gestionare a mijloacelor financiare ale partidelor politice sau ale fondurilor electorale”. Guțul și Șor au negat acuzațiile aduse.

Pe 19 iulie 2023, Evghenia Guțul a fost învestită oficial în funcție în cadrul unei ceremonii somptuoase la care au participat, inclusiv, vedete din Turcia. Alături de noul bașcan nu au fost însă, nici ex-guvernatoarea UTA Găgăuzia Irina Vlah, nici conducerea de vârf a Republicii Moldova. Președinta Maia Sandu, care trebuia să o numească pe Guțul în funcția de membru al Executivului prin decret prezidențial, așa și nu a semnat actul. Șefa statului declara că nu se grăbește să o desemneze pe în Guvern, în condițiile în care ar exista mai multe „suspiciuni în raport cu această persoană”. „Legea nu oferă un termen-limită, deci nu văd cum o încalc”, preciza Sandu.

Moldovagaz, compania-fiică a Gazprom, a rămas fără licență. Ce se schimbă pentru consumatori? (ANALIZĂ)

Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică (ANRE) a retras licența principalului furnizor de gaze din Moldova – compania Moldovagaz. NM explică de ce a luat regulatorul această decizie, ce se va întâmpla cu Moldovagaz și ce se va schimba pentru consumatori.

Ce s-a întâmplat?

Pe 4 august, ANRE a retras licența de furnizare a gazelor companiei Moldovagaz. Regulatorul a luat această decizie deoarece Moldovagaz nu a respectat cerințele celui de-al Treilea Pachet Energetic. Acesta prevede că achiziția și furnizarea gazelor, transportul prin conductele magistrale și livrarea către consumatori trebuie realizate de companii diferite. În Moldova, toate aceste activități erau desfășurate de Moldovagaz, motiv pentru care compania trebuia să le separe între operatori independenți. Această măsură este necesară pentru a preveni formarea unui monopol pe piață și pentru a asigura accesul liber al concurenților.

Pentru a se conforma acestei cerințe, Moldovagaz a închiriat anterior sistemul său de transport al gazelor către compania românească Vestmoldtransgaz, deși infrastructura a rămas în proprietatea Moldovagaz. Ulterior, compania trebuia să finalizeze procesul de separare a activităților până la data de 1 august.

Totuși, potrivit ANRE, Moldovagaz a informat autoritatea că este „în imposibilitatea de a finaliza procesul de separare” până la termenul stabilit. În consecință, noul furnizor de gaze pentru consumatorii finali va fi, conform deciziei ANRE, întreprinderea de stat Energocom. Trecerea efectivă a furnizorului va avea loc la 1 septembrie, iar luna august va servi drept perioadă de tranziție.

Ce înseamnă asta pentru consumatori?

Pentru consumatorii finali, așa cum a scris NewsMaker și anterior, practic nu se va schimba nimic. „ANRE a obligat Moldovagaz și Energocom să realizeze până la sfârșitul lunii curente toate măsurile organizatorice necesare asigurării continuității efective a obligației de serviciu public stabilite la art. 89 al Legii nr. 108/2016, astfel încât din 1 septembrie 2025 să nu fie afectată în nici un fel furnizarea gazelor naturale către consumatorii finali care urmează a fi preluați de către Energocom”, se arată în decizia ANRE.

Este important de menționat că tranziția de la un furnizor la altul nu se va produce instantaneu, ci va necesita o perioadă de adaptare. Într-un interviu acordat recent pentru NM, directorul interimar al Moldovagaz, Vadim Ceban, a precizat că, pe parcursul lunii august, compania va continua să furnizeze gaze naturale consumatorilor, asigurând serviciile necesare în perioada de tranziție. „În această perioadă de tranziție vom presta pentru Energocom întregul pachet de servicii prevăzute în contract. Ulterior, Energocom va decide singur cum va organiza relația cu consumatorii – fie prin externalizarea serviciilor, fie preluând o parte dintre angajații noștri, fie printr-un alt mecanism”, a explicat Ceban.

El a precizat că Energocom nu dispune de infrastructura necesară pentru deservirea celor 830.000 de clienți: „Nu au ghișee, suport pentru clienți, sistem de contracte sau sistem de facturare. În orice caz, pentru o perioadă, vor putea contracta aceste servicii de la noi”.

Potrivit lui, prima factură emisă de Energocom va ajunge la consumatori în octombrie 2025, pentru gazul consumat în luna septembrie.

La rândul său, Energocom a confirmat că va colabora cu Moldovagaz în ceea ce privește serviciile de facturare și deservire a clienților.

ANRE a precizat că tarifele pentru consumatori nu se vor modifica.

Totodată, până la 1 septembrie, ANRE urmează să stabilească și cine va fi furnizorul responsabil de livrarea gazului în regiunea transnistreană.

Ce se va întâmpla cu Moldovagaz?

Potrivit declarațiilor lui Vadim Ceban pentru NewsMaker, compania Moldovagaz își va continua activitatea. Mai exact, filialele Moldovagaz vor continua să se ocupe de distribuția gazelor (livrarea gazului prin rețele până la contoarele consumatorilor casnici) și de vânzarea gazelor către consumatorii industriali pe piața liberă.

Totodată, Ceban a menționat că Moldovagaz intenționează să investească în energie regenerabilă.

***

Compania Moldovagaz a fost înființată în anul 1999. Acționarii săi sunt: „Gazprom” — cu 50% din acțiuni, Guvernul Republicii Moldova — 35%, partea transnistreană — 13,44% (acțiuni aflate în gestiunea Gazprom), în timp ce acționarii minoritari dețin 1,23%.

Până în prezent, Moldovagaz a desfășurat majoritatea activităților legate de gaze naturale: import, transport, distribuție, vânzare en-gros și cu amănuntul a gazului natural.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

Alertă de călătorie în Portugalia, afectată de incendii din cauza condițiilor meteo. Unde pot apela moldovenii, în caz de urgență

Ministerul Afacerilor Externe de la Chișinău a emis o alertă de călătorie pentru Portugalia, aflată sub stare de alertă națională din cauza incendiilor de vegetație. Cetățenii moldoveni care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în această țară sunt avertizați că, în perioada 4–7 august, riscul de incendii este extrem, pe fondul condițiilor meteorologice severe.

Potrivit MAE, în această perioadă, autoritățile portugheze vor aplică măsuri excepționale de prevenire și protecție. Sunt interzise, inclusiv, accesul, circulația și staționarea vehiculelor în zonele împădurite. De asemenea, este interzisă utilizarea focului deschis, artificiilor și a altor dispozitive pirotehnice; la fel cum este restricționată folosirea echipamentelor și utilajelor care pot genera scântei sau aprinderi accidentale.

Autoritățile de la Chișinău recomandă moldovenilor aflați în această țară sau care intenționează să călătorească în Portugalia, să evite zonele cu risc ridicat de incendii și să respecte cu strictețe indicațiile și instrucțiunile autorităților locale.

La fel, moldovenii sunt încurajați să monitorizeze surselor oficiale de informare, inclusiv Institutul Portughez pentru Mare și Atmosferă, Autoritatea Națională pentru Urgență și Protecție Civilă și Guvernul Republicii Portugheze – pentru că aceste platforme oferă informații actualizate, inclusiv hărți zilnice de risc și prognoze privind evoluția incendiilor de vegetație.

Cetățenii aflați în dificultate pot contacta Ambasada Republicii Moldova la Lisabona la numărul  +351 961 929 964 sau prin email: [email protected].

Ministerul Afacerilor Externe recomandă „prudență maximă și reevaluarea necesității deplasărilor în regiunile afectate, până la îmbunătățirea condițiilor de securitate”.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!
Больше нет статей для показа
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: