zoo.md

Misterul țestoasei de la Grădina Zoologică a fost dezlegat. Adevărul despre dispariția reptilei

Furtul broaștei țestoase de la Grădina Zoologică din Chișinău totuși s-a adeverit – întreprinderea municipală a rămas timp de câteva zile fără reptilă. Reprezentanții Grădinii spun că datorită activizării de pe Facebook și din mass-media broasca a fost găsită. Și paza Grădinii Zoologice confirmă că a avut loc furtul, chiar dacă anterior a dezaprobat informația pentru NM.

„Datorită activității adepților paginii oficiale de Facebook, broasca țestoasă din Balcani a revenit”, au anunțat reprezentanții Grădinii Zoologice.

Se mai adaugă că incidentul a avut loc pe 2 august curent.

„Întrucât animalul din colecție nu era periculos, administrația a decis să acorde persoanelor timp „să se gândească”. În această dimineață, pe pagina de socializare a fost postată informația despre incident. Am raportat cazul în speranța că oamenii se vor răzgândi și vor returna animalul”, au comunicat reprezentanții Grădinii, adăugând că aveau colectate și probele video însă o plângere la Poliție nu a fost depusă.

Prin urmare, a comunicat administrația, datorită mediatizării în presă a fost găsit telefonul și locul de muncă al bărbatului: „La ora 14:15, el singur s-a prezentat la Grădina Zoologică, și-a cerut scuze și a returnat țestoasa”, a spus administrația.

Cu referire la declarația șefului pazei Grădinii Zoologice, care a menționat că pagina de Facebook unde a apărut informația despre broasca țestoasă este falsă, administrația a spus:

„Există întrebări despre mecanismele interne ale muncii paznicilor. Vom lucra la aceasta. Mesajul că informația este falsă nu este corectă. Nu știm de unde presa a luat această informație. Cu toate acestea, din moment ce mass-media citează cuvintele șefului nostru de securitate, domnul Barcari, a fost inițiat un control asupra acestui fapt”, au spus reprezentanții Grădinii Zoologice.

NM a contactat din nou paza Grădinii Zoologice: „E adevărat că a revenit țestoasa? –  Da, da, a revenit. – Dar nu ați spus dvs dimineața că nu a fost furată? – Ei, am spus doamnă, dar eu lucrez aici de o lună abia și nu știam. – Dar șeful pazei? – El a fost în concediu și nu știa nici el”.

Amintim că anterior, solicitat de NM, șeful pazei Grădinii Zoologice, Ion Barcari a menționat că pagina de Facebook unde a apărut informația despre broasca țestoasă furată este falsă și nu ar avea nimic cu Grădina Zoologică din Chișinău.

Amintim că atât pagina de Facebook – Кишинёвский Зоопарк, cât și pagina web Grădinii Zoologice din Chișinău a publicat informația precum că întreprinderea municipală a rămas fără o broască țestoasă.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

NewsMaker

Defecțiuni temporare la plățile cu cardul în mai multe zone ale țării

În Republica Moldova se înregistrează defecțiuni masive la plățile cu cardul. Multe unități comerciale din diferite zone ale capitalei și din țară nu pot accepta plăți cu cardul. Asupra acestui fapt au atras atenția mai mulți corespondenți NM.

De asemenea, sunt semnalate probleme în funcționarea unei aplicații bancare. Nu se știe care este cauza defecțiunii.

Contactați de NewsMaker, reprezentanții băncii au confirmat că există probleme tehnice și au precizat că se lucrează pentru remedierea acestora. Întrebați dacă situația se va rezolva în decursul zilei de astăzi, ni s-a răspuns că „cel mai probabil, da”.

(UPDATAE 22:35) Maib informează că deficiențele au fost remediate. 

„Toate aplicațiile și serviciile maib sunt din nou disponibile. Ne cerem încă o dată scuze pentru inconveniențele create și vă mulțumim pentru înțelegere”, se arată în mesajul băncii.

(UPDATE 20:58) Potrivit unei surse NM din sectorul bancar, defecțiunea nu vizează întregul sistem bancar al țării, ci doar una dintre marile bănci.

(UPDATE 20:40) Maib a anunțat, într-un comunicat, despre defecțiuni în funcționarea serviciilor sale. Potrivit reprezentanților băncii, aplicația maibank și rețeaua de POS-terminale sunt indisponibile.

Echipele noastre lucrează la remedierea acestora și vom reveni cu un mesaj imediat cum funcționalitatea lor va fi integral restabilită”, au adăugat aceștia.

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: