Александра Батанова / NewsMaker

O nouă șefă la conducerea „Spații Verzi”, după tragedia din Parcul Alunelul

Victoria Covali a fost numită în funcția de șef al întreprinderii municipale „Spații Verzi”. Anunțul a fost făcut pe 20 iunie de către primarul capitalei Ion Ceban, în timpul ședinței operative a serviciilor municipale.

Edilul a prezentat echipei noua conducere a întreprinderii și i-a urat succes în activitatea sa ulterioară.

„Doamna Victoria este un profesionist în domeniu și sper că datorită suportului ei vom atinge rezultate pozitive în activitatea instituției”, a spus Ion Ceban, relatează Moldpres.md.

La rândul său, șefa de la „Spații Verzi” a menționat că, împreună cu echipa, va munci pentru a obține rezultate pozitive în sectorul condus.

„Spațiile verzi ar trebui să fie cartea de vizită a orașului. În prezent, acest sector înregistrează foarte multe restanțe. De aceea, ne vom strădui să rezolvăm problemele stringente printre care: sistemele de irigare și curățarea/defrișarea arborilor. Contez pe sprijinul echipei, pentru că doar în echipă putem atinge performanțe noi”, a remarcat Victoria Covali.

Noul șef al întreprinderii „Spații Verzi” a activat anterior la Grădina Botanică din capitală și în cadrul agenției „Moldsilva”.

***

Fosta conducere a întreprinderii municipale „Spații Verzi” a fost suspendată în luna mai curent, în urma decesului unei fetițe de un an, care a fost lovită de o creangă în parcul Alunelul din capitală. Anunțul a fost făcut de către primarul capitalei Ion Ceban, în cadrul unei conferințe de presă din 17 mai.


Abonați-vă la canalul de Telegram NewsMaker în română. Relatăm despre cele mai importante știri din țară și de peste hotare.



Vreți să susțineți ceea ce facem?

Puteți contribui la realizarea jurnalismului calitativ. Pentru aceasta, puteți contribui printr-o donație unică prin sistemul E-commerce de la maib sau puteți întocmi un abonament lunar pe Patreon! În acest mod, puteți fi parte a schimbării în bine pentru Moldova. Datorită contribuției dvs, noi vom avea posibilitatea să transformăm în realitate și mai multe proiecte noi și importante și, ceea ce este la fel de important, să rămânem independenți. Indiferent de mărimea contribuției, veți primi un mic cadou. Accesați linkul pentru a fi complicele nostru. Nu este greu, ba chiar plăcut.

Susțineți NewsMaker!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Știri similare

0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

Vocea clienților maib – la baza creării de experiențe bancare care fac diferența

La maib, știm cât de importantă este experiența bancară, de aceea investim continuu pentru a o îmbunătăți, ascultând permanent vocea clientului, centrând procesele pe client și dezvoltând noi funcționalități pornind de la necesitățile și așteptările clienților.

Întâlnirile periodice cu clienții au devenit parte din agenda oamenilor maib. Indiferent de formatul acestora – meetup-uri sau brunchuri, de subiectul discutat, ceea ce le definește este dialogul deschis, transparent, energia și entuziasmul de a oferi și auzi feedbackul. 

Recent, am invitat clienții Retail să discutăm pe îndelete despre experiențele lor în relația cu maib. De această dată, invitați au fost cei care ne-au scris în comentarii sau mesaje private despre experiențele lor. Și… am vorbit câteva ore despre credite și carduri, aplicația maibank, deservire, despre banking uman și despre ce contează cu adevărat în relația clienților cu maib. A fost mai mult decât un schimb de impresii. A fost o discuție sinceră, cu feedback constructiv, idei valoroase și soluții la care deja lucrăm. 

Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:

„Pentru echipa maib, știm cum e nu este doar un slogan. E o promisiune: că vom continua să ascultăm clienții, să fim prezenți în relația cu ei, să îmbunătățim constant fiecare interacțiune și să dezvoltăm servicii și produse intuitive, aliniate așteptărilor și care să le depășească. Acest gen de întrevederi cu clienții ne inspiră, ne responsabilizează și ne ajută să ținem pulsul pe ceea ce contează cu adevărat. Vreau să le mulțumesc clienților maib pentru că sunt atât de deschiși și de sinceri, le mulțumesc pentru aprecieri și critici deopotrivă de valoroase, pentru sugestii și implicare. Și le mulțumesc oamenilor maib, care muncesc zilnic pentru a crea experiențe centrate pe clienți atât pe platformele digitale, cât și în rețeaua de sucursale.”

Pentru a participa la următoarea ediție a evenimentelor din seria brunchurilor, clienții sunt invitați să scrie un mesaj la adresa [email protected], indicând subiectul care și-ar dori să fie abordat.

Tu conduci. maib

Nu mai sunt articole de afișat.
0
Sondaj standard

Ți-a plăcut pluginul nostru?

x
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: